Lauantaisauna

Anonyymi-ap

Oli abivuoteni, jolloin täytellään samana vuonna kahdeksantoista ja synttäreitä pidetään sen myötä harvasen viikonloppu. Tuli taas yksi lauantai, jolloin oli luvassa luultavasti hyvät bileet.

Asuin äitini kanssa kahdestaan kerrostalossa, jossa meillä oli lauantaisin saunavuoro. Olimme ruvenneet käymään saunassa aiempaa enemmän erikseen, toisinaan kiireiden takia, mutta varmaan myös sen myötä, että olin jo tullut fyysisesti mieheksi. Saatoimme käydä yhdessäkin, mutta pientä vaivautuneisuutta siihen oli tullut.

Nyt menimme saunaan samaan aikaan, kun molemmilla oli iltamenoa, joihin piti ehtiä. Äiti vaikutti jo olevan etukäteen vähän hilpeässä kunnossa, mutta minulla oli juhlinta vielä edessä. Saunottiin reippaasti, enkä tiedä, mitä suihkussa tapahtui, kun ehkä äidin huppelin ja oman innostukseni myötä kaluni otti vähän verta ja alkoi varovasti jännittymään.

Äiti huomasi tämän aika nopeasti ja sanomatta mitään tarttui kaluun. Lävitseni pyyhki sähköisku, sekavia ajatuksia ja aikamoinen kiima. Penis kovettui kunnolla, ja äiti veti minua itseään kohti ja nojasi selkänsä seinää vasten. Hän avasi jalkansa ja ohjasi minut sisäänsä - ja miltä se tuntuikaan! Pehmeä puristus kullin varressa sai minut automaattisesti aloittamaan työntelyn, vaikka järki huuteli kaikenlaista varottavaa.

Kiima oli valtava, mutta sen lisäksi hämmennyin äidin huohotuksesta ja kiihkeistä liikkeistä. ”Nyt saat poika naida äitiäsi tämän kerran, eikä siitä puhuta sitten ikinä” hän kähisi korvaani.

Vaikka olin jo monenlaista kopelointia kokenut, niin niin vain kävi, että menetin varsinaisen neitsyyteni äidilleni. Taivaallisen tuntuinen yhdyntä kesti varmaan parisen minuuttia, mutta latausta oli sen verran, että äiti selvästikin laukesi vähän ennen kuin oma orgasmini laittoi minut syöksymään äidin sisään. Huohotimme jonkin aikaa, kunnes voipuneina ja vähän vaivautuneina rupesimme lopettelemaan saunavuoroa. Äidistä en tiedä, mutta omat juhlani menivät sittemmin ihan mukavasti, päässä pyörivistä ajatuksista huolimatta

Minulle jäi lopulta ihan hyvä olo, eikä asiaan kyllä sitten enää palattu. Yhdessä emme kuitenkaan enää sen jälkeen saunoneet.

0

1508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
        Oulainen
        19
        2615
      2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
        Ikävä
        44
        1291
      3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
        Puolanka
        70
        947
      4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
        Ikävä
        138
        915
      5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
        Ikävä
        45
        871
      6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
        Ikävä
        59
        827
      7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
        Ikävä
        42
        806
      8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
        Ikävä
        44
        785
      9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
        Perussuomalaiset
        165
        766
      10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
        Sinkut
        134
        725
      Aihe