Painon on perinteisesti ajateltu kertovan paljon ihmisen terveydestä. Nykytiedon mukaan paino ei kuitenkaan ole paras eliniän ennustaja.
Hyvät genit
37
264
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä tuon kuulit Numba?
Ylipaino lisää sydän- ja verisuonitautien riskiä, mutta se vaikuttaa suoraan myös sydänlihaksen kuntoon, selviää suomalaistutkimuksesta.
> § <- Anonyymi
En tiedä en ole avausta tehnyt, lahko taas asialla, on ne sairaita... Jostain kuitenkin luin että ylipaino ja vakavat mielenterveys ongelmat ovat elämää lyhentäviä tekijöitä molemmat, lihavuus aiheuttaa sydän ja verisuonisairauksia, mutta mt-ongelmat lisäävät itsemurhariskiä olennaisesti, myös maaninen itsestään huolehtinen on vakava ongelma, johon ainakin 2010 on selviä viitteitä, vakavia sellaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä en ole avausta tehnyt, lahko taas asialla, on ne sairaita... Jostain kuitenkin luin että ylipaino ja vakavat mielenterveys ongelmat ovat elämää lyhentäviä tekijöitä molemmat, lihavuus aiheuttaa sydän ja verisuonisairauksia, mutta mt-ongelmat lisäävät itsemurhariskiä olennaisesti, myös maaninen itsestään huolehtinen on vakava ongelma, johon ainakin 2010 on selviä viitteitä, vakavia sellaisia.
Laiffila on muuten vaan hullu, jos ei asustele sitten 2010 kattilassa, mitä en pidä mahdottomana ajatuksena.
- Anonyymi
Ja tuo somalais tutkimuksesi, on jonkun juntin junttilasta, minulla on paljon kokemusta tiedän mistä kirjoitan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tuo somalais tutkimuksesi, on jonkun juntin junttilasta, minulla on paljon kokemusta tiedän mistä kirjoitan.
Numba,
Miten se olikaan kohdallasi kunnioitus... muistuttaisin, olen sinua vanhempi, ja eikö ollen ristiriitaista Thaimaasta käsin haukkua junttilaa ja kohta Suomessa haukkua thaimaalaisia lääkäreitä.
Sikäli olet oikeassa, että luin tutkimuksesta Suomen Akatemian tiedotteesta ja tutkimuksen takana ollen professori ja Oulun yliopistollisen sairaalan ylilääkäri Juhani Junttila.
> § < - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kyllä, lahko ollen asialla.
- Anonyymi
Varo vain ettei taas tule riitaa kun keskustelet itsesi kanssa.
- AnonyymiUUSI
Minä, reppana resuperse en ikinä keksustele itseäni vahnempien kasnsa, hik, Tapsa oli kyll tosi kova.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä, reppana resuperse en ikinä keksustele itseäni vahnempien kasnsa, hik, Tapsa oli kyll tosi kova.
Sun kitaranmuotoinen.... joo joo....
https://www.youtube.com/watch?v=cd-JFRaNIpU
lal lal laa...
- Anonyymi
Hyvät Ginit oli kyllä, ei voi kiistää. Rrrranskalaista. Leikit jatkuu!
https://aijaa.com/0tVf79
2010- Anonyymi
Tästä laitetaan vielä vähän malliksi lihaa ja terveiset Säästöporsas "Tapsalle" Vietnamiin että eivät myyneet halvalla kaljulle miehelle jolla on maastokuvioiset shortsit ja leijonamerkki 8)
https://aijaa.com/7UcEkR
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä laitetaan vielä vähän malliksi lihaa ja terveiset Säästöporsas "Tapsalle" Vietnamiin että eivät myyneet halvalla kaljulle miehelle jolla on maastokuvioiset shortsit ja leijonamerkki 8)
2010Nämä tämän Sisäpiirin Apinoiden Pääsimppanssin ruoka-aiheiset kuvat ovat aina kovin rajattuja siten että kaikki kuvauspaikan ympäristö on eliminoitu pois fotoistaan jokaisen Apinan totuustarkkaillen tarkkaan havaiten että kyllä, kyllä, kuvat on itse otettuja Thaimaan Eedenissä pöydän ympärillä kirmaillen Korealaisia lapsia joiden seurassa ei koskaan nautita alkoholia muulla tavalla kuin valokuvaten alkoholipulloja, sekä Thaimaan kaunein pakkeloitu horatsukin odottaa omaa pihviään valmiina huutamaan STOP.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä tämän Sisäpiirin Apinoiden Pääsimppanssin ruoka-aiheiset kuvat ovat aina kovin rajattuja siten että kaikki kuvauspaikan ympäristö on eliminoitu pois fotoistaan jokaisen Apinan totuustarkkaillen tarkkaan havaiten että kyllä, kyllä, kuvat on itse otettuja Thaimaan Eedenissä pöydän ympärillä kirmaillen Korealaisia lapsia joiden seurassa ei koskaan nautita alkoholia muulla tavalla kuin valokuvaten alkoholipulloja, sekä Thaimaan kaunein pakkeloitu horatsukin odottaa omaa pihviään valmiina huutamaan STOP.
Ruokaa kuvatessa kuvataan yleensä ruokaa. Juomaa kuvatessa, kuvataan yleensä juomaa.
Perhettä kuvatessa kuvataan perhettä. Ihmisiä kuvatessa kuvataan ihmisiä.
Mitä vähemmän kuvissa on muuta kuin kuvauksen kohde, sitä vähemmän on sinulla ihmeteltävää, vaikka tällä kertaa sitä ihmetteletkin että miksi on niin vähän ihmeteltävää. Pasasen maailmassa kaiken tulee näkyä kerralla yhdessä ja samassa kuvassa, mutta hän ei edellytä sitä samaa itseltään omista kuvistaan.
Se oli myös hieno kuvausohje sinulta että auringonlasku tulee aina kuvata siten että Aurinko on selän takana kuvatessa, eikä edessä. Ehkä kaikkien aikojen paras ohje ihmisnerolta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruokaa kuvatessa kuvataan yleensä ruokaa. Juomaa kuvatessa, kuvataan yleensä juomaa.
Perhettä kuvatessa kuvataan perhettä. Ihmisiä kuvatessa kuvataan ihmisiä.
Mitä vähemmän kuvissa on muuta kuin kuvauksen kohde, sitä vähemmän on sinulla ihmeteltävää, vaikka tällä kertaa sitä ihmetteletkin että miksi on niin vähän ihmeteltävää. Pasasen maailmassa kaiken tulee näkyä kerralla yhdessä ja samassa kuvassa, mutta hän ei edellytä sitä samaa itseltään omista kuvistaan.
Se oli myös hieno kuvausohje sinulta että auringonlasku tulee aina kuvata siten että Aurinko on selän takana kuvatessa, eikä edessä. Ehkä kaikkien aikojen paras ohje ihmisnerolta.Niin kuvatessa kuvataan ja siitä nimenomaan onkin kyse että Pääartistin rajatut kuvien tarkoitus on kuvatessa kuvata ruokaa ja juomaa mutta itse juttu on että juhlat jatkuu ja kommuunin kanssa syödään parasta lihaa mitä rahalla saa, vaikka kommuunin jäsenet ei tuon kaltaista lautasta ole eläissään nähnyt.
Mutta mikä pääasia?
Sisäpiirin Apinoilla on niin tiivis veljeys keskenään, että fanittaja pöllähtää estraadille alta aikayksikön.
En ole Pasasesi. - Anonyymi
Tasokas kuva Kymppi, kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010Hyvän näköinen pihvi, kiitos kuvasta Kymppi.
Australian Tajima Wagyu Ribeye? Paljonko maksoit? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010Köyhyys kateus ja katkeruus on mennyt taas yli laitojen, nyt 2010 laittoi kuvan raaasta pihveistä, varmaan tuokin taito, kun on tarpeeksi harjoittanut köyhyys kateutta ja katkeruutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuvatessa kuvataan ja siitä nimenomaan onkin kyse että Pääartistin rajatut kuvien tarkoitus on kuvatessa kuvata ruokaa ja juomaa mutta itse juttu on että juhlat jatkuu ja kommuunin kanssa syödään parasta lihaa mitä rahalla saa, vaikka kommuunin jäsenet ei tuon kaltaista lautasta ole eläissään nähnyt.
Mutta mikä pääasia?
Sisäpiirin Apinoilla on niin tiivis veljeys keskenään, että fanittaja pöllähtää estraadille alta aikayksikön.
