Minä olen ajanut aina customeilla mutta niiden ajoasento ei enää sovi. Se istuva asento saa paikat jumiin kuten tuolilla istuminenkin.
Olen harkinnut kyykkyä tai nakua mutta en pidä niitä oikeina moottoripyörinä, onko sitten elokuvilla kuten easy rider ja muulla kuvastolla vaikutusta asiaan.
Onko ne oikeita moottoripyöriä?
Onko kyykyt oikeita moottoripyöriä?
30
248
Vastaukset
- Anonyymi
Customit ei ole oikeita moottoripyöriä.
- Anonyymi
Tuliisi Motoriski Söderkullaan Kahville Kyykky Custom Mutta Kahvi Joi Matkaenska Keväällä 2025
- Anonyymi
Ei niissä mitään eroja ole... toinen menee pusikkoon jalat edellä ja toinen pää edellä...
- Anonyymi
Mun motoristikaverit jätti kun vaihdoin harrikan Kawasakiin. Heidän mielestä japanilainen romu mutta itse kyllästyin harrikkaan täysin jo pelkästään sen imagon vuoksi ja niitä saa korjata jatkuvasti. Kawaan vaihtaa öljyt ja tekee tarkistukset säännöllisesti. Ei ole mitään hajonnut. Harrikalla on kesä ilman remonttia kova suoritus.
- Anonyymi
Mikä Kawa kyseessä?
Itse miettinyt Yamahan ostamista. Yamaha Warrior 1700.
Kawalla on kai joku vielä isompi 2000? Mutta en tiedä mitä eroa noissa on käytännössä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä Kawa kyseessä?
Kawalla on kai joku vielä isompi 2000? Mutta en tiedä mitä eroa noissa on käytännössä.Tonninen japsi riittää hyvin ja tehoa on tuplasti verrattuna isoon harrikkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tonninen japsi riittää hyvin ja tehoa on tuplasti verrattuna isoon harrikkaan.
Euroopassa tehdään myös moottoripyöriä, jos et ole huomannut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä Kawa kyseessä?
Kawalla on kai joku vielä isompi 2000? Mutta en tiedä mitä eroa noissa on käytännössä.Unohtui se mainita.
Kawasaki Ninja 1000SX. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tonninen japsi riittää hyvin ja tehoa on tuplasti verrattuna isoon harrikkaan.
Tonnisessa kyykyssä teho ja vääntöpiikki yli kymppitonnissa, sellainen on huono maantieajossa. Vääntökäyrän pitää kiivetä jyrkästi ylös jo alle 2000 kierrokselta lähtien. Siihen pääsee vain tarpeeksi isolla moottorilla.
Vanha jenkkien sanonta pätee tässäkin, kuutiotuumille ei ole vastinetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Euroopassa tehdään myös moottoripyöriä, jos et ole huomannut?
Joo, ja Intiassa tehdään eniten moottoripyöriä maailmassa. Pelkästään sisämarkkinoille enemmän kuin muualla yhteensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tonnisessa kyykyssä teho ja vääntöpiikki yli kymppitonnissa, sellainen on huono maantieajossa. Vääntökäyrän pitää kiivetä jyrkästi ylös jo alle 2000 kierrokselta lähtien. Siihen pääsee vain tarpeeksi isolla moottorilla.
Vanha jenkkien sanonta pätee tässäkin, kuutiotuumille ei ole vastinetta.Kyllä sitä riittävää vääntöä riittää pienemmilläkin kierroksilla, vaikka tehopiikki on yli kymppitonnissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sitä riittävää vääntöä riittää pienemmilläkin kierroksilla, vaikka tehopiikki on yli kymppitonnissa.
Polttomoottori on surkea teke verrattuna sähkömoottoriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähkömoottori ei tee anussuristimestasi moottoripyörää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vaan moottoripyörän paino nousee liikaa akkujen takia? Miten mahtaa olla ajomatkat yhdellä latauksella? Moottoripyörän käyttöikä on aika pitkä kun Suomessa niitä ei koko vuotta käytetä? Ei ainakaan mulle tulisi mieleenkään hankkia sähköpyörää kun 7 vuotta vanha matkapyörä on loistokunnossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vaan moottoripyörän paino nousee liikaa akkujen takia? Miten mahtaa olla ajomatkat yhdellä latauksella? Moottoripyörän käyttöikä on aika pitkä kun Suomessa niitä ei koko vuotta käytetä? Ei ainakaan mulle tulisi mieleenkään hankkia sähköpyörää kun 7 vuotta vanha matkapyörä on loistokunnossa?
Moottoripyörän käyttöikä voi suomessa olla yli 40 vuotta, sähköllä toimivaan olