Missä viipyy SDP:n kiitoskahvit? Ns. jälkimarkkinointi on unohtunut! Kepu hoiti asian tyylikkäästi.
SDP:tä äänestänyt
Ps. tämä muistetaan
Missä viipyy SDP:n kiitoskahvit?
11
323
Vastaukset
- Anonyymi
Demareilta ei tule mitään muuta kuin katteettomia lupauksia ja "räkytystä"! Kumpi "räkyttää" enempi Demari vai rakkikoira? Oikea vastaus:tietenkin Demari!
- Anonyymi
muutaman vuojen päästä saat makkaran.
- Anonyymi
Toverit petti minut.
Äänestänyt toveri - Anonyymi
Eikö sossu antanu ruoka rahaa, kun täällä vikisette.
- Anonyymi
Kävin täytekakkukahveilla SDP:n toimistolla. Kiitos!
- Anonyymi
Kyllähän sinun olisi pitänyt tietää sosdemien jälkimarkkinoista! Mitäs äänestit semmosia, joilla on käsi toisten taskussa🤣. Teillä on sama suunta🤣🤣🤣🤣.
- Anonyymi
Varmaankin sossun rahoilla ostettu kakku!
- Anonyymi
Sosdemit lupasivat pistää geenit kiertoon ja ovat pariutuneet perus peppu puolueen edustajien kanssa.
Harnuriin menee geenit exax ilmantummelia - Anonyymi
Iltapaska , ilatalehti , HS , YLE iltasanomat
SAMAA PASKAA EIVÄT USKALLA/SAA kertoa totuutta. Aiheesta poiketen Missä viipyvät uutiset 128.000 hylätystä äänestä viime vaaleissa. Ja miten pääsee vaaleissa läpi vaikka ei olisi saanut yhtään ääntä , nyt äänestys prossa alle 52% niin ens vuonna nää pellevaalit kipuu varmaan alle 50% itseltäni usko totuuteen loppui. - Anonyymi
Miksi ne tarjoaisi yhtään mitään. Nauravat teille, että uskoitte lupauksiin. Ei niiden tarvi tarjota. Koska vaalit oli ja meni. Niin miksi enää.
- Anonyymi
Demarit voitti! Kyllä täällä persuja itkettää.🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64870
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842