En ole Pasasesi.Missä viipyvät Kyrvånsyylån kuvat kuksasta Chiang Maissa, onko kamera vieläkin huollossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhyys kateus ja katkeruus on mennyt taas yli laitojen, nyt 2010 laittoi kuvan raaasta pihveistä, varmaan tuokin taito, kun on tarpeeksi harjoittanut köyhyys kateutta ja katkeruutta.
Wagyu on suussa sulavan pehmeää ja rasvaista. Japanissa varsinkin nautitaan parhaimmillaan rarena, eli sitä on vain käytetty pannulla. Mausteeksi suola ja korkeintaan pippuri. Citymarketissa suunnilleen 195 euroa kilo, kampajatuotteena. Ei ole kauppiaitten suosikki, sillä jos ei ole maksavia asiakkaita, tulee raskaasti takkiin. Yhden kerran ostanut Suomessa puoli kiloa ja Sydneyssä kerran. Hyvää mutta se on eri asia onko hintansa väärti. Once in the lifetime, tai enemmän, jos kukkarosta on muuhunkin kuin kärpäsläpäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wagyu on suussa sulavan pehmeää ja rasvaista. Japanissa varsinkin nautitaan parhaimmillaan rarena, eli sitä on vain käytetty pannulla. Mausteeksi suola ja korkeintaan pippuri. Citymarketissa suunnilleen 195 euroa kilo, kampajatuotteena. Ei ole kauppiaitten suosikki, sillä jos ei ole maksavia asiakkaita, tulee raskaasti takkiin. Yhden kerran ostanut Suomessa puoli kiloa ja Sydneyssä kerran. Hyvää mutta se on eri asia onko hintansa väärti. Once in the lifetime, tai enemmän, jos kukkarosta on muuhunkin kuin kärpäsläpäksi.
Ryynäri oli tänään Lidl 20% alennuksella... Kyllä köyhän elämä on....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että vallan japanissa.
Minä olen kertonut ja pärrä mitä valtaisin.
Kun teen itselleni joskus, niin suolaa ja mustaa pippuria, sitten nopeasti käräytys molemmilta puolin ja päälle hieman valkopippuria, sekä sitten kuumalle paistinpanulle ja konjakkiloraus perään.
Leipä hyvä vehnäpaahtis grillin kautta myös ja voita päälle.
Juomana vahva Toro.
Menkää juntit Cittariinne ostamaan kampanjatuotteita.
Kärpäsläpän Satasenköyhälle terkut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä tämän Sisäpiirin Apinoiden Pääsimppanssin ruoka-aiheiset kuvat ovat aina kovin rajattuja siten että kaikki kuvauspaikan ympäristö on eliminoitu pois fotoistaan jokaisen Apinan totuustarkkaillen tarkkaan havaiten että kyllä, kyllä, kuvat on itse otettuja Thaimaan Eedenissä pöydän ympärillä kirmaillen Korealaisia lapsia joiden seurassa ei koskaan nautita alkoholia muulla tavalla kuin valokuvaten alkoholipulloja, sekä Thaimaan kaunein pakkeloitu horatsukin odottaa omaa pihviään valmiina huutamaan STOP.
Miten kyrvånsyylån tuoreet kuvat chiang main hunajaruuttapossusta?? Aha ai ei voi vai??? Niinpä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun teen itselleni joskus, niin suolaa ja mustaa pippuria, sitten nopeasti käräytys molemmilta puolin ja päälle hieman valkopippuria, sekä sitten kuumalle paistinpanulle ja konjakkiloraus perään.
Juomana vahva Toro.
Kärpäsläpän Satasenköyhälle terkut.Tokihan kyrvånsyylållå on kuva laittaa??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuvatessa kuvataan ja siitä nimenomaan onkin kyse että Pääartistin rajatut kuvien tarkoitus on kuvatessa kuvata ruokaa ja juomaa mutta itse juttu on että juhlat jatkuu ja kommuunin kanssa syödään parasta lihaa mitä rahalla saa, vaikka kommuunin jäsenet ei tuon kaltaista lautasta ole eläissään nähnyt.
Mutta mikä pääasia?
En ole Pasasesi.Ole mitä olet, kenellekin, mutta nyt on nouseva trendi hyvän lihan sijaan tai lisäksi syödä hyvää kasvis painotteista ruokaa.
