Mistähän löytyisi Motonetin myymään Mtx vesiautomaattiin messinkinen varaosa mihin tulee esim. mittari kiinni. Motonetista ei löydy.
Mtx vesiautomaatin varaosa
14
222
Vastaukset
- Anonyymi
Vastaan itse kysymykseeni eli Mtx vesiautomaatit ovat kertakäyttöisiä ja niihin ei maahantuojalla (Motonet) ole varaosia 👍
- Anonyymi
Kumirakkoja ja painekytkimiä saa vaikka Puuilosta, painesäiliön laippoja ja mittareita Kiinasta, enkä usko että kyseinen messinkiosakaan olisi joku uniikkikappale.
- Anonyymi
Saahan tuollaisen nyt rakennettua irto osistakin muunnosnipoilla jos ei löydy suoraan käypää, mutta jos tarvii tälläistä edes kysellä niin ehkä vaan parempi hommata kokonaan uusi laite.
- Anonyymi
Kaiken saa rakennettua mutta kysymys olikin että löytyykö suoraan. Ei aina kannata tehdä vaikeamman kautta ;)
- Anonyymi
Sitä minä vaan ihmettelen, miten tuollaisen messinkimötikän saa rikottua?
- Anonyymi
Esim. jo putoaa tai jäätyy. Nyt sinun ei enään tarvi ihmetellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim. jo putoaa tai jäätyy. Nyt sinun ei enään tarvi ihmetellä.
Yleensä vesiautomaatit ovat lattialla eikä katossa, joten omituinen tapaus on joka tapauksessa. Onko liitospalikkaa taottu lekalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä vesiautomaatit ovat lattialla eikä katossa, joten omituinen tapaus on joka tapauksessa. Onko liitospalikkaa taottu lekalla?
Onhan se voitu saada vaikka halki kiristäessä tai jengat vähintään pilalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se voitu saada vaikka halki kiristäessä tai jengat vähintään pilalle.
Totta. Kaiken saa rikki kun oikein yrittää. Mutta sitten on vähän noloa etsiä varaosia.
- Anonyymi
Toistaitoiset saavat kaiken rikki ja eivät edes tiedä millaista varaosaa hakevat.
Nuo messinkiosat ovat yleensä putkituumakokoisia tyyliin 1", ½", 1½" yms. - Anonyymi
Aii kun kuulostaa jännältä...
- Anonyymi
Niin, että onko sitä kakkaa housussa?
- Anonyymi
mitä aloitus kertoo tämän kertaisen aloituksen pointista ?
- Anonyymi
Jännittää tietääkö kukaan vastausta...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222321Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052241- 522197
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301426
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361392- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201126- 261106