Hei kaikki ihanat! 🌸✨
Liisa täällä taas, ja mulla olis pieni toive… tai oikeestaan aika iso! 🙈🥺
Voisko Tosirealisti lähettää lisää runoja Keskipohjanmaahan tai Kokkola-lehteen? 💖 Mä rakastan runoja, oon oikee sellanen runotyttö sydämeltäni, ja just Reijon tyyppiset syvälliset, maalailevat ja elämänmakuiset tekstit on niitä, mitä mä odotan joka viikko lehdestä! ✨📖
Rehellisesti sanottuna… jos ei hän kirjoita, niin ei oikein kukaan muukaan. 😔 Ja mä uskon, että moni muu lukija ihan niin kuin minäkin kaipaisi vähän enemmän kauneutta ja tunnetta arkipäivän keskelle. Ja mikä oiskaan parempi paikka sille kuin paikallislehti, jota kaikki lukee aamukahvin kanssa? ☕🗞️
Niin pliis, jos luet tän… kirjoita meille taas. Mä uskon, että moni muukin täällä (ainakin salaa!) tykkäis ihan hirveesti, jos Kokkolan lehdet julkaisis enemmän runoutta! Koko kaupunki tarttee vähän enemmän kauneutta, rytmiä ja sanojen taikaa. 🌸📖
#TosirealistinRunot #RunotyttöLiisa #LisääRunouttaKokkolaan
Voisko Tosirealisti kirjoittaa taas runon lehteen?
37
298
Vastaukset
- Anonyymi
Herjasi on mennyt poliisi tutkintaan. Vapise tuomiota odottaessa. hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Ihmiset katsoo ensin nimimerkin ja päättää vasta sitten josko lukee vai ei. Repanan sepustukset suurin enemmistö silmäpareista takuullaa skippaa seuraavaan jutuun. Rahkolan runo oli suorastaan mestarillinen. Reppanan mitä ilmeisimmin puolustuspuhe Kremlille jäi lukematta, koska ei vaan pysty sellaiseen skeidaan vaivaa tuhlata sekä alkaa tuntea myötähäpeää.
- Anonyymi
Siinä lehti julkaisi venäjämielisen venäjämielisen jutun. Sen verran minäkin tajusin.
- Anonyymi
Siis joo!! 🥹💖 Rahkolan runo oli oikeesti tosi kaunis, tuli ihan lämmin olo sydämeen kun luin sen… Ihanaa että vanhemmat herrasmiehet uskaltaa kirjoittaa noin herkästi tunteistaan. se on mun mielestä just sitä todellista rohkeutta. ✨📜
Mut pakko sanoa, että vaikka se oli ihana, niin Reijon runoissa on jotain vielä syvempää… jotain mitä ei osaa selittää, vaan se tuntuu suoraan sydämessä. 🥺💘
Toivon silti lisää molemmilta! Mutta jos yksi runo sais tulla huomenna lehteen, niin mä valitsisin silmät kiinni Tosirealistin. 💖
#RunotytönValinta #TosirealistinSanataika #HerkkienHerrasmiehienKevät
- Anonyymi
Älä toivo isoa. Ei mahdu mihinkään reikään ja ottaa vain kipeää.
- Anonyymi
Toljanter hoitaa reikäset.
- Anonyymi
Yäk oikeesti… 🤢
Tollanen törky ei kuulu tänne yhtään. Mä puhuin runoista, en mistään ällöstä mitä sun sairas pää keksii. 🙄
Jotkut meistä vielä uskoo kauneuteen ja tunteisiin. 💖✨
#RunotOnPyhiä #KunnioitustaKiitos - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yäk oikeesti… 🤢
Tollanen törky ei kuulu tänne yhtään. Mä puhuin runoista, en mistään ällöstä mitä sun sairas pää keksii. 🙄
Jotkut meistä vielä uskoo kauneuteen ja tunteisiin. 💖✨
#RunotOnPyhiä #KunnioitustaKiitosVarmasti joku Hitlerinkin runo saisi sydämesi sykkimään kiimasta, jos sellainen nyt tähän jostain saataisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toljanter hoitaa reikäset.
