Terveisiä perseestä Joutsan kytät ja lyhyt criminaali urani

Anonyymi-ap

Kai se tämäkin on kerottava ettei jäisi.jampaan koloon.rikollimen urani joo taisin käydä kakarana kaun sitten omena varkaissa ja käry.kävi.taisi tämä uhriksi joutunut pitää varmaan minua tulevana suur..roistoa jolle tulevaisuus poikii.lukemattomia reissuja kiven sisään ja pitkiä.kakkuja. olen myös syyllistynyt 16.vuotiaana naurettavaan lapselliseen näpistykseen jäin sanotaan rikollisena nerona kiinni heti ihan housut kintussa jonka jälkeen pääsin rikospoliisin Ladan kyydissä istumaan koska olin ilmi.selvä kusipää olin myös putkassa n.20minuuttia sakot sain asia tuli selväksi tuli. Vuosia myöhemmin olin uhrina Joutsassa ja olisi lääkärin mukaan pitänyt saada korvausta vähän alle 400.euroa tämän kylän paskslakit päätti hoitaa asian kuten miettivät lähettivät AKAN jonka kaksi koiraa puri minua neuvottelemaan asiasta joo meni varmaan niin kuin kytät luultavasti suunnitteli sain nimellisen korvauksen

11

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toinen kerta sairastuin epilepsiaan kävin taas perkeleen kyttää asemalla kävi niin ,että sain lievän kohtauksen en pystynyt puhumaan ymmärrettävästi näkymin jotain ensin kysyttiin olenko kännissä en ollut sitten oli hiljaista ei nyt perkele tarvitse olla nero mitä miettivät joo. En nyt ole siinä tilassa ihan pelistä pois pystyn ajattelemaan selkeästi ja kirjoittamaan jos puhumaan joten Kirjoitin mitä oli paperia käytettävissä kynän jouduin onnistuin kerjäämään jotenkin joltain joka ei ollut paska lakki. Siinä sen jälkeen meni eräs jota olin joskus väärin ajatellut jonkinntspaiseksi ystäväksi . En ystäväksi vaan jonkin yspaisrlsi. Miten kerroin tarinan k tai Tokmannin parkkipaikalla, kun jätkän paskana pitämälle isälläni istui pickupin kyydissä. Miten jätkä todisti hyvin sen mitä olin ajatellut vuosia aiemmin typeryytensä nauraa höröhtänällä kohdassa missä jos oli joku ei varmasti ikinä tule olemaan. Arvatkaa missä kohtaa jos olette paljas jalkaisia joutsalaisia ei luulisi olevan vaikeaa siihen jopa teidän äo riittää. Adios idiootti luulin sinusta liikoja erehdyin.

• Anonyymi

Tarkoitin jätkän paskana pitääni isää olisi tuosta äijästä aika paljon en vaivaudu ei ole sen arvoinen ja tämän äidistä. Olkoot.

• Anonyymi

Jäi kesken terveisiä kylille. Jos on jotain asiaa esimerkiksi hullukenhuomeelle toimittaminen . On yksi toive kaivakaa se typerä pistooli. Varmuudeksi esille älkää.vaibautuko sihtailemaan polveen . Pelataan reilusti päähän tehdään edes joku reilusti ampukaa päähän. Tuskin siitä.mitään vakavaa teille seuraa pidätte huolen ,että on tarpeeksi monta todistajaa muita kyytiä todistamassa asian eiköhän ole läpihuutojuttu ja eikähän se ilman todistajiakin kelpaa. Kiitos paskalakit.homman saa hoitaa vaikka Eero. M minulle kelpaa. Ok

• Anonyymi

Loisteliaastihan olet vapautesi säilyttänyt . Vaikeaa se varmaan on vieläkin?

• Anonyymi

Voi varmaan hoitaa äyhkäri Jari Toivanen.

