Mitä mitä kokkolan vesi
Iten voi tällaista tapahtua
Mitä johtokunta valvoo
Kenellä vastuu
Miten veden johtaja voi tehdä tuota
Kuinka korvataan aiheutettu
Missä moraali herroilla
Onko tämä ainut rötös virkamiehiltä
Nyt toimittaja ja lehdet kaivakaa juttuja sieltä löytyy paljon korruptiota ja hyvä eli hommia
Katsokaa kuinka kesätyöpaikat jaetaan herranlaset saa paikat
Hyvä veli toimii
Kokkolan vesi
Anonyymi-ap
3
258
Vastaukset
- Anonyymi
Se on kuin soitessa.
Kukaan ei tullut sanomaan
Ja
Olisitte kysyneet niiltä mitä niille kuuluu niin ei ois koko ongelmaa syntynyt.
Näitä ressuja pitää paapoa aina avin puuttumiseen saakka. - Anonyymi
Se on kaupungissa ihan sama kuka tekee ja mitä… koko ajan politikoidaan kaikki persiilleen.
- Anonyymi
Alkaa olla tutkivat toimittajat vähissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273563- 412399
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352228Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381439
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230- 131219
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451215