Vaimolta yllätystieto

Anonyymi-ap

Olimme ajelemassa kotiin vaimoni Minnan vierailulta ystävättärensä Tuijan luota. He tapaavat lähes kuukausittain Tuijan luona ja joskus tapaamisessa on mukana myös Anne. Olin jo jonkin aikaa ollut tietoinen siitä, että naiset harrastivat seksiä keskenään ja joskus Minna sai vähän muutakin. En ollut aikaisemmin Minnan kanssa aiheesta jutellut tai kysellyt mutta nyt ajattelin ottaa härkää sarvista ja kokeilla, mitä hän minulle suostuu kertomaan. Kävimme seuraavan keskustelun:
• muistatko, kun joitakin aikoja sitten juteltiin seksifantasioista ja kerroit silloin, että sinusta olisi jännittävää kokeilla seksiä naisen kanssa.
• muistanhan minä
• aina kun tulet Tuijan luota, poskesi ovat niin punaiset. Oletko mahdollisesti harrastanut seksiä hänen kanssaan?
• no rehellisesti sanoen olen
• haluatko kertoa, millaista se on ollut ja miltä se on tuntunut?
• no se on toiminut sillä tavalla, että Tuija keksii aina jotain erikoista meille. Hän haluaa tyydyttää minua ja nauttii siitä. Se tuntuu ihan kivalta eikä minulla ole mitään sitä vastaan. Hänellä on mm. erilaisia dildoja, joita olemme käyttäneet. Erikoisuutena hän laittaa aina minulle silmämaskin, jolloin en tiedä yhtään mitä ympärillä tapahtuu. Se on tosi jännittävää ja kiihottavaa. Lisäksi minua kiihottaa, kun käytetään vähän rivoa kieltä ja puhutaan pillusta ja kiimasta ja muusta
• oletko saanut hänen kanssaan orgasmeja?
• olen saanut useita, jopa peräkkäin. Haluan kuitenkin sanoa, että nautin kyllä meidän seksistämme mutta tämä Tuijan kanssa harrastettava täydentää sitä.
• onko jokin akti tuntunut erityisen hyvältä?
• Viime kerralla hänellä oli sellainen vyöhön kiinnitettävä dildo ja sen avulla sain ihan mahtavan orgasmin. Se oli niin aidon tuntuinen.
• no minulle on OK, jos sinä nautit hänen kanssaan myös jatkossa, jos haluat
• mielelläni kyllä ja ihanaa, että sinä ymmärrät ja hyväksyt sen
• mitä, jos silmämaskin vuoksi et tietäisi, että annat pilluasi vieraalle miehelle ja kaiken lisäksi hän laskee spermat pilluusi? Olisiko tämä jännittävä ja kiihottava ajatus?
• no olisihan se todellakin. Ehkä kyllä erottaisin oikean peniksen dildosta.
Matka jatkui ja juttelimme muista asioista. Sain matkalla hyvän idean, jonka toteutinkin heti seuraavana viikonloppuna. Kun Minna oli kerran avoin ja kertoi rehellisesti, mitä Tuijan vierailuilla tapahtui, ajattelin antaa hänelle mahdollisuuden yllätykselliseen nautintoon. Samalla hän saisi tietää, erottaako aidon peniksen dildosta. Minulla on yksi hyvä kaveri, joka on hieman nuorempi ja vielä poikamies. Päätin kysyä häneltä, kiinnostaisiko häntä seksi vaimoni Minnan kanssa.
Kutsuin Vilin meille saunomaan ja kerroin hänelle jo etukäteen, että vaimo on niin kiimassa, että tarvitsee nuorta munaa ja kunnon panon. Saunassa kiinnitin huomiota, että Vilillä oli melkoisesti kookkaampi penis kuin minulla ja ajattelin, että nyt saa vaimo kunnon kalua. Ilta eteni leppoisasti varsin myöhään ja sovittiin, että Vili voi jäädä meille yöksi. Sillä aikaa, kun Minna oli peseytymässä, teimme Vilin kanssa suunnitelman. Sovittiin, että minä lämmitän Minnaa ja kun Vili kuulee musiikin käynnistyvän viereisestä huoneesta, hän voi tulla paikalle.
Homma etenikin ihan suunnitellusti. Kävimme kaikki nukkumaan mutta sanoin Minnalle, että olisi jännittävää harrastaa seksiä nyt, jos Vili vaikka sattuu kuulemaan. Minna innostui heti.
Kun Tuija keksii sinulle aina jotain mukavaa, niin sopisiko sinulle, että minä keksin nyt jotain vastaavaa? Sopiihan se, kuulostaa jännittävältä. Laitoin hänelle silmämaskin, kuten hänellä aina oli Tuijankin kanssa. Tiesin, että sitä käyttäen ei näe mitään, ei edes huoneen valoisuutta. Jatkoin hyväilemällä Minnaa. Hieroin kevyesti hänen rintojaan ja kutitellen hänen jäykistyneitä nännejään. Siirsin kättäni alemmas kohti Minnan karvatonta pillua ja kokeilin sormellani hänen rakonsa kosteutta. Niin kuin yleensä, hän kostui nopeasti ja vaikutti halukkaalta. Kysyin kuiskaten mitä hän haluaisi ja hän vastasi: Haluaisin, että nuolet pilluani ja imet klitoristani ja samalla työnnät mahdollisimman monta sormea pilluun. Pyysin häntä siirtymään sängyn päätyyn, jotta hänen pillunsa on paremmin tarjolla. Samalla laitoin hiljaisen musiikin soimaan ja Vili hiipi huoneeseen valmiiksi riisuutuneena. Säädin valaistuksen sopivaksi, jotta Vili voi myös silmillään nauttia edessään tarjolla olevasta kiimaisen naisen pillusta. Musiikki soi aivan Minnan pään vieressä, joten saatoin kuiskata Vilille vähän ohjeistusta: Minna haluaa, että levität hänen jalkansa aivan levälleen ja sitten raotat peukaloillasi hänen pilluaan siten, että limainen ja kiimainen aukko tulee näkyviin. Sitten vaan nautit vapaasti kiimaisen pillun tuoksusta ja teet mitä haluat.
JATKUU...

