Meidän perheen kotitalo täällä Chiang Maissa on huomattavasti kalliimpi kuin messuläävätalot Vantaalla.
Laatumoottoripyöräni on huomattavasti kalliimpi kuin Satasenköyhän polkupyörä.
Tänään ostin kalkkunan rintafileitä jotka on huomattavasti kalliimpia kuin Hukkapalan Cittarista ostamat hunajamarinoidut kanasuikaleet.
Noin 550 dollaria kilo. Huomattavasti kalliimpaa kuin Pasasen lohikala.
Tyyliin Sisäpiirin Apinoiden hintavertailua.
11
80
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Pasasen legendaarisimpia väitteitä lihasta on että marinoidut lihat on parhaita ja maksaa aina enemmän kuin marinoimattomat. Musta pökäle muovilautasella on Pasasen mukaan juuri oikein paistettu, mutta siitä sai puremalla rikki vain kaksi ensimmäistä palaa ja loppu oli jätettävä lautaselle.
- AnonyymiUUSI
Hinnan voi tarkistaa Cittarin valmiiksi muovikelmuun käärittyjen lihojen hintavertailulla, joita tuotteita juntit eniten ostavat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hinnan voi tarkistaa Cittarin valmiiksi muovikelmuun käärittyjen lihojen hintavertailulla, joita tuotteita juntit eniten ostavat.
Oliko Pasasen kokonaiset kirjolohet ilman muovipakkausta?
Lihatiskin ilman vakuumia olevat lihat on tarjoustuotteita. Kalleimmat lohifileet on myös aina vakuumissa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Makkarakeittomiehen ei kannata alkaa viisastelemaan lihojen laaduista eikä laatulihojen valmistamisesta, kun mitään näyttöä ei ole tiedon muodossa eikä kuvien muodossa.
Sekavaa ja ristiriitaista rehentelyä vain. Maailman parhaat lihat toimitetaan leimatuissa ja sinetöidyissä vakuumeissa joissa on sertifikaatin numero jonka aitouden voit tarkistaa netistä. Myyntitiskin paljaana olevat lihat kannattaa joko valmistaa tai pakastaa heti. Niissä ei myydä parhaita lihoja. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko Pasasen kokonaiset kirjolohet ilman muovipakkausta?
Lihatiskin ilman vakuumia olevat lihat on tarjoustuotteita. Kalleimmat lohifileet on myös aina vakuumissa.Juntti on marketti ja lidli .... henkilö.
Tiedoksi että laadukkaimmat lihat voi ostaa alaan erikoistuneista myymälöistä joita on Hesassa lukuisia, myös kauppahalleissa.
Laadukkaimmat lohet lienee ostettavan kalakauppiailta myös, joita löytyy heidän myymälöistä, kauppahalleista ja jopa toreilta.
Ai että vakuumilohta, osta sinä juntti tosiaan lohesi vakuumissa, minä ostan lohet kokonaisina ja valmistan niistä itse ym.
UUSAVUTON VITTUMIKÄIDIOOTTI. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juntti on marketti ja lidli .... henkilö.
Tiedoksi että laadukkaimmat lihat voi ostaa alaan erikoistuneista myymälöistä joita on Hesassa lukuisia, myös kauppahalleissa.
Laadukkaimmat lohet lienee ostettavan kalakauppiailta myös, joita löytyy heidän myymälöistä, kauppahalleista ja jopa toreilta.
Ai että vakuumilohta, osta sinä juntti tosiaan lohesi vakuumissa, minä ostan lohet kokonaisina ja valmistan niistä itse ym.
UUSAVUTON VITTUMIKÄIDIOOTTI.Mistä kyrvånsyylå ostaa kokonaisia lohia Suomi24 chiang maista, onko fotoo laittaa??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
UUSAVUTON VITTUMIKÄIDIOOTTI.Lennätkö sieltä ostamaan hesalaista lihaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
UUSAVUTON VITTUMIKÄIDIOOTTI.Sinä ostat lohet kokonaisina mutta toverisi Paroni Pasanen osti vakuumiin pakattua kirjolohta tarjouksesta. Miksi pilkkaat kaverisi ostoksia?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ostat lohet kokonaisina mutta toverisi Paroni Pasanen osti vakuumiin pakattua kirjolohta tarjouksesta. Miksi pilkkaat kaverisi ostoksia?
Nämä kuin on pakattu näin
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/leroy-savukirjolohi-n600-1400g-kok-vak-2361745300007 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nämä kuin on pakattu näin
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/leroy-savukirjolohi-n600-1400g-kok-vak-2361745300007Pasanen ostaa mieluummin kaksi kuusisatasta kuin yhden kilokaksisatasen. DBA:n laskutaidolla silleen saa tuplaten enemmän!
- AnonyymiUUSI
"Juntti on marketti ja lidli .... henkilö" havaitsi Senssu.
No mutta kukas se tässä istuskelee Lidlin aulassa Lidlin kassin kanssa ja tuulettaa voiton merkiksi? https://ibb.co/71v86qr
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801965
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591686Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461656- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1491208Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501072Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58990- 15879
- 69862
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26856