veron maksaja verukkeellakaan.
Toisten asioihin on turha koittaa tunkea
34
429
Vastaukset
- Anonyymi
Et sinä paskiainen toisten tekemisille mitään voi. Etkä oman suolenne toiminnalle, paskat housussa KOkO AJAN
- Anonyymi
Voi voi lukee näitä niin ihmetyttää taso
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi lukee näitä niin ihmetyttää taso
Tapettava mulkero
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapettava mulkero
Sinäkö tapat ihmisiä ?
- Anonyymi
Eiköhän ihmiset kuole aina , 100 v päästä ei kukaan ole täällä , ei edes 50.
- Anonyymi
Juu, onnex pääsee mullan syöntiin jo hyvissä ajoin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, onnex pääsee mullan syöntiin jo hyvissä ajoin
Mistä tiedät ajankohtasi?
- Anonyymi
Onko joku ongelma?
- Anonyymi
Kaikki me veroja maksetaan.
- Anonyymi
eikös sitten makseta ?
- Anonyymi
Kuka maksaa ja mistä? Persutuslakimies työmarkkinatuesta?
- Anonyymi
Eläkkeestä.
- Anonyymi
Tapettava mulqwist
- Anonyymi
Ala-arvoisia juttuja täällä . samaa tavaraa suusta ja suolesta.
- Anonyymi
Ihan turhaan vatipää valitat kun itse heilutat tahtipuikkoa tämänkaltaisilla avauksilla>Vai pitäs töiden perässä muutella
kumma juttu kun auttajia siihen ei näy koskaan missään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan turhaan vatipää valitat kun itse heilutat tahtipuikkoa tämänkaltaisilla avauksilla>Vai pitäs töiden perässä muutella
kumma juttu kun auttajia siihen ei näy koskaan missään.Joku niin väittää täällä .... eikös se ole yleinen lause muuta muualle? saat duunia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kumma juttu kun auttajia siihen ei näy koskaan missään.En tiedä kuka näitä turhia ketjuja avaa se on hyvä kysymys. ei taida olla työtön itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kuka näitä turhia ketjuja avaa se on hyvä kysymys. ei taida olla työtön itse.
Saattaa olla murrin perse. Kyseinen ukko on useasti osoittanut olevan pahaisen kakaran henkisellä tasolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kumma juttu kun auttajia siihen ei näy koskaan missään.Vallanhaluisia psykopaatteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa olla murrin perse. Kyseinen ukko on useasti osoittanut olevan pahaisen kakaran henkisellä tasolla.
Akka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kumma juttu kun auttajia siihen ei näy koskaan missään.Kukahan heiluttaa puikkoja. joku häirikkö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akka?
Mies on!
- Anonyymi
Ette te edes suolenne toiminnalle mitään voi.
- Anonyymi
Mitä suolen toiminta kuuluu työttömyyteen ?
Voi teitä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi teitäHarmi. Sinulla ei ole valtaa kontrolloida muiden ihmisten suolen toimintaa. Harmittaako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi. Sinulla ei ole valtaa kontrolloida muiden ihmisten suolen toimintaa. Harmittaako?
voi jeesus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi teitäAivopieruja vapaasti päästelee joku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi. Sinulla ei ole valtaa kontrolloida muiden ihmisten suolen toimintaa. Harmittaako?
Entäs itseäsi?
- Anonyymi
Mihin asioihin ?
- Anonyymi
Asioiden vapaaseen valintaan minkä toteuduttava täysin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asioiden vapaaseen valintaan minkä toteuduttava täysin.
Sinun mielesi mukaan vai? Niinkö ne pitää mennä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun mielesi mukaan vai? Niinkö ne pitää mennä?
Eikös niin perutuslaakissa mainita?
- Anonyymi
Työttömyysturvaan koska niistähän tämä aihepiiri on. otsikon mukaan nämä menee.
- Anonyymi
Täällä on niin erikoista juttua ollut pitkään.
Ei näitä enää kukaan lue.
Mellastamiseen nämä palstat on.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837