Kuljetusyrittäjien lehti Ajolinja( ennen sitoutumaton kuljetusalan ihmisten lehti)
Kirjoitti elämänkerta kirjoituksen yrityksen perustajasta Juha Lehtisestä. Jutussa kerrottiin henkilön kiistan alaisesta maineesta yrittäjänä , oikeusjutuista, no puolet voitettiin ja puolet hävittiin asenteella. Pitääkö olla tosi äijä,että tällaiset heput, kuten Sammalisto, Lehtinen, ovatko he hyviä esikuvia jos halutaan nuoria alalle?? En osaa sanoa. Simeon on nykyisin todella menestynyt yritys. Sitä ei voi kukaan kiistää yli 300 autoa euroopassa Juha lehtinen 75 v. on saanut kuitenkin Neuvoksen tittelin, eli jotain hänkin on tehnyt oikein elämässä, jos elinkeinoelämä näin suuresti haluaa häntä kiittää.Ei sellaista arvonimeä anneta "mulkuille"
Mitä mieltä olette yrityksestä Simeon tai jo varttuneemat MYWAY (tosi hieno nimi omalle kuljetusyritykselle)
Kiito- Simeon lehden otsikossa
Anonyymi-ap
3
127
Vastaukset
- Anonyymi
Yllättävää ettei kukaan ei ole kommentoinut. Itse en voi kommentoida , koska en tunne yritystä, muuten kuin mitä olen autoja nähnyt moottoritiellä ja on sellainen tuonut öljyä Nesteeltä talooni.
- Anonyymi
MITEN LERVO LIITTYY TÄHÄN TARINAAN, HÄH??
- Anonyymi
Eiks se ollu alihankkijana irtoperällä hiekan ajossa Oriharjun kuopalla. Sementtikone oli Tammamäessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172393
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44745Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164732Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684