Onko Tik Tok jokin. Osaton näyttö kanava psykiatrinen osaton.

Anonyymi-ap

Tik Tokiin, hoitajat kuvaa aivan avoimesti , osatoa psykiatrista , ja itseään myös siellä. Niin siellä ei ole kyllä mitään kuvaamista kylläkään ,eikä mitään sellaista, että siellä olisi niin auvoisen tunnelmat , yhdelläkään, ihmisellä siellä. Se on täysin vääristynyttä kuvaa hoitajien kuvaama. Siellä hoitajat istuu ,lasikaapin sisällä ja seuraavat , siellä valvontakameroistaan , potilaitaiden liikkeitä , istuen , lasikaapista, enkä ole kyllä nähnyt yhtään potilasta, sellaista , siellä ,että olisivat olleet väkivaltaisia , tai käyneet edes kiinni hoitajiin siellä ,että hoitajat pääsääntöisesti istuvat , siellä lasikopissa , tekemättä yhtikäs mitään . He vain istuvat lasikopissa, Sitten heräävät , jos täytyy laittaa ruokaa tarjolle, silloin ovat lasikopin ulkopuolella , poissa, eikä heillä näytä olevan mitään muuta ominaisuutta, kuin viettää jotenkin päivä , läpi siellä. Ei oikein mene perille psykiatrisen osaton tarkoitus siellä , että mitä hoitoa se on , viikosta toiseen, siellä on ikään kuin vanginvartijat hoitajat, ja rikollisia potilaat , joista ei kyllä haittaa näytä olevan , ei yhdellekään , sairaalan henkilökunnalle , että löytyy mitään muuta hoitoa, kuin , pillerit suuhun ja että olisivat siellä,hiljaa ja mahdollisimman huomaamattaomia, eli ei mitään , siellä , ja jokainen siellä tietää, että on tämän asema siellä, jos et ole hiljaa, niin annetaan sellaiset lääkkeet, että et ole edes oma itsesi , etkä voi mitään tablettien jälkeen , ilmaista itseäsi , ei mitenkään, ja ajetaan ihmiset , neljän seinän sisällä ,vielä enemmän , ahdinkoon, eikä kukaan siellä välitä mitään , siitä ihmisestä itsetään, kun annetaan läääkkeitä, saadaan omatahtoinen elämä päättymään näin juuri , tehdään lääkkeiden avulla, siellä,ihmisistä tahdottomia, olentoja, ja sen kyllä näkee , siellä myös, sen elämän , mitä siellä tarjotaan , neljän seinän sisällä, ei mitään elämää , siellä , normaalia enää ,ihmiset vieroitetaan , sellaiseen hoitoon, että se sisäinen omatahtoinen, elämä päätyy siellä tyystin, ja olet epäilyksen alainen , koko ajan , että sinä se vasta ihminen olet ollut, kun , et tottele ketään, ja olet viettänyt , elämää, sellaista ennen ,että nyt se päättyy täällä psykiatrisella osatolla täysin, sinä olet leimattu, että olitkin hullu, siellä entisessä elämässä, vaikka elit ihan nomrmaslia elämää. Mitenkä se kunto ja terveysasiat olivat kunnossa jo ennen osatolle tuloa, ihan itse hoidettuna, ja sen on joutuneet toteamaan myös psykiatrinen osasto itse , teheden terveystarkastuksen itse. Niin mikä onkaan psykiatrin siellä olevan päämäärä , itsellään, tehtävä , saada helposti potilaita sinne, keinoin mikä vain, pysyä piilossa, omaisilta , jotka on kaikkein parhaimmat asiantuntijat , omaisen, eikä niin millään löydy näyttöä, ei pakkolääkkeen syöttöön, ihan aiheettomaan, että olisi jonkin psyykkisen lääkkeen tarvetta, niin mitä tämä , onkaan lääketieteen. nimissä sallittuja asioita, eli laitetaan potilaat hiljaiseksi , ettei heillä olisi mitään omaa tahtoa edes jäljellä, myöskään, niin mitä siellä onkaan se käsitys ihmisestä siellä, että pakkosyötetään sellaisia läääkkeitä,, joilla ei ainakaan saada mitään aikaan, näin syöttämällä niitä, se ei johda mihinkään , eikä ole tarkoituskaan , mitään , siihen , että ihmistä pidetään aiheetta siellä.
Kuulopuheet on taustalla, joille ei löydy katetta, eikä kukaaan kerro ,mitä ne on , eikä annneta ilmi heitä , näitä väärintekijöiden nimiä, ja sehän on jopa jo poliisin asia, ilmoittajien , nimissä tekemä teko,,jos psykiatrinen osato , ei selvitä itse , motiiveja alkuunpanijoden , eikä mtään , ole todistettu todeksi , heidän osaltaan mitään kirjoituksia, ei mitään todenperäisyyteen, liittyvää , ei niin millään mittarilla, että näin toimii , psykiatrinen osato Kainuun keskussairaala, lainvastaisesti itse, ja olisi pitänyt pysty,, todistamaan , ilmoittajien ensin , faktapapereilla , kirjoittelu näyttö , esittää todisteet, muutakin ,kuin omat kirjoitukset itse, nyt puuttuu näyttö kokonaan siitä kirjoittelusta , kokonaan, ilmoittajilla itsellään, se konkreettinen, itseltään , kun he ilmoittavat toisen kodissa olleista asioista itse, ja eivät ole heidän elämässään myöskään olleet mukana. 12-kuukautta ei edellistä vuotta edes eikä sen jälkeen myöskään. Niin mistä psykiatrinen osato on saanut , sellaiset tiedot, että ilmoittajat itse olisivat kirjoittaneet heille henkilöiden elämästä olevia asioita, kun he eivät ole ennen eikä jälkeen olleet elämämässä ollenkaan mukana myöskään. Niin mistä ilmoituksia syntyy näin psykiatriselle , tädin ja siskon , tekemiä ,jotka ei ole olleet elämässä , ilmoituksen kohteiden elämässä ollenkaan mukana edes. Minusta heidän kirjoitus ei perustu tosiasioihin , päivittäisen elämän, niin ,että poliisit sinne laitetaan , kotiin , yllätyksenä , ihan sellaisin perustein , jolle ei löydy mitään pohjaa, jos ei ole heidän elämässään edes mukana. Niin onhan se jos , poliisit menee sinne noin heikoin ilmotuksin toisten kotiin .

7

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko. lääkket, jäänyt, ottamatta.

• Anonyymi

Osaston potilaalla ilmeisesti lääkitys alakanttiin :D

• Anonyymi

Potilas saanut netin käyttöön

• Anonyymi

Toivottavasti nostavat sun lääkitystä.

• Anonyymi

Elä tänne ulise, tee potilasasiamiehen kautta ilmotus, mut en usko että teet. Kuhan vaan.länkytät vailla pohjaa

• Anonyymi

On kyllä sekopäinen aloitus.

• Anonyymi

Joko on jäänyt pääsiäisviinojen korkki auki tai sitten viikonloppuna lääkkeet ottamatta. Tätä muuten se avohoito teettää: aloittajan tapaista sekavaa tekstiseinää nettipalstoille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2328
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      40
      1937
    3. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      29
      1656
    4. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      176
      1613
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1516
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      185
      1253
    7. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      131
      1238
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      25
      1156
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      962
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      959
    Aihe