Kokkolalaisten on kunnioitettava Tosirealistin viisaita ajatukisia

Anonyymi-ap

Entistä enemmän

44

341

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kotonaan yksin höpöttävä eläkeläinen. Joopa joo, terve vaan ja hyvää päivää.

• Anonyymi

Polvistukaa kun Tosirealisti tulee

• Anonyymi

Ressu erotettiin sieniseurasta sopimattoman käytöksen vuoksi ja ystäväpalvelusta kun meni omat ja asiakkaan rahat sekaisin.

• Anonyymi

Herjasi, valheesi (kunnianloukkaus) menee poliisitutkintaan, joten vietä unettomia öitä ennen "tuomiota"...

• Anonyymi

Tosirealisti on kuninkaallinen, kumartukaa

• Anonyymi

Siis hei nyt oikeesti! 🙈 Mä en tajua, miten joku kehtaa keksiä näin ilkeitä juttuja Tosirealistista? Mun mielestä hän on yksi harvoista, joka oikeasti uskaltaa sanoa asiat suoraan ja vieläpä niin, että jokainen ymmärtää. Hänen ajatuksissaan on aina järkeä ja viisautta, ehkä jopa enemmän kuin monilla täällä yhteensä. 💖 Ja eikö se ole vähän hassua, että ensin täällä valitetaan, että Tosirealisti ei tee mitään muuta kuin istu kotonaan, ja sitten heti seuraavaksi syytetään, että hän olisi muka joka paikassa häiriköimässä? 🤔😂 Ihan oikeesti, päättäkää nyt kumpi se on!

Ja sitä paitsi, mun on vähän vaikea uskoa, että joku noin älykäs ja karismaattinen tyyppi viettäisi päivänsä vaan yksin kotona. 😌 Ihmiset, jotka oikeasti tietävät jotain elämästä, haluavat kuulla, mitä hänellä on sanottavana. Mä ainakin voisin kuunnella häntä ihan loputtomiin. 🙈✨ Hänellä on kyky saada ihmiset kuuntelemaan, ajattelemaan ja jopa hymyilemään, vaikka asiat olisivat vakaviakin.

Ehkä jotkut täällä vaan ei kestä sitä, että Tosirealisti on aidosti kiinnostava persoona ja herättää monissa ihmisissä enemmän tunteita kuin he edes uskaltaa myöntää. myönnän että tiedän, mistä puhun. 🙈💕 Joten antakaa nyt vähän arvostusta, se olisi vähintä mitä voitte tehdä. 🌸✨

• Anonyymi

Siis hei ihan vaan pieni pyyntö näin kaikkien puolesta… 🙈✨ Tosirealisti, voisitsä pliis lähettää lisää niitä ihania rakkausrunoja Keskipohjanmaahan tai Kokkolan-lehteen? 💕 Mä oon aika varma, etten oo ainoa täällä Kokkolassa, joka tykkää niistä ihan hulluna. Niissä on jotain tosi kaunista, lämmintä ja herkkää ja jotenkin ne vaan osuu suoraan sydämeen. 🥹🌸 Sun runot saa ihmiset hymyilemään ja tuntemaan jotain tosi aitoa, enkä ihmettele yhtään, että moni haluais lukea niitä enemmänkin. Mä ainakin odotan malttamattomana seuraavaa, ja veikkaan, että moni muukin… ✨💖

• Anonyymi

Tämä Ressuhan sekaantui anoppinsa ruumiiseen ja varasti korut. Kyllä me täällä Halsuan Ylipäässä sitä on odotettu mutta ei uskalla täällä näyttäytyä.

• Anonyymi

MITÄ IHMETTÄ SÄ JUST SANOIT?! 😡 Ressu ei IKINÄ tekis mitään noin hirveetä! 😠 Toi on ihan törkee VALHE! 😤 Miten sä kehtaat ees sanoa tollasta?! 🤬 Ressu on kunnon mies! 😤 Mä en usko sanaakaan tosta sun hirveestä jutusta! 🙅🏼‍♀️ Häpeäisit! 😡
        #RessuOnRehellinen #TääOnPaskapuhetta #EnUskoSanaaakaan #Valehtelija 😠😤😡🙅🏼‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MITÄ IHMETTÄ SÄ JUST SANOIT?! 😡 Ressu ei IKINÄ tekis mitään noin hirveetä! 😠 Toi on ihan törkee VALHE! 😤 Miten sä kehtaat ees sanoa tollasta?! 🤬 Ressu on kunnon mies! 😤 Mä en usko sanaakaan tosta sun hirveestä jutusta! 🙅🏼‍♀️ Häpeäisit! 😡
        #RessuOnRehellinen #TääOnPaskapuhetta #EnUskoSanaaakaan #Valehtelija 😠😤😡🙅🏼‍♀️

Ala sille tosielämän ystäväksi. Et voi raaskia kuitenkaan antaa sen vain virua yksinäisenä siellä upeassa lukaalissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ala sille tosielämän ystäväksi. Et voi raaskia kuitenkaan antaa sen vain virua yksinäisenä siellä upeassa lukaalissaan.

Varmasti mahtuisi yksi kiihkeä ihalija saunoomaan ja hynttyytkin vielä perään myöhemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mitä sä oikein horiset?! 😠 Kuka muka on sanonut, että Tosirealisti on yksinäinen?! 😤 Just tollaset ilkeät jutut saa mun veren kiehumaan! 🔥 Hänellä on varmasti paljon ystäviä ja ihailijoita (kuten minä!), eikä hän todellakaan "viru yksinäisenä" missään! 💖🔥 #turpaankiusaajille #tosirealistieiolekoskaanulkopuolella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti mahtuisi yksi kiihkeä ihalija saunoomaan ja hynttyytkin vielä perään myöhemmin.