Voisitko arvon senssu tai NumBalli, antaa muutaman vinkin siitä, miten tehdä hyvää kasvisruokaa Thaimaassa ja/tai Suomessa.
Joo ja ei tarvitse laittaa kuvaa framelle. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ryynäri oli tänään Lidl 20% alennuksella... Kyllä köyhän elämä on....
Että vain 20% alennuksella... että ei ei ei ees 30%, eikä sitten 60% alennuksella.
Kerrotko vielä, että miksi Sinä, tai vain vaimosi Lidl:ssä, kävi.
Halusitko vain, vain, ja vain, hattuilla, köyhille.
Vai mikä mättää, NumBalli? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juomana vahva Toro.
Kärpäsläpän Satasenköyhälle terkut."Juomana vahva Toro."
Mikä muka Toro?
Mitävitunvälii kun sä saat makkaraa leipäs päälle täällä, niinku , you kmow.. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mikä pääasia?
En ole Pasasesi.Kovasti on elämän arvot sekaisin jos arvostusta hakee, lautasellisesta kuollutta naudan filettä, melkoisen hölmöä porukkaa, tuo lidl ryynäri oli hyvä kuittaus, kunhan tämä porukka olisi asian ymmärtänyt.
- Anonyymi
Teoreettinen beefinpaistaja Possondeeruksen kattilaveli Veli Kattila taas se siellä lorauttelee sitä konjakkejaan teoreettisiin pihveihin. Missä savu ja hunaja?
Mitäs muuta kuin Toroa se Veli Kattila hörppää päälle (teoriassa), koska se on ainoa punkku jonka köyhä muistaa ja tietää, luuleepa sitä vielä huippuviiniksi.
Kerrotko vielä mikä se on se "vahva Toro"? Tarkoitatko että ei K-Kaupan Toro? Ja tietenkin paahtoleipää siihen päälle. Älä välitä, en ole minäkään mikään viinien asiantuntija. Annan tarjoilijan päättää.
Tässä on Wagyuta raakana, Iso-Possolle tiedoksi https://aijaa.com/D6RsW6
Huomaatko eron?
Sivupöydässä paistopisteitä, joissa voi itse pyöräyttää pihvin tai biitit
https://aijaa.com/wUAwlg Minuutti per puoli oli ok.
Aussilihaa oli joo kyseessä. Tilaustavaraa pöytävaraukseen.
2010
PS: Pikku-Posso kirjoitti: "Kun teen itselleni joskus"... Käytit yksikkömuotoa. Eikö vaimolle ja pojalle kelpaa pihvi? Älä välitä, sillä lapset valitsee paljon mieluummin ranskalaiset ja nakit kuin kobepihvejä.
Oli ensimmäinen kerta itsellekin.- Anonyymi
Muistathan että jos pihvi on sitkeää, sitä pitää ehdottomasti paistaa lisää.
- AnonyymiUUSI
Ensimmäinen kerta, HAUSKAA.
Joo no lienee se aika paistaa yksi pihvi ennen kuin uusavuton täyttää 60v.
Naurettavaa mennä ravintolaan valmistaan itselleen ruokaa kun kotona on kuusliekkinen ym.
Tytölle on vieras asia että joskus sitä tulee tehtyä ruokaa vain itselle, varsinkin kun muut perheenjäsenet ei ole kotosalla.
En ole väittänyt juovani kalliita viinejä, minä juon niitä viinejä mistä minä pidän, niin lienee muutkin ihmiset tekevän.
Annat tarjoilijan päättää mistä sinä pidät, Uuno. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naurettavaa mennä ravintolaan valmistaan itselleen ruokaa kun kotona on kuusliekkinen ym.
Tytölle on vieras asia että joskus sitä tulee tehtyä ruokaa vain itselle, varsinkin kun muut perheenjäsenet ei ole kotosalla.
En ole väittänyt juovani kalliita viinejä, minä juon niitä viinejä mistä minä pidän, niin lienee muutkin ihmiset tekevän.
Annat tarjoilijan päättää mistä sinä pidät, Uuno.Sinä et juo mitään viinejä vaan korvikkeita ja halvinta viinaa joka käy päähän. Suomi-Viina, Leijona ja Tapio. Siinä on sinun viinisi jos ei korvikkeita ole tarjolla. Pontikkaa tekisit mutta sulla ei ole vehkeitä ja kotiviinin valmistaminen kestää liian kauan.