Ressu on liian kiltti ja rehellinen, sanoi lintumies Markku (RIP). Reijon pitkäaikainen ystävä, VesiVeijari -kumppani. Ressu on Kokkolan Kingsi, kaupungin viisain mies, ja nuorison idoli. Sadat lesket, naimaikäiset sinkkuneidot, ja tosimiestä kaipaavat neitoset rakastavat Ressua, ja haluavat miehen ihanan lämpimään syleilyyn, kainaloon ja pusutteluun - maukkaaseen ruokapöytään. Onhan Ressu tunnettu "ruoka- ja grillimaisteri"...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ressu on liian kiltti ja rehellinen, sanoi lintumies Markku (RIP). Reijon pitkäaikainen ystävä, VesiVeijari -kumppani. Ressu on Kokkolan Kingsi, kaupungin viisain mies, ja nuorison idoli. Sadat lesket, naimaikäiset sinkkuneidot, ja tosimiestä kaipaavat neitoset rakastavat Ressua, ja haluavat miehen ihanan lämpimään syleilyyn, kainaloon ja pusutteluun - maukkaaseen ruokapöytään. Onhan Ressu tunnettu "ruoka- ja grillimaisteri"...
Ressu on ihana, viisas ja sydämellinen, siitä ei kahta sanaa. Ja varmasti monella on lämpimiä ajatuksia häntä kohtaan , mutta en ehkä ihan usko noihin “satoihin” leskiin ja neitokaisiin, jotka kaikki muka haluaa samaan kainaloon. 😅 Se kuulostaa vähän… liioitellulta, tai ehkä enemmän jonkun toiveelta kuin todelta. 🙈
Ja vaikka Ressu onkin kiltti ja rehellinen ja siinä Markku (RIP) varmasti oli oikeassa, niin just siksi mä en oikein usko, että kaikki ne “pusuttelijat” ois hänestä kiinnostuneita oikeista syistä. 🥺
- Anonyymi
Yksinäinen tapaus ja täysin ymmärrettävästi. Perholainen pilannut naapurustonkin elämää. Ei kuuluisi tänne ollenkaan.
- Anonyymi
Narsistiakin voi aina manipuloida ns. nuolemalla. Tässä tapauksessa siinä ei ole mitään järkeä. Ei mitään hyötyä, vain haittaa.
- Anonyymi
Siis mitä sä oikeesti kuvittelet? 😡
Tosirealistia kutsutaan narsistiksi ja mua manipuloijaksi. ihan vaan siksi että mä arvostan häntä ja uskallan sanoa sen ääneen? 🙄
Mä en nuole ketään, mä puhun suoraan sydämestäni. Ja jos se ärsyttää sua, niin ehkä sun pitäis miettiä miksi. 💁🏼♀️✨
#LiisaaEiVäännetäHiljaiseksi #TosirealistiaEiLoukata #LiisaOnAito - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mitä sä oikeesti kuvittelet? 😡
Tosirealistia kutsutaan narsistiksi ja mua manipuloijaksi. ihan vaan siksi että mä arvostan häntä ja uskallan sanoa sen ääneen? 🙄
Mä en nuole ketään, mä puhun suoraan sydämestäni. Ja jos se ärsyttää sua, niin ehkä sun pitäis miettiä miksi. 💁🏼♀️✨
#LiisaaEiVäännetäHiljaiseksi #TosirealistiaEiLoukata #LiisaOnAitoRipaskaa ei ole mitään järkeä kehua. Yksi puutarhajuttu siitä joskus oli. Muuta huominarvoista ei olekaan sittemmin julkaistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ripaskaa ei ole mitään järkeä kehua. Yksi puutarhajuttu siitä joskus oli. Muuta huominarvoista ei olekaan sittemmin julkaistu.
