.
.
.
Jenni otti hitaasti dildon sisältään huokaisten samalla kevyesti. Punertavat hiukset olivat valtoimenaan, vihreät silmät tiukasti kiinni puristuneina. Tiia katseli kiihottuneena kuinka Jenni vavahteli vielä äskeisen orgasmin jälkimainingeissa. Hänen mielestään Jenni oli punaisine hiuksineen ja kapeine naamoineen ilmiselvä kaksoisolento erään TV:n scifisarjan naistähden kanssa. Jenni makasi yhä selällään lattialla, jalat koukussa vatsan päällä. Hänen avonainen peppureikänsä supisteli yhä. Tiia hieroi hellästi Jennin klitorista, kunnes Jenni avasi silmänsä ja vaihtoi asentoaan. Ootsä ikinä kokeillut peppua, Jenni kysyi. Tiia pudisti päätään. Tai oon minä sormellä kokeillut, miltä mun peppu tuntuu sisältä, mutta en kyllä… Jenni hymyili ja siirsi Tiiat hellästi polvilleen lattialle. Lattia tuntui kylmältä Tiian kyynärpäitä vasten hänen kohottaessaan vaistomaisesti peppuaan ylöspäin selkää koukistaen. Hän säpsähti vähän kun Jenni kaatoi kylmää liukuvoidetta purkista hänen pienelle peppureiälleen. Tiia tunsi pientä kipua, kun Jenni alkoi hitaasti työntää paksua silikonidildoa hänen peppuunsa. Pian hänen peppunsa kuitenkin antoi periksi ja dildo luiskahti sisään pitkän lurahduksen kera.
Dildo oli liukas ja lämmin. Tiiasta tuntui kiihottavalta ajatus, että äsken Jennin takapuolessa ollut esine oli nyt hänen sisällään. Jenni tunkeutui yhä syvemmälle ja syvemmälle Tiian peppuun ja asetti lopulta dildon toisen pään punaisten häpykarvojen ympäröimälle pillulleen. Tiia tunsi vaipuvansa jonkinlaiseen kivun ja nautinnon väliseen transsiin Jennin nussiessa häntä pillussaan olevalla sauvalla perseeseen. Miten aikuinen nainen yleensä oli päätynyt tällaiseen tilanteeseen…
.
.
.
Jatkotarina!
Kirjoita alku tai loppu!
0
3633
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15010909
- 525210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452423- 302113
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131691Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421524Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301221Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351166Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317882