1

2356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

JATKOA...
      Minä otin puhelimen esille ja laitoin videokuvauksen päälle. Vili kävi kontilleen lattialle ja tarttui Minnan reisiin ja levitti tämän jalat. Sitten hän levitti Minnan pillua auki ja alkoi pitkin vedoin nuolla jo kiihottunutta ja kosteaa pillua. Minna alkoi huokailla. Vili nuoli pillua himokkaasti ja imi välillä klitorista. Hän työnsi useita sormia pilluun ja pumppasi niitä edestakaisin. Toisella kädellään hän hieroi klitorista. Sitten hän alkoi hitaasti työntää koko kättään sormet supussa Minnan limaa tihkuvaan pilluun. Hyvin hitaasti käsi painui syvemmälle ja Minna näytti nauttivan. Tuo tuntuu hyvältä, hän huokaili. Vili painoi kättään Minnan tiukkaan pilluun yhä syvemmälle ja pillu avautui enemmän ja enemmän. Käsi oli jo rystysiä myöden sisällä ja sitten se tapahtui. Pillu ikään kuin imaisi koko käden rannetta myöden sisälleen. En millään olisi uskonut, että Minnan pillu venyy noin paljon, kun hän on oikein kiimainen. Vili alkoi hitaasti liikutella kättään pillussa ja Minna alkoi kiemurrella ja täristä kiimassaan. Kuiskasin Vilille, että Minna saa kohta orgasmin ja jos hän haluaa tuntea sykkivän pillun puristelun niin kannattaa työntää penis sisälle ja nussia oikein kunnolla. Sitä Minna haluaa.

Minna luuli, että minä häntä käsittelin ja huokasi: Tule nyt sisääni ja pane minua oikein rajusti. Työnnä oikein syvälle. Vili työnsi pitkän ja paksun nuoren peniksensä vaimoni kutsuvan märkään ja kiimaiseen pilluun ja alkoi rajun pumppaamisen. Minnan hengitys kiihtyi ja hän huokaili voimakkaasti. Siinä ei montaa minuuttia kulunut, kun Minna huohotti: Nyt tulee, työnnä oikein syvälle ja laske kaikki sisälle. Haluan spermat pilluuni. Vili painautui tiukasti vaimoani vasten ja samalla, kun Minna laukesi ja pillu supisteli, Vili näytti lataavan koko satsin syvälle sisään.

Oli kiihottavaa katsella ja kuvata, kun vaimo antaa pillua nuorelle miehelle ja nauttii. Vili antoi vielä hetken peniksensä olla pillussa ja veti sen sitten ulos, samalla nostaen Minnan lantion pystyyn ja varmistaen, että sperma valuu mahdollisimman syvälle. Päätin vielä yllättää Minnan ja otin silmämaskin pois, jolloin hän näki Vilin jalkojensa välissä katselemassa juuri naitua pillua. Minna näytti todella yllättyneeltä ja hieman häpeilevältäkin mutta huokaisi sitten hiljaa: Kiitos, tuntui ihanalta. Annoin Minnalle talouspaperia ja Vili laski lantion alas. Minna pyyhki pillustaan valuvaa spermaa, jota valui osittain lakanallekin. Vili meni peseytymään ja minut Minna halusi vielä liukkaille ja tietysti spermat pilluunsa. Ehdotin vielä lopuksi, että Minna voisi joskus pyytää ystävättärensä Tuijan vierailemaan meillä. Siitä voisi tulla mielenkiintoista mutta se onkin sitten toisen kertomuksen asia.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      23
      3000
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1477
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      75
      1052
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      140
      998
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      911
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      872
    7. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      45
      848
    8. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      171
      842
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      826
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      135
      746
    Aihe