Kansa on ilmoittanut mielipiteensä. Pulinat pois.
Harva puolueenjohtaja ja puolue pystyy niin täydelliseen epäonnistumiseen kuin Purra ja PS
8
104
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä tarvitse kauas mennä muistelussa,,sdp ja Sanna Marin hävisivät myös.
Olette jo tainneet unohtaa...- Anonyymi
SDP sai paljon ääniä. Ei sen kannatus romahtanut. Orpo vain halusi nyt Purran
kanssaan kovaksi leikkaajaksi. Marinin kanssa näin raa'at leikkaukset eivät olisi
onnistuneet, kun muualtakin voi säästää, mutta laitaoikeisto haluaa kähmiä rahaa
rikkaille. Minkään puolueen kannatus ei ole ikinä romahtanut niinkuin PS:n enkä ihmettele.
- Anonyymi
Sattuman satoa.
- Anonyymi
ahlonen on kova preseilijä medvedvin edessä
IS:n otsikon mukaan ”toimittajien tonttikyselyt Medvedeville raivostuttivat Halosta”. Kun toimittajien kysymykset olivat jatkuneet, oli Halonen todennut ”kipakasti”, että ”nyt tää menee ihan käsistä” ja johdattanut Medvedevin kädestä pitäen pois toimittajien luota.
Tiedotustilaisuudessa Tarja Halonen ehti todeta, että aiheesta oli keskusteltu presidentti Medvedevin kanssa. Medvedev itse vastaili tonttikysymyksiin ”yllättävän laveasti ja jopa mielellään”, kunnes ”Halonen rupesi keskeyttämään Medvedevin vastauksia”. - Anonyymi
Ei kannattaisi vastata näihin politiikka-aiheisiin sanaakaan, vaikka nyt rikon omaa toivettani. Aloittaja on sama joka sarjana postittaa näitä samantyyppisiä toisella palstalla, myös tämä otsikko on sellaisenaan. Provosoituna äityy kymmeniin sairaisiin aloituksiin.
- Anonyymi
Vaalit käyty, jollei hallitus pysty parempaan joutaa luovuttaa järjestetään ennen aikaiset eduskunnan vaalit.
Vaalit järjestyy heti kun persut lähtee hallituksesta.- Anonyymi
Ei persut lähde kirveelläkään hallituksesta. Purra jo ehti kertoa,
että hallitus jatkaa samaa (leikkaus)linjaansa.
- Anonyymi
rysänhyysärilauma musliminrahtaa japorukka voitti vaalit saadakseen
hiukan sossuraan mankumisiinsa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133634
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931014
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993