Tallentava (?) älytelevisio

Anonyymi-ap

Hei, onko tallentava älytelevisio olemassa? Jos ei, niin miten pystyisin tallentamaan ohjelmia? DNA? Elisa Viihde? Digiboksi? Kaivataan vinkkejä! :)

11

591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Telkkarissa pitänee olla DVR-ominaisuus, jolloin kun siihen liittää, usb-liitäntään, kovalevyn tai muistitikun, niin tallentamisen pitäisi onnistua. Vaikkakin tosin on myös paljon sellaisia kanavia, joita ei voi tallentaa tekijänoikeudellisista syistä.

• Anonyymi

Televisioiden omia usb-tallentimia kylläkin moititaan siitä, että niillä voi tallentaa vain yhtä kanavaa, sitä kanavaa, jota katsoo. Näinollen tallentava digiboxi voisi olla parempi vaihtoehto, jos sen vain saa liitettyä nykytelkkariin, joissa ei välttämättä ole Scart-liitäntää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Televisioiden omia usb-tallentimia kylläkin moititaan siitä, että niillä voi tallentaa vain yhtä kanavaa, sitä kanavaa, jota katsoo. Näinollen tallentava digiboxi voisi olla parempi vaihtoehto, jos sen vain saa liitettyä nykytelkkariin, joissa ei välttämättä ole Scart-liitäntää.

Televisioita on myös tuplavirittimillä, mutta ei halvimmissa hintaluokissa. Uudemmissa digibokseissa on kyllä sama hdmi-liitäntä kuin televisioissakin, ja joissakin vielä myös scart, niin saa kytkettyä vanhempaan telsuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Televisioita on myös tuplavirittimillä, mutta ei halvimmissa hintaluokissa. Uudemmissa digibokseissa on kyllä sama hdmi-liitäntä kuin televisioissakin, ja joissakin vielä myös scart, niin saa kytkettyä vanhempaan telsuun.

Minulla ollut kymmenisen vuotta tuplavirittemellä, ulkomailta tilattuna sai 300€ halvemmalla. Hyvin on toiminut ja testivoittaja kuvanlaatu.

• Anonyymi

Mitä ihmettä pitäisi tallentaa? kaikkihan tulee uusintana miljardi kertaa

• Anonyymi

Jotkut käy töissäkin ja harrastuksissa, matkoilla jne, voi katsoa silloin kun itselle sopii, eikä läheskään kaikkia uusita.

• Anonyymi

Telkkari ja digiboksi onkin jo tuossa käsitelty. Minulla on käytössä tuo dna hubi tai mikä viihde boksi se nykyään on nimeltään. Siinä on käytössä verkkotallennus, taitaa olla aikalailla rajaton muuten paitsi maksukanavia ei voi tallentaa. Osalla maksukanavistakin on käytössä "katso jälkikäteen" toiminto, eli ohjelmia voi katsoa viikon ajan suoran lähetysajan jälkeen. Kuukausimaksullinen tuo verkkotallennus on, muistaakseni alle kympin kuussa. Kovalevy/usb tallennuksen tuki tuosta boksista taisi poistua juuri viime päivityksessä. Se olikin kömpelö ja huonosti toimiva.

• Anonyymi

Mulla on tietokoneessa usb digiviritin. Kas näin ohjelmat saa talteen salaamattomina koneen levylle joista voi leikata samalla mainokset pois.

• Anonyymi

Mun tietokoneella näkyy Youtube, siellä niin paljon katsottavaa että TV:n ääreen ei jouda mennä, mutta eipä sieltä mitään tulekaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun tietokoneella näkyy Youtube, siellä niin paljon katsottavaa että TV:n ääreen ei jouda mennä, mutta eipä sieltä mitään tulekaan.

Telkkarista näkyy myös youtube niin ei tartte aina kököttää tietokoneella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Telkkarista näkyy myös youtube niin ei tartte aina kököttää tietokoneella.

Minä käytän aina molempia yhtä aikaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      163
      1398
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      40
      995
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      715
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      640
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      622
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      616
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      20
      602
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      563
    Aihe