Saanko jotain sen joksikin mittään jonka vuoksi olen mrnettä nyt ksilrn.

Anonyymi-ap

Mitä nyt menetin menetin siskoni jaa. Voin sanoa siitä luulin menettänenni muutamassa viikossa totu turussa ikävä kyllä taisin menettää vuosia sitten vaikken halunnut myöntää tai uskoa kai sitten tein sen mistä olen muita syyttömyyttä nyt alehdelut itselleni selvää asiaa. Jos asiasta jotain mieltä tarvitsee olla on ainoa ihminen jolla on oikeus tappa minut enkä voi syyttää. Joo huomenna tai 16. Päivä tuleepuhellu klo 14.00 voi.oöla viimeinen toimii oikein mitä voi ja jonka minäkin voin ymmärtää tai ei käyttää valtaa minkä on saanut väärin . En ododa vastausta mikä varmaan olisi minulle mieleen oikeaa joka perustuu johonkin ammatti taitoon ja totuuteen jonka voin jotenkin hyväksyä oli mitä oli jos en voi liittyä mötåmuniin joita olen tavNnut liikaa.???

4

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin kerroin jotain viu olla huomenna klo 14.00 saan kuulla mahtavan tarinan hota ei ole pakko uskoa TAI syytä. Eräs kai ystävä sanoi aikoinaan vittuako välitän jostain väärästä vaikka on väärin jos ei haittaa niin anna olla minulle ei ole näin vaikka ystävä oli kai oikeassa minkä näille voi. Mutta ei estä mielipidettä jonka olette ansainnut.E. R

• Anonyymi

Joo tuli klo .14.00 kai sitten lyödä jotenkin pisteen asialle. Oliko hyötyä eipä mitään . Tuli selväksi asian eteen aiotaan tehdä mitään ei ollut yllätys. No saimpa puhua melko turhaan varmaan olisin jatkaa loputtomiin. Miksi turhaan. Viimeinen mitä kysyin ei ainakaan vastannut tuskin olisi kovin mielellään kidudksenkaan jälkeen olisi mielelläni olisi vastannut. No.ei tehdä mitään eikä aiota. Tuli selväksi.

• Anonyymi

Sanotaan tuli soiton klo.14.00 voin kertoa mikä taisi olla ainoa mikä vähän yllätti soitto tosiaan tuli se on jo yllätys vielä isompi suorastaan saatanan iso yllätys tuli siihen aikaan , kun oli luvattu. On tästä vuosien mittaan pakosti tullut pantua merkille jos tämän ammattikunnan no sanotaan.??(vaikka ei ole.syytä) ihmiset lupaa . Tekevät näin saat odottaa puoli tai jopa laksituntia. Miksi näin leikitään vähän paranoid ovat omasta mielestään haluavat tehdä selväksi niin tärkeitä. Käyttävät ajan milloin voisivat tehdä mikä sovittu..no hinkkaavat perse reikäänsä vaikka halolla. Joten kiitos nyt, että edes soitit vaikket varmasti tee mitään. Eipä tarvitse enää mihinkään paskaan jota kerrotaan hölmöille jotka haluavat uskoa joten olihan siitä jotain hyötyä. Tälle joka onnistui munaamaan terveisiä hyvää loppu elämää. Voit välillä vilkuilla sivullesi minkälaista porukkaa on läheisyydessä jos tuntuu ja kerkeät ota jalat alle varmuuden vuoksi voit sillä kertaa säästyä miltä tuntuu viettää loppu ikä mitä on invalidin
      Voit selvitä muutaman kerran..riippuu millä tuulella olen. Tuskin tuo sinuun mitään vaikutusta teki.. mutta voi joskus muuttua sinulle liiankin todelliseksi. Ajattele vaikka sait oikeutta.???

• Anonyymi

Luulimme menettänemme sinut ja siskosi . Harmillista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      231
      3255
    2. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      16
      2519
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      447
      1530
    4. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      122
      1406
    5. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      216
      1361
    6. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      548
      1313
    7. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      112
      1291
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      113