15-vuotiaat pojat munan pituus.

Anonyymi-ap

Joskus koris treenien/pelin jälkeen käynyt suihkussa ja nähnyt kavereitten munia ja muutamana kavereiden kanssa ollaan myös vähän keskusteltu asiasta. Mulla on n.14-15cm stondiksessa ja aika karvainen, koen että se on aika keskiverto kun osalla on 16-18 senttisiä mutta joillain on myös ollut jotain 10 sentin ympäriltä.

Haluasin nyt teitää enempien minun ikäisten poikein munan kokoa ja muuta tietoa kuten karvat ja million murrosikä alkoi.

5

262

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oon itekin 15v ja penis noin 16 cm stondikses ja levossa 10. Murrosikä alko kolme vuotta sitten, karvoista en osaa sanoa ku oon ajeli nyt posliiniksi kohta vuoden

• Anonyymi

15v ja stondis 13,5cm ja lepo 7-8cm karvoja on mut ei paljon. Kattonut koulussa ja treeneissä niin mun ikäisillä lepo 5-10cm ja muutaman kerran nähnyt toisten stondiksen ne n.9-12cm.
        Yksi "kaveri" kehui 17cm kalulla mut ei velttona ollut mikään iso 6-7cm, jotku on nähneet sen stondiksen se oli 10-11cm, et moni valehtelee stondiksen mitan.

• Anonyymi
      UUSI

16v stondikses 14cm, murossikä alko puoltoista vuotta sitten

• Anonyymi
      UUSI

12v 11cm kovana ja muutamia karvoja

• Anonyymi
      UUSI

Sinulla on aika keskiverto kalu kooltaan, siinä olet oikeassa.
      Muistaisin lukeneeni jostain, että suomalaismiesten keskimääräinen kalun pituus on jotain 13-14cm(erektiossa käsittääkseni).
      Itselläni oli muistaakseni noin 16cm pitkä seisokissa 15-vuotiaana, nykyään on jo noin 18cm ja luulenpa, ettei tuosta enää kasva. Olen nykyään 17v.
      Murrosikä mulla alkoi jo hieman ennen kuudetta luokkaa, eli 12-vuotiaana. Karvoitus on suht tuuhea, mutta ei nyt mikään pöheikkö. En ole trimmaillut niitä mitenkään, eri olisi, jos karvoitus olisi julmetun tiheä, kuten parilla kaverillani on. Heidän vehkeitään ei näy oikein kunnolla karvoituksen seasta.
      Kaluissa on muutenkin eroja. Jotkut, kuten omani, on aika nysiä löysänä, mutta erektion aikana pituutta tulee hyvinkin puolet lisää. Ja joillakin on löysänä jo aika pitkät ja suht paksut, mutta eivät jäykistyessään juuri kasva pituutta lisää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4125
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      95
      2253
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      59
      964
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      834
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      37
      833
    6. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      185
      820
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      811
    8. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      772
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      755
    10. 35
      754
    Aihe