Hei. Olen todennäköisesti joutumassa reiluksi vuodeksi kivitaloon talousrikoksista. En ole ensikertalainen, mutta vankilassa en ole ennen ollut.
Eniten minua kiinnostaisi tietää, että saanko lusia tuomioni rauhassa vai onko oikeasti mahdollista, että saan uusia venkulakavereita ilman omaa tahtoani?
Kaipaisin erilaisia näkemyksiä kokemusasiantuntijoilta.
Millaista on olla vankilassa?
6
626
Vastaukset
- Anonyymi
Mä sanon että heittäydy vaan täysillä meininkiin mukaan. Et tuu missään saamaan noin isoo valikoimaa: suoraa, käyrää, suonikasta, ympärileikattua, mustaa, valkoista, vaaleanruskeaa... Kaikkia löytyy. Nauti! Syvällisempiä suhteita ei kantsi solmia, niistä tulee vaan mustasukkaisuutta. Kukasta kukkaan ja nauti hetkestä!
- Anonyymi
pyydä suljetulle ostolle. neitsyydesi säilyy
- Anonyymi
PEUKULLA POIS AVOVANKILASTA
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011389069.html
Positiivisen huumetuloksen varmistuttua avovankiloiden vankeja voidaan siirtää kurinpitotoimena suljettuihin vankiloihin. Kuikan
Keravan vankilassa on ollut tilanteita, joissa peukun vaikutuksen alaisuudessa oleva vanki on pitänyt eristää jo Keravan vankilan eristyshuoneisiin ennen suljettuun vankilaan siirtoa. - Anonyymi
Pärkäile Lissu.
- Anonyymi
Reikäs ennen tuomioo: o
Reikäs tuomion jälkeen: O
Kannattaa treenata erilaisia asentoja ettei ruunan tarvi niitä sulle opettaa vaan pääsette duoraan hommiin.- Anonyymi
Vankien elämänsisältö on pelkkien reikien ja narkkauksen miettimistä päivästä toiseen, siksi yhteiskunnan pitäisi tappaa ja murhata enemmän näitä elinkelvottomia vankeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1053535Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv2012267Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02110Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k371852Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91659- 951108
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5900- 51872
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu69837Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti130792