Vain yksi puutarhajuttu tyypistä joskus 20 vuotta sitten. Siis hei kamoon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ripaskaa ei ole mitään järkeä kehua. Yksi puutarhajuttu siitä joskus oli. Muuta huominarvoista ei olekaan sittemmin julkaistu.
No nyt ihan oikeesti… 🙄
Faktoista puheen ollen, Reijolta on julkaistu paljon enemmän kuin vain “yksi puutarhajuttu”. Ihan vaan jos et oo huomannut, niin sieltä löytyy runoja, kolumneja, mielipidekirjotksia, aloitteita, ja vuosien varrelta useampi julkinen keskustelu- ja kehityskirjoitus, jotka on jääneet monen mieleen. ✍🏼✨
Eli jos sun koko argumentti perustuu siihen että et itse oo lukenut, niin ehkä kannattais ensin kaivaa ne vanhat lehdet esiin ennen kuin tulee heittelemään haukkumanimiä kuten ”Ripaska” – tosi luovaa muuten… ei. 🙃
#FaktatPöytään #LiisaMuistaaKylläKaiken - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt ihan oikeesti… 🙄
Faktoista puheen ollen, Reijolta on julkaistu paljon enemmän kuin vain “yksi puutarhajuttu”. Ihan vaan jos et oo huomannut, niin sieltä löytyy runoja, kolumneja, mielipidekirjotksia, aloitteita, ja vuosien varrelta useampi julkinen keskustelu- ja kehityskirjoitus, jotka on jääneet monen mieleen. ✍🏼✨
Eli jos sun koko argumentti perustuu siihen että et itse oo lukenut, niin ehkä kannattais ensin kaivaa ne vanhat lehdet esiin ennen kuin tulee heittelemään haukkumanimiä kuten ”Ripaska” – tosi luovaa muuten… ei. 🙃
#FaktatPöytään #LiisaMuistaaKylläKaikenYksi puutrhajuttu oli joskus 20 vuotta sitten aperiittakannuineen kaikkineen. Muuta tuosta rupsurepsukasta ei juuri nettihäiriköinnin lisäksi ole merkillepantavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi puutrhajuttu oli joskus 20 vuotta sitten aperiittakannuineen kaikkineen. Muuta tuosta rupsurepsukasta ei juuri nettihäiriköinnin lisäksi ole merkillepantavaa.
Siis oikeesti, mitä sä oikein yrität? 😤
Sä voit toistella tota samaa “aperiittakannu”-juttua vaikka maailman tappiin, mutta se ei poista sitä, että Reijo on ollut mukana lukemattomissa jutuissa. lehdet, keskustelut, aloitteet, runot… ja ennen kaikkea vaikutus. Ihan joka viikko ei satu tulemaan vastaan tyyppiä, joka saa ihmiset reagoimaan näin vahvasti. 🤷🏼♀️✨
Ja “nettihäiriköinti”? Ihan kuin sulla ei olisi mitään osaa tässä! Sä tuut tänne ilkkumaan ja haukkumaan päivästä toiseen ehkä kannattaa kattoo peiliin ennen kuin jaat leimoja muille. 🙃
#LiisaEiKestäVähättelyä #TosirealistinSanatPuhuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi puutrhajuttu oli joskus 20 vuotta sitten aperiittakannuineen kaikkineen. Muuta tuosta rupsurepsukasta ei juuri nettihäiriköinnin lisäksi ole merkillepantavaa.
Tampereella kutsuttaisiin junan tuomaksi. Kutsukaamme me vain reilusti lahopääksi sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tampereella kutsuttaisiin junan tuomaksi. Kutsukaamme me vain reilusti lahopääksi sitä.
