Otsikko puhuu puolestaan.
Tai voihan sitä vähän ruokkia lisääkin Sisäpiirin Apinaa samalla.
Joo, no tosiaankin istun täällä Chiang Maissa meidän perheen kodin pihassa vakipaikallani saunamme vieressä, joka sauna sijaitseen uima-altaamme vieressä.
Olen jo juonut Thaimaan parhaat kahvit ja nyt on Kuksassa vahvaa Toroa, jota siemailen samalla kun tupruttelen pikku Hoffeja.
Sonkran joo, onhan tuo hauskaa, mutta ei tarvetta joka päivä.
Hieman ihmettelen kun Thaimaan Eedenissä arvostetaan kommuunin yhteenkuuluvuutta, niin kommuunin rikkaimmat menevät yksin ravintolaan valokuvaamaan maailman parasta pihviä, eikös tuon olisi voinut tehdä joskus toiste.
Me tehtiin sama asia käänteisesti, kutsuttiin läheisiä meille tänne ja tarjosin heille pihviä ym. jopa lohtakin joita olin hankkinut kokonaisina useita ja onhan noita kokonaisia myös muutama pakkasessa.
Olen muuten testannut Thaimaalisten ns. pihvimaun, se ei ole sama kuin Satasenköyhän vain suolaa ja hieman pippuria ja voin kertoa että pitävät hieman jopa tulisemmin maustetuista, chili on hyvä mauste siihen tarkoitukseen, jopa myös hampurilaispihveihin jos pihveiksi kokolihan sijaan valitsee jauhelihan.
Jos joku Pattayan rakas ihan oikeasti on kiinnostunut kotikokkailemaan, niin suosittelen käyntiä Chez Mariuksessa, sitä voi sanoa kotikokin ns. karkkikaupaksi, varmasti ei poistu kyseisestä liikkeestä ilman ostoksia.
Mukavaa kevättä, jatkakaa juttujanne vaipoista sun muista ulosteaiheista kun ne on teille tärkeitä aiheita.
> + <
IHMETTELYN AIHEENA SENSSU.
4
92
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkan vielä että otin Pupelta haitariin viime yönä.
> + <- Anonyymi
No se on Puppe tässä ja totean yxoikoseen, että on erittäin mieluisaa kun sinä muistat tavallasi minua 24/7 sillä näyttänee olevan vahvoja viitteitä siitä, että olen tehnyt sinuun pysyvän vaikutuksen.
Tosin Puppe toteaa, että voisit viedä haitarisi ja hanurisi joskus myös Pattayalle, mutta jätä äitisi kotiin, niin saata vapaammin harrastaa mielitekojasi, koska Pattayalla on kaikille kaikkea, siis myös sinulle.
Kisu ja Misu joskus kutsuu minua Pupsukaksi, eikös olekin hauskaa.
- Anonyymi
"Tuossa oli yksi lause totta: "Olen jo juonut".
Muut oli humalaisen ja lääkityn reppanan unelmaa. Hoffit on karvapersesätkiä todellisuudessa. Hoitsun serkku trokaa niitä rekalla Baltiasta. Ei tee hyvää läppävialle, mutta kerranhan täällä vain eletään. - Anonyymi
Hofnarrin Lilliputit oikeastaan oikealla tavalla arvostettuja ollen.
http://penasaatiot.org/savukehinnasto/?id=120&HOFNAR+Lilliput
Lukekaa vaikka tuolta aasiantuntijoiden arviot.
< - >
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167190- 1992577
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082120En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761568Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911109- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46979- 87925
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7738