Valtakunta - ja originalpieninainen hahmo plus monta muuta

Anonyymi-ap

Ovat pedofiilin tekemiä äitihahmoja. Kyseinen mies on myös muilla saiteilla esittämässä äitejä.

Liikkuu pääkaupunkiseudulla, ja erityisesti koulujen lähettyvillä. Asia hoidossa ja poliisit tietoisia.

28

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika paha!

• Anonyymi

Skitsofrenia on vakava sairaus......

• Anonyymi

Niin on kyllä transsuilukin tuossa mittakaavassa

• Anonyymi

Se vasta poju hullunkurista olisikin, mikäli liittäidit itsesi tuohon kuvaukseen jollain logiikalla. Sivusta tsemppiä sulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on kyllä transsuilukin tuossa mittakaavassa

Tää lässyttäjä muuten ei ole ko palstasetä itse ja se o fakta

• Anonyymi

Skitsofrenia.

• Anonyymi

Hienoa että jaksat ohjailla tätä laivaa täällä ja jaella näitä moniammatillisia diagnooseja siitä syystä, että kuvittelet nyt itse olevasi tarinointien kohteena tarinointien tuottamisen sijaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa että jaksat ohjailla tätä laivaa täällä ja jaella näitä moniammatillisia diagnooseja siitä syystä, että kuvittelet nyt itse olevasi tarinointien kohteena tarinointien tuottamisen sijaan

Ja siitä puheenollen olen vähän haistellut että juuri itsellään voisi tällainen paranoidinen versio löytyä. Lisäys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siitä puheenollen olen vähän haistellut että juuri itsellään voisi tällainen paranoidinen versio löytyä. Lisäys

Ja ikävä kyllä ulkoapäin näyttää myös siltä, että tuolla on joku skimmailija lieassa. Mikähän tämän kaverin stooreissa vakuuttaa, onkohan kyseessä jokin väsytystaistelu jankuttamalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ikävä kyllä ulkoapäin näyttää myös siltä, että tuolla on joku skimmailija lieassa. Mikähän tämän kaverin stooreissa vakuuttaa, onkohan kyseessä jokin väsytystaistelu jankuttamalla

Uhallakin jatkan tuumailua- ehkä hänen taktiikkansa on uhriutumisen taito huokaillen dramaattisesti tälläistä tänään höpinällä. Huvittava ajatus kaverin fyysisen koon tietäen tällainen joutsenlammen tanssahtelu ballerinatossut jalassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uhallakin jatkan tuumailua- ehkä hänen taktiikkansa on uhriutumisen taito huokaillen dramaattisesti tälläistä tänään höpinällä. Huvittava ajatus kaverin fyysisen koon tietäen tällainen joutsenlammen tanssahtelu ballerinatossut jalassa

Skitsofrenia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Skitsofrenia.

Mitä sanot sinä menet riviin ja minä menen riviin- kumman lääkäri päästää pois ns

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Skitsofrenia.

Saitko monenkin messiin tuohon saunatonttukoomaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sanot sinä menet riviin ja minä menen riviin- kumman lääkäri päästää pois ns

No minut tietenkin. Minä en ole harhainen, toisin kuin sinä.

• EI OO. Kumpikin on todella mukavia hahmoja. Harmi kun orginal ei oo enää täällä. Oon surullinen siitä.

• Anonyymi

Siis olet surullinen ettei väkivaltainen ihminen ole täällä ja hyvin aggressiivisesti käyttäytyvä ja sitä paitsi koko eilisen riehui palstalla ensin anona ja sitten yön omalla nikillä eli on sun iloksi mutta ei muiden joita uhkailee vedellä t*rpaan kuten eilen suoraan uhkaili. Outo olet sinäkin Jero P ei ota selvää lintu vai kala. Mietipä vähän viestisi uudestaan. Olet näköjään ihan kuutamolla tai myös itse väkivaltaa rakastava. Ja kiusaaja/paha. Tai sairas siinä on vaihtoehtoja miksi ihminen käyttäytyy ihan täysin vieraita ihmisiä kohtaan palstalla siten kuin hän.

• Anonyymi kirjoitti:

Siis olet surullinen ettei väkivaltainen ihminen ole täällä ja hyvin aggressiivisesti käyttäytyvä ja sitä paitsi koko eilisen riehui palstalla ensin anona ja sitten yön omalla nikillä eli on sun iloksi mutta ei muiden joita uhkailee vedellä t*rpaan kuten eilen suoraan uhkaili. Outo olet sinäkin Jero P ei ota selvää lintu vai kala. Mietipä vähän viestisi uudestaan. Olet näköjään ihan kuutamolla tai myös itse väkivaltaa rakastava. Ja kiusaaja/paha. Tai sairas siinä on vaihtoehtoja miksi ihminen käyttäytyy ihan täysin vieraita ihmisiä kohtaan palstalla siten kuin hän.

