"Pelkosen mukaan useampi ihminen makasi maassa onnettomuuden jälkeen. Ainakin yksi ihminen näkyi suoraan auton alla."
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011179734.html
2 kuoli ja 3 loukkaantui vakavasti? Auto kiihdytti terassille. Katu jossa ei kulje autoja olisi parempi? Kauhea juttu. Oli vanhempi mies ja nainen saanut osumat myös.
Aurinkorannikko on vaarallinen turisteille?
13
514
Vastaukset
- Anonyymi
Useissa kaupungeissa ympäri maailmaa näyttää tapahtuvan samankaltaista
- Anonyymi
Tämän onnettomuuden aiheutti n.40-vuotias iranilaistaustainen nainen, rattijuoppo jolla ei ole autonajo-oikeutta. Kuljettajan vieressä istunut mies kuoli. Toinen välittömästi kuollut oli jalankulkija. Nyt ei ilmeisesti ollut kysymys mistään tarkoituksellisesta terroriteosta ravintolan terassille vaan juopon järjettömästä kaahailusta jossa auto törmättyään ensin valopylvääseen sinkoitui terassille.
Tämä ei tietenkään lohduta uhrien omaisia.- Anonyymi
Jospa olisi pysynyt sitten lähi-idässä eikä tullut jupottelemaan länteen, jos ei itseään hallitse mitenkään. Nyt trauma kaikilla. Miksi rattijuopolla on auto käytössään, kuka antoi ja miksi.
- Anonyymi
Oli varmaankin pakoputken korjaishommissa jos olui auton alla. Ei sa tavallisesti onnistu jos istuu ratin takana.
- Anonyymi
Järki hoi, äly älä jätä!
- Anonyymi
Aurinkorannikko on kaikista vaarallisinta suomalaisille. Alkoholisoituneet pummit majoittuvat puistoihin tai hylättyjen talojen uumeniin. Samalla paistattelevat päivää pummatuilla rahoilla ostatun kaljatölkki kädessä
- Anonyymi
Suomijuopoille alkoholi on vaarallista
- Anonyymi
Suosittelut Olivepressille
https://www.theolivepress.es/spain-news/category/other-news/crime-law/ - Anonyymi
En ole katkera mutta kuitenkin...
- Anonyymi
Kuka viddu jaksaa 5 vuotta olla toisten kimpussa?
- Anonyymi
Menettänyt 5 vuoden aikana paljon elämästä, ehkä jopa terveyden :(
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008890
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265238- 534601
- 874321
- 573533
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583188Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262826Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432581