Olet niitä miehiä jotka heittää sokeria ja leipää kylpyammeeseen hiivan sijasta valmistaen kerralla 150 litraa kiljua, vaan ei taida olla sitä ammettakaan missä valmistaa. Kuukausi on jo puolivälissä ja rahat näyttää olevan lopussa.
Viini valitaan ruokalajin mukaan. Sanomalla että juot mistä pidät, paljastit ettet tiedä viineistä mitään muuta kuin sen mikä on halvin. Oletko milloin viimeksi haistellut liimaa?
Ne on vähän eri ravintoloita missä saa aitoa kobea. Vanhan sanonnan mukaan jos kobepihvi maksaa Suomessa alle 190 euroa, se ei ole aitoa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Annat tarjoilijan päättää mistä sinä pidät, Uuno.Pasasen logiikka jälleen liekeissä. Jos kuvassa siis näkyy yksi pihvi, niin silloin kuvaaja on yksin ravintolassa valmistamassa itselleen yhden pihvin. Ja heti perään kertoo että "joskus sitä tulee tehtyä ruokaa vain itselle". Ymmärtääkseni tuo tilanne on ollut sinulla jo yli viisi vuotta. Silloin ei voida enää sanoa "joskus".
Siellä viinakaupassa kun käyt seuraavan kerran, niin katso niistä tuoteselosteista mihin tarkoitukseen niitä viinejä suositellaan. Ohjeeksi annan että viinin tulee täydentää ruoan makua, eikä pilata ruoan makua. Vähän niinkuin että suklaan kanssa älä juo piimää. Ne ei toimi yhdessä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Annat tarjoilijan päättää mistä sinä pidät, Uuno.Kympin kuvissa näkyy kolme pulloa Giniä ja viisi tölkkiä ja pulloa Tonicia sekä jäitä. Seitsemän lasia on näkyvissä myös. Sinäkö sitten sukkelasti päättelit että hän meni yksinään ravintolaan Songkranin tärkeimpänä juhlailtana, tilasi itselleen 200 euron pihvin ja joi päälle 2,1 litraa Giniä ja hörppäsi Tonicit siihen vielä ihan omaksi ilokseen? En ole vielä kuullut mitä se kuuluisa "teidän perhe" teki Chiang Maissa muuta kuin kyttäsi mitä tänne kirjoitellaan?
- AnonyymiUUSI
Morjens Kymppi.
Minä kirjoitin tämän: "Tasokas kuva Kymppi, kiitos."
Ja tämän: "Hyvän näköinen pihvi, kiitos kuvasta Kymppi. Australian Tajima Wagyu Ribeye? Paljonko maksoit?"
Kiitos tästä vastauksestasi kuitenkin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Morjens Kymppi.
Minä kirjoitin tämän: "Tasokas kuva Kymppi, kiitos."
Ja tämän: "Hyvän näköinen pihvi, kiitos kuvasta Kymppi. Australian Tajima Wagyu Ribeye? Paljonko maksoit?"
Kiitos tästä vastauksestasi kuitenkin.Pasanen poisti Kympin asiallisen vastauksen jossa kerrottiin pihvistä. Googlailin ja kyse oli tällaisesta pihvilihasta
https://www.primegourmet.ae/products/australian-wagyu-striploin-mb9-kiwami-whole-6kg?pr_prod_strat=e5_desc&pr_rec_id=ca1496750&pr_rec_pid=4581319344209&pr_ref_pid=4562343133265&pr_seq=uniform - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pasanen poisti Kympin asiallisen vastauksen jossa kerrottiin pihvistä. Googlailin ja kyse oli tällaisesta pihvilihasta
https://www.primegourmet.ae/products/australian-wagyu-striploin-mb9-kiwami-whole-6kg?pr_prod_strat=e5_desc&pr_rec_id=ca1496750&pr_rec_pid=4581319344209&pr_ref_pid=4562343133265&pr_seq=uniformNoin 550 dollaria kilo. Huomattavasti kalliimpaa kuin Pasasen lohikala.
- AnonyymiUUSI
Joo joo ja joo joo.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152608- 842251
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651770- 561757
- 1651680
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461536- 1211319
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281239Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571234