Orginal on kuitenkin oikeesti pieni ja soma, ei siis paha.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Orginal on kuitenkin oikeesti pieni ja soma, ei siis paha.

Ai jos luet kaikki hänen tekstinsä täältä vuorokauden sisältä olet oikeasti tuota mieltä. No se kertoo sinusta myös kaiken ja menipä todella maku sinuunkin. Luulin että olit suht normaali mutta et siis ole. Samaa sekopäiden joukkoa. Harmi että kaikki ovat. Ei täällä ole jäljellä enää ketään normaaleja. Tämän palstan tarkoitus on joku ihan muu kuin pitäisi. Täältä kannattaa hakeutua pois se on tullut selväksi. Jääkää te tänne keskenänne.

• Anonyymi kirjoitti:

Ai jos luet kaikki hänen tekstinsä täältä vuorokauden sisältä olet oikeasti tuota mieltä. No se kertoo sinusta myös kaiken ja menipä todella maku sinuunkin. Luulin että olit suht normaali mutta et siis ole. Samaa sekopäiden joukkoa. Harmi että kaikki ovat. Ei täällä ole jäljellä enää ketään normaaleja. Tämän palstan tarkoitus on joku ihan muu kuin pitäisi. Täältä kannattaa hakeutua pois se on tullut selväksi. Jääkää te tänne keskenänne.

Mutta se oli se yks ketju.

Miks mä en sais koskaan ihastua?

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Haluat saada siis väkivaltaa tai jotain epämääräistä elämääsi. Ole hyvä vain mutta älä sitten itke kun on nenä murtunut tai jotain muuta jos meinaa lyödä viatonta nuorta naista niin mites sinä. Uskaltaa varmaan sinuakin uhkailla ties millä. Ajatteletteko ollenkaan järjellä asioita elämässä mut joo on nähty nyt että koko palsta ja rekkautuneet samaa porukkaa. Kaikki tietää varmasti asioista paljon enemmän kuin anot mutta pelkoko vai mikä estää toimimasta tai puuttumasta asioihin. Ylläpito on myös ihan kuutamolla mitä täällä tapahtuu. Siihen pitäisi ehdottomasti puuttua ensin.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Ai säkin uskot että orig on uhonnut ja muuta siinä yhdes ketjus? Just joo.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Ai säkin uskot että oon uhonnut ja muuta siinä yhdes ketjus? Just joo, kiitti.

• Anonyymi kirjoitti:

En mä usko mitään. Ei noi noin oo tarkoitettu. Uskaltaako tänne enää mitään kirjottaa kun kaikki kääntyy päinvastoin.

Oli miten oli. Mutta joka tapauksessa sekä orginal että valtakunta on auttanu mut pahimman yli. Mielellään ois tekis vastapalveluksen, mutta en kai sitten osaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sinähän olet se on totuus ja ei sitä kannata muilta kysellä. Päivän selvä asia. Miksei voi itse hyväksyä omaa käytöstään kun kerran niin haluaa toimia. Jos ei halua ei toimi. Ottaa järjen käteen. Ja hillitsee itsensä.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

En mä usko mitään. Ei noi noin oo tarkoitettu. Uskaltaako tänne enää mitään kirjottaa kun kaikki kääntyy päinvastoin.

Oli miten oli. Mutta joka tapauksessa sekä orginal että valtakunta on auttanu mut pahimman yli. Mielellään ois tekis vastapalveluksen, mutta en kai sitten osaa.

Susta meni täysin maku ja olit todella pettymys.

• Anonyymi kirjoitti:

Susta meni täysin maku ja olit todella pettymys.

Saisinko mä nyt kuitenkin tietää kelle mä oon ollut pettymys?

• Anonyymi

Irstagram voittaa terveen vihan Suomessa?

• Anonyymi

Ja Jerolle hän uhittelee täällä anona tälläkin hetkellä joten liity hänen joukkoonsa petoiseen toki. Niin pääset porukkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      125
      2048
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1420
    3. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1151
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      11
      1069
    5. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      10
      1017
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      87
      928
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      80
      809
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      787
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      731
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      671
    Aihe