Hygieniaa: influenssaa yms. on taas liikkeellä kovasti,

Anonyymi-ap

uutisten mukaan, siksi tiedoksi käsienpesun tärkeydestä; kädet on hyvä pestä nimenomaan saippualla, pelkkä vesi ei riitä, saippuassa on molekyylejä jotka rikkovat viruksen rakenteen, ja jos sattuukin et pesun jälkeen joku virus yhä on jossain käden osassa, se on heikentynyt niin paljon, ettei aiheuta harmeja. Palstalla on kuitenkin heikkokuntoisia, joille voi flunssa olla tosi haitallinen, siksi tämä tiedote.
äijä-

15

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Influenssa ja korona tarttuvat eniten ilmateitse, mutta harva enää pitää ffp3-maskia, joka suojaisi tartunnasta yli 90 %!
      Sen sijaan norovirukselta nimenomaan huolellinen käsien pesu vedellä ja saippualla, ja tämän jälkeen käsien kunnollinen kuivaaminen, suojaa. Norovirukseen ei tehoa käsidesit. Norovirus aiheuttaa ikävän vatsataudin oksennus- ja ripulioireineen. Vanhuksia joutuu sairaalaan sen takia.

• Anonyymi

Luotan siihen ettet mene liian lähelle ihmisiä, koska maskin pito on tosi hankalaa, ilma loppuu ja hikeä pukkaa, sylki valuu, puhe hankalaa yms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luotan siihen ettet mene liian lähelle ihmisiä, koska maskin pito on tosi hankalaa, ilma loppuu ja hikeä pukkaa, sylki valuu, puhe hankalaa yms.

Minulle maskin pito on ollut helppoa, mutta nenäni onkin tosi iso klyyvari!

Olen käyttänyt FFP2- maskia, se on helpompi hengittää kuin FFP3, ja pitää pöpöt poissa yli 90-prosenttisesti. Niitä näkee sairaaloiden ympäristössö, missä liikkuu syöpä- ym. sairaita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle maskin pito on ollut helppoa, mutta nenäni onkin tosi iso klyyvari!

Olen käyttänyt FFP2- maskia, se on helpompi hengittää kuin FFP3, ja pitää pöpöt poissa yli 90-prosenttisesti. Niitä näkee sairaaloiden ympäristössö, missä liikkuu syöpä- ym. sairaita.

No hyvä!...heh...

• Anonyymi

Koronapiikit toimii. Ja ne flunssa piikit.
      Tulee flunssa keuhkokuume,kasvaimet vaivaa,
      Heh ette uskoneet.. ottaakko päähän?.

• Anonyymi

Olen ottanut piikin myös RS-virusta vastaan. Ikävä kyllä se on hyvin kallis.

Sama juttu vyöruusurokotteen kanssa, kallis on, mutta otin silti kun olen vanha ja siten riskiryhmää. Tuttavien pahat vyöruusut pelottivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama juttu vyöruusurokotteen kanssa, kallis on, mutta otin silti kun olen vanha ja siten riskiryhmää. Tuttavien pahat vyöruusut pelottivat.

Hyvä et on rokotteita, ilman niitä ihmiskunta olisi tuhoutunut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Keuhkokuume rokote kannattaa kuulema ottaa kaikkien jo 50-v täyttäneiden. Kaverini sen otti, minä en raaskinut kallis on sekin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Keuhkokuume rokote kannattaa kuulema ottaa kaikkien jo 50-v täyttäneiden. Kaverini sen otti, minä en raaskinut kallis on sekin.

Mitä maksaa sellainen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä et on rokotteita, ilman niitä ihmiskunta olisi tuhoutunut.

Niinkö,luulet. Saatat kuulla pian toista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö,luulet. Saatat kuulla pian toista.

Enpä usko et saatan.

• Anonyymi

Hygienia on tärkeätä. Kannattaakin käydä suihkussa jouluna ja juhannuksena tartti tai ei. Niin kun toimii niin eivät pääse taudit vaivaamaan.

• Anonyymi
        UUSI

Ja siinä välillä muuten pestä itseään, joo.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvin vanhat kuolee lopulta keuhkokuumeeseen ja ovat ottaneet peloissaan useita piikkejä ja kuolevat keuhkokuumeeseen.

• Anonyymi
      UUSI

Ei piikkejä anneta kuinka paljon vain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2373
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      907
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      135
      838
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      831
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      797
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      766
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      735
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      722
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      684
    Aihe