• Anonyymi
      UUSI

Tämä Ähkyri onko joku kyttä joka selviää päänsilityksellä voi jopa saada jonkun propelin. Siis mitallinen mitallin hyvin̈ tehdystä työstä. Vai onko joku jätkä joka on kertoillut koko ikänsä olisi mukava päästää ilmat pihalle jostain..jos on tätä sortta en pidä oikein luotettavana olen muutaman törmännyt jotka on kertonut tarinaa suuresta haaveestaan tappa joku ovat jopa yrittäneet on selvinnyt ovat niitä jotka tykkää kertoa tarinoita ilman katetta olen näistä selvinnyt muutamalla mustelmilla. Syy lienee ,että tämmöisistä.asiosta joutuu lusimaan tieto siitä ei ole tainnut olla hyvä joten jäi homma kesken. Vai onko kyse asiallisesta jätkästä.joka hoitaa homman niin kuin pitää.sen verran asiallisesta ei nautiskele. ,että pääsee hengestään sen jälkeen ,kun on tehnyt asian hitaasti, että selviää eikä tarvitse epäillä mutta tekee niin , että tietää kuolevansa joskus varmasti hitaasti mutta sen jälkeen, kun on joutunut vähän kärsimään. Tarvitsen miestä jolla on sopiva pyssy ampuu puoli päätä.helvettiin ja se siitä . Jos tämmöinen on käytettävissä kerro mistä löytyy , kun niin etsin sitten, kun alkaa elämä tunttamaan tarpeeksi, että on hyvä päättää se.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä se yks äyhkäri hoitaa homman.

• Anonyymi
      UUSI

Hänellä on jo kokemusta. Muuten semmonen paskan jauhaja !

• Anonyymi
      UUSI

Ei tuota kai tarvitse kommentoida. Hyvä jos on kokemusta. Se paskan jauhaja ei oikein herätä luottamusta... Voi olla jos ei muuta ole tarjolla kai sitten pakko harkita tuota. Toivottavasti tekee ampumalla järeällä työ välineellä. Ja on hyvä ampuja eikätunaroi hommaa sen takia ,että käsi tutisee ja ampuu ohi tai huonosti.

Ä

• Anonyymi
      UUSI

Olisiko noista 10 tai vähän yli 10 tai suunnilleen ennen viranomaisesta tai poliisista sensuroitu osa vähän liikaa kysyn miksi auto suhtautua aikoinaan pääsi iman mitään. Syy kaipa kytät ajattelin.asian näin on joskus maksanut veroja joten sen rakeilla on oikeus purra minua melkein pers.aukista eläke miestä. Vittu ikävää ajatella luultavasti olen vitun oikeassa jos tämä on kyytien käsitys oikeudesta pelkään näin ja luultavasti terve tuloa hakemaan hullujen huoneelle jos saatte jonkun syyn joka otetaan todesta annoin luvan tappaa itseni en esitä.laitonta uhkausta sanon jos mahdollista voi olla muutama muu tekee seuraa minulle jos on jotain väitteitä.ja aiotte ihan vaivautua. Joo voin sitten jos tuntuu kiireiseltä sanoa olin helvetin kännissä tämän naputellessa tai ihan saatanan sekaisin syyntakeeton viimeinen varmaan uskotaan kakistelematta ikävä luultavasti kaikki.on samaa mieltä.

• Anonyymi
      UUSI

Vitut minä tästä kerron miten on en nyt ole varsinaisesti erityisemmin hullu vaikka koko kylä liuler enkä kovin itse tuhoinen ...en nyt varmaan aina ihan terve tuskin on edes syytä väittää eiköhän tuon jopa Joutsalainen tajua. Kai pitää auttaa itseään lopulta. Kerron sitä ennen jutun tosi jutun aikoinaan tunsin jätkän joka taisi olla ensimmäinen hullu minkä koskaan olin nähnyt todella eikä tämän kanssa tarvitse olla hieno tunteminen ja sanoa kansan omaisesti sanoen hullu vaan oli sitä tajusin asian heti jotain 2.miniutin sisällä jätkää yritettiin hoitaa ja lääkitä sanoin sille puhu sille lääkäriå edittävälle pelleille totta äläkä satuja . Tämä kertoili olevalnsa masentunut saattoi ollamuun ohella miksi ei perkele tajunnut masentunut voi olla myös hullu olen nähnyt liian monta. Sanotaan kai perkele auta muu kuin käydä apteekissa ja hommata rohtoa joka ennen oli hyvä tällä kertaa otetta koko annos mitä en ennen tarvinnut tuskin nyt mutta varmuudeksi...on näin olen ollut vitun kauan debiksedsä yli puoli vuotta kai sille jotain on tehtävä tai sitten on tapettava itsensä tai tapatettava. Mitä olen kertonut jos luulette en ole ollut sekaisin tai valehdellut..jos votuttaa tietää tämä.minulle vitun yhden tekevää. Yksi hyvä asia elämässä voi joskus kuolla ainoa hyvä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4185
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      97
      2327
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      1009
    4. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      880
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      871
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      864
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      831
    8. Voi vttu. Tiedän jo nyt että laitan sulle tänään jotain tunnustusviestiä

Koita kestää ❤️
      Ikävä
      36
      796
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      785
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      782
    Aihe