Keitä jäänyt mieleen?
Legendaariset poket koskella
18
1073
Vastaukset
- Anonyymi
Poke, pohjoisen Keski-Suomen oppimiskeskus. revi siitä.
- Anonyymi
Pokella hyviä kursseja koskella..
- Anonyymi
Pulli
- Anonyymi
Ei ole Koskella poket jäänyt näköjään mieliin.
- Anonyymi
Se jonka leuka tuntui levenevän joka kerta kun kävi kapakassa. Jotain Karstulan lestoja alunperin.
- Anonyymi
Olihan siellä joku salilla viihtyvä mannekin hirvessä.
- Anonyymi
Käy keskustelemassa isorogerin kanssa,mukava ukko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy keskustelemassa isorogerin kanssa,mukava ukko.
Sekö sen nimi oli? Minä ajattelin että joku Rainer tai Leiffi.
- Anonyymi
Mikä siinä on, kun poket tykkää miehistä? Ei mulla mitään homoja vastaan ole, mutta mutta..
- Anonyymi
Mutta mitä. Kerro toki tarkemmin.
- Anonyymi
Näillä ketkä itse dissaavat ja nimittelevät toisia homoiksi on itsellä jokin salainen toive miehen kanssa, se on saletisti totta. ellei sitten jo ole nuoruudessa kokemuksia.
- Anonyymi
Maken nykybaarimikot 😂 lespoja, homoirkkuwannabe ja vanhat densot
- Anonyymi
Maha oli hipalla legendaarinen
- Anonyymi
Eikös Leppänen ole legenda
- Anonyymi
Ei. Toinen nössö.
- Anonyymi
Koskenpirtin lalli
- Anonyymi
Olihan se meikkaava poke siihen aikaan puhuttiin että pitää sukkahousujakin.
- Anonyymi
On olemassa miehillekkin sukkahousuja, ei se ole mielestäni mitenkään outoa, seuraat noita miespyöräilijöitä, niin huomaat, sekä pikeluistelijoita.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15210997
- 525250
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452463- 302153
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131721Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421584Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311270Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351196Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317902