Olen siis hetro 50v Mies.. Ja elämä on jotenkin niin tylsää, haluaisin että joku taho käänteiseheyttäisi minut Homoksi.
Minä haluaisin kovasti käänteiseheytyä.
7
74
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa on kyl ideaa. Homous on niin muodikasta ja Cool. Joku voisi käänteiseheyttää minutkin..
- Anonyymi
Vähän vaikea kenenkään aiheuttaa aikuiselle ihmiselle raskauden aikaista tai syntymän jälkeistä kehityshäiriötä jälkikäteen, mutta homoseksuaalisen käytöksen voi varmaan oppiakin, jos sitä haluaa.
- Anonyymi
"Käänteiseheyttää" eli rikkoa.
- Anonyymi
Vanha idea. Feministien kirjoituksissa esitettiin jo 80-luvulla yhtenä patriarkaatin vastustamisen muotona aviomiehen jättämistä ja lesboilun aloittamista.
- Anonyymi
70-luvulla homoseksuaali-aktivistit eivät suhtautuneet avioliittoon positiivisesti, vaan vastustivat kaikkia suunnitelmia homoliittojen perustamiseksi. He ajattelivat kuin feministit, että avioliittoon on ahdasmielinen ja vanhanaikainen patriarkaallinen instituutio, jota homot eivät saa tukea menemällä naimisiin. Homot halusivat olla vapaita kaikesta seksuaalisuuden rajoittamisesta.
- Anonyymi
Ota yhteyttä Setaan!
- Anonyymi
kannattaa kääntyä kerran vuodessa ja kerätä kaikki hyöty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823