Rahat loppuu kun ne menee idealismiin ja keinotteluun !
Kun Suomi on nykyään eu nato siirtomaa, niin Itä-Suomi taantuu nopeimmin. Ja Muu Suomi seuraa perässä.
Pohjolan kongo suomi visio on tuhoisa !
Lepääjiä ja elättejä on tuotu, ja tuodaan ulkomailtakin asumistukien siirtoon ja sosiaalitukien siirtoon. Asunto keinottelu saa näin verovaroja pajatsoonsa !
Uskomus ja harha politiikalla mennään. Ja tulos näkyy, Suomi alkaa olla turvaton kehitysmaa.
Jostain syystä rakennetaan ongelmia. Kela lomille Suomeen asutetaan ulkomailta tuotuja sopeutumishaluttomia, työhaluttomia.
- ja veronmaksaja pakolla maksaa tämän trendikkään monikulttuuri shown iäisesti.
Kela lomat kun ovat monisukupolviset !!
Ruotsissa ruotsin demarit ja oikeiston markkina lberalistit tuhosivat ruotsin.
Samaa haaveillaan suomessa.
Osittain on jo onnistuttu - Suomi on johtavat taxi-raiskaus maa, turvaton lasten raiskaus landia jo nyt !!
Rahat lopussa ja naivisti idealismi kukkii silti.
Anonyymi-ap
4
119
Vastaukset
- Anonyymi
Noin se "kehitys" etenee salaa, hivuttaen, kun on mätä hallinto.
Ikävä kyllä.
Tarvitaan toimenpiteitä tuhon pysäyttämiseen.
Kansalaisten on herättävä vakaviin ongelmiin.
Ja kehitys tulee kääntää hyvään. - Anonyymi
Kauan eläköön Puti!n ja itäisen maan "demokratiaoppi"...
- Anonyymi
"Suomeen asutetaan ulkomailta tuotuja sopeutumishaluttomia, työhaluttomia."
Itäraja onneksi kiinni. Asiat voisivat olla huonommin.- Anonyymi
Monta muuta reittiä on avoinna ja Suomihan toivottaa kaikki tulijat tervetulleiksi. Mitä eksoottisempi tausta niin sitä parempi. Tämä on sitä kulttuurien monimuotoisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408