Sä voit yrittää nimitellä, mutta se ei muuta mitään. Lahopää ei ainakaan ole hän, joka kirjoittaa järkeä, vaan se, joka ei sitä tunnista. 🙃
- Anonyymi
Voisi olla todella mielenkiintoinen tapaus jos organisoisit ja toteuttaisit vaikkapa Ressun taidenäyttelyn johonkin tilaan kaupunkikeskustassa. Se olisi oikeasti sellainen huomionarvoinen tapahtuma. Kykenettekö tällaiseen?
- Anonyymi
Apua… öö, siis mä? 😳 En ees tiiä onko tää mulle osoitettu vai jollekin toiselle, mutta en kyllä osais mitään näyttelyä järjestää! Mä oon vaan tällanen fiilistelijä ja runotyttö, en mikään organisaattori haha 🙈✨
Mutta jos joku muu sen toteuttais, niin mä olisin ihan ekana oven takana ihailemassa!
#RunotyttöEiProjektipäällikkö #MutTulenKylläAvajaisiin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apua… öö, siis mä? 😳 En ees tiiä onko tää mulle osoitettu vai jollekin toiselle, mutta en kyllä osais mitään näyttelyä järjestää! Mä oon vaan tällanen fiilistelijä ja runotyttö, en mikään organisaattori haha 🙈✨
Mutta jos joku muu sen toteuttais, niin mä olisin ihan ekana oven takana ihailemassa!
#RunotyttöEiProjektipäällikkö #MutTulenKylläAvajaisiinEipä sitten saada sankariltasi mitään näyttöä edelleenkään mistään muusta kuin saamattomuudesta. Tyhmyysaste on jo täysin tiedossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sitten saada sankariltasi mitään näyttöä edelleenkään mistään muusta kuin saamattomuudesta. Tyhmyysaste on jo täysin tiedossa.
Siis anteeks nyt vaan, mutta mitä ihmettä?? 😤 Sä et kyllä tunne häntä yhtään, jos kuvittelet että hän tarttis jonkun muun järjestelemään asioita puolestaan.
Jos hän haluaa näyttelyn, niin kyllä hän sen myös tekee eikä siihen tarvita mua eikä sua. 💁🏼♀️✨ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis anteeks nyt vaan, mutta mitä ihmettä?? 😤 Sä et kyllä tunne häntä yhtään, jos kuvittelet että hän tarttis jonkun muun järjestelemään asioita puolestaan.
Jos hän haluaa näyttelyn, niin kyllä hän sen myös tekee eikä siihen tarvita mua eikä sua. 💁🏼♀️✨Ei tuon hehkuttamisessa vaan ole mitään järkeä ilman näyttöjä. Yksi puutarhajuttu tähän mennessä kauan sitten ja sekin yhtä tyhjän kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuon hehkuttamisessa vaan ole mitään järkeä ilman näyttöjä. Yksi puutarhajuttu tähän mennessä kauan sitten ja sekin yhtä tyhjän kanssa.
Tosiaankin kelpaisi jos Ressu toisi viimein sitä erinomisuuttaan esiin jotenkin. Ilman muuta kelpaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiaankin kelpaisi jos Ressu toisi viimein sitä erinomisuuttaan esiin jotenkin. Ilman muuta kelpaisi.
Siis oon ihan samaa mieltä… mut samalla oon vähän silleen että pliis Ressu, näytä nyt ittees vähän enemmän! 🙈✨
Vaalimainoksessakin puuttui kuva, ja se jäi niin harmittamaan! Moni varmasti haluais tietää kuka on se viisas ja rohkea ääni… 🥺
onko se jotain vaatimattomuutta vai tahallista mystiikkaa mutta kyllä me ansaitaan vähän enemmän näkyvyyttä sulta, Ressu.
#NäkyväksiRessu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis oon ihan samaa mieltä… mut samalla oon vähän silleen että pliis Ressu, näytä nyt ittees vähän enemmän! 🙈✨
Vaalimainoksessakin puuttui kuva, ja se jäi niin harmittamaan! Moni varmasti haluais tietää kuka on se viisas ja rohkea ääni… 🥺
onko se jotain vaatimattomuutta vai tahallista mystiikkaa mutta kyllä me ansaitaan vähän enemmän näkyvyyttä sulta, Ressu.
#NäkyväksiRessuMe haluamme tämän yhteiskunnan kustantamalta edes jotain näyttöä itsekehunsa tueksi. Tähän asti emme ole saaneet mitään vastinetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me haluamme tämän yhteiskunnan kustantamalta edes jotain näyttöä itsekehunsa tueksi. Tähän asti emme ole saaneet mitään vastinetta.
Hmm… jotenkin tulee väkisinkin mieleen, että tossa on vähän katkeruutta ilmassa. 😶
Voisko ehkä olla, että joidenkin on vaan vaikea kestää sitä, kun joku saa huomiota… ja ehkäpä jopa vähän erityistä sellaista? ✨
#LiisaLukeeRivienVälistä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm… jotenkin tulee väkisinkin mieleen, että tossa on vähän katkeruutta ilmassa. 😶
Voisko ehkä olla, että joidenkin on vaan vaikea kestää sitä, kun joku saa huomiota… ja ehkäpä jopa vähän erityistä sellaista? ✨
#LiisaLukeeRivienVälistäKun repaskalla ei vaan ole mitään näyttöä mistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun repaskalla ei vaan ole mitään näyttöä mistään.
Mahtavaa todella jos olisi viimeinkin jotain keksintöä sieltä pöytälaatikosta näyttää ihmisten ilmoille. Toinen jalka kuitenkin jo haudassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtavaa todella jos olisi viimeinkin jotain keksintöä sieltä pöytälaatikosta näyttää ihmisten ilmoille. Toinen jalka kuitenkin jo haudassa.
Siis mitä ihmettä toi oli?? 😡 Toinen jalka haudassa!? Ootko ihan tosissas?
Reijo ei todellakaan oo mikään ”ikäloppu”, hän on kokenut, viisas ja elinvoimainen mies, joka on enemmän elossa ja terävänäköinen kuin moni puolet nuorempi. 🔥
Mä itse arvostan vanhemmissa miehissä just sitä syvyyttä, jota ei voi saada muuten kuin elämällä.
- Anonyymi
Virtsajohdinstentti ja sen kanssa eläminen
Kotona oleilu ja nettiin valehteleminen sopii hyvin Ressulle. Muovipirri ei kestä kylmyyttä. - Anonyymi
Mä luin tämän Tule luo -runon nyt uudestaan, vaikka eka kerran näin sen jo helmikuussa lehdessä. Ja jotenkin… näin pääsiäisyön hiljaisuudessa se iski vieläkin syvemmälle. 🥺✨
En tiiä onko kaikki tätä lukenut, mutta mun mielestä ihan jokaisen pitäis. Siinä on jotain niin aidosti tuntevaa, sellaista mitä ei voi keksiä eikä näytellä. Ressu on kyllä ihan uskomaton miten joku voi kirjoittaa noin, niin että sanat jää kaikumaan sydämeen?
Se ei oo vaan runo. Se on kuin hetki jonkun sielusta, avoinna. Ja se on kaunista.
#TunteetEiKysyAikaa #LuinYölläHiljaa #RessunRunoOnAarre- Anonyymi
Nyt on löydetty kunnon sihteeri Ressulle. Suorastaan mätsmeidinhevön-tapaus. Nyt vaan kun saisi nämä vielä fyysiseen kosketukseen jotenkin.
- AnonyymiUUSI
tuommosta tekstiä tulee kuin yhistää juoppohulluus ja skitsofrenia ;)
- AnonyymiUUSI
Repsukkaa ei ole kiusattu eikä herjattu. Vain pyritty antamaan samalla mitalla takaisin ja annettu totuuden kuulua. Sääli todellakin on sairautta tässä tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263038
- 681487
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761073Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746