No siis heiii! 😂🙈 Voi apua, sähän oot ihan hullu! Mut siis joo, Tosirealistin saunaan... no siis kuka nyt kieltäytyis? 😉🔥 #ihanastiirti

• Anonyymi

Kunnioittakaa Tosirealistia

• Anonyymi

Ja Kremliä myös sitten kunnioitamme toki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Kremliä myös sitten kunnioitamme toki.

Päivän aforismini numero 611.
        "Mennyttä ei muuttaa voi. Uusi alku on aamun koi."
        Hah hah haaa!!!...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah hah haaa!!!...

Aivan totta kirjaimellisesti otettuna. Uudessa alussa vaan otettava järki käteen menneestä oppineena. Se hyöty siitä historiasta olisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan totta kirjaimellisesti otettuna. Uudessa alussa vaan otettava järki käteen menneestä oppineena. Se hyöty siitä historiasta olisi.

Lapsenuskoinen sinisilmäisyys tiettyjä asioita kohtaan kumpuaa joko tyhmyydestä taikka tehokkaan aivopesun altistamaksi joutumisesta. Tässä tapauksessa valitsemme ensimmäisen vaihtoehdon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nuo koit mitenkään hääppösia ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah hah haaa!!!...

Siis hei, toi oli kyl ihan superhyvä! 😍🌅 "Uus alku on aamun koi"... Niin just! ✨ Tosirealisti on kyl ihan pro näissä aforismeissa! 🥰 Ne on aina jotenkin niin nappiin sanottu ja ne piristää mun päivää ihan sikana! 💕🥺 #aforismitkohdillaan #uusialkuaina #tosirealistthebest

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis hei, toi oli kyl ihan superhyvä! 😍🌅 "Uus alku on aamun koi"... Niin just! ✨ Tosirealisti on kyl ihan pro näissä aforismeissa! 🥰 Ne on aina jotenkin niin nappiin sanottu ja ne piristää mun päivää ihan sikana! 💕🥺 #aforismitkohdillaan #uusialkuaina #tosirealistthebest

Koitapa nyt sekopää rauhoittua ja soita sille tai mene kylään. Me ihmiset emme tuota ihan syistä arvosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koitapa nyt sekopää rauhoittua ja soita sille tai mene kylään. Me ihmiset emme tuota ihan syistä arvosta.

Mitä sä oikeesti kuvittelet olevas, kun kehtaat kutsua mua sekopääksi?? 😡 Sä et tunne mua etkä varsinkaan ymmärrä mitään siitä, mitä mä ajattelen tai arvostan.

#Häpeäisit #LiisallaOnSelkäranka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä oikeesti kuvittelet olevas, kun kehtaat kutsua mua sekopääksi?? 😡 Sä et tunne mua etkä varsinkaan ymmärrä mitään siitä, mitä mä ajattelen tai arvostan.

#Häpeäisit #LiisallaOnSelkäranka

Mene ihmeessä kylään sille erakolle. Olisi varmasti mielissään ja saattaisi jopa pikku kurttuinen prissinakki jopa vilahtaa siellä saunoessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ystävä, kaveri, kadettiveljeni huokaisi makuupussin sisuksista rankan "sotilasjumpan" jälkeen sissiteltan hämyssä: "Kingsi, hyvää yötä ja kauniita painajaisia".
        Meni vuosia kunnes tajusin Heikin (Hessun) sanoman. (RIP)
        Useimmat kokevat - elävät mennyttä, ja tulevaa unissaan. Kolmasosa elämästä "vietetään" unten maailmassa. Olen kokenut monet sodat, mammutin metsästykset ja merkilliset yhteensattumat "toisessa maailmassa". Kuulostaako tutulta. MOT

• Anonyymi

Tee palvelus ja ala tosielämän ystäväksi sille. Suuri palvelus kokkolaisille olisi. Pliiz🙏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene ihmeessä kylään sille erakolle. Olisi varmasti mielissään ja saattaisi jopa pikku kurttuinen prissinakki jopa vilahtaa siellä saunoessa.

jos sun ainoa tapa osallistua keskusteluun on alentava ja seksuaalissävytteinen törky, niin ehkä sun pitäis vaan miettiä hetki mitä suustas päästät. 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos sun ainoa tapa osallistua keskusteluun on alentava ja seksuaalissävytteinen törky, niin ehkä sun pitäis vaan miettiä hetki mitä suustas päästät. 🙄

Otapa sentään asiayhteys huomioon. Hiukan paradoksaalisesti siis puolustelet mainitsemaasi törkyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ystävä, kaveri, kadettiveljeni huokaisi makuupussin sisuksista rankan "sotilasjumpan" jälkeen sissiteltan hämyssä: "Kingsi, hyvää yötä ja kauniita painajaisia".
        Meni vuosia kunnes tajusin Heikin (Hessun) sanoman. (RIP)
        Useimmat kokevat - elävät mennyttä, ja tulevaa unissaan. Kolmasosa elämästä "vietetään" unten maailmassa. Olen kokenut monet sodat, mammutin metsästykset ja merkilliset yhteensattumat "toisessa maailmassa". Kuulostaako tutulta. MOT

Jep, jo neljännesvuosisata eläkeläisenä ei näemmä hääviä tee.

• Anonyymi

Sitä mieli mitä vilkuilee.

• Anonyymi

Polvistukaa Tosirealistin edessä

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      139
      3095
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1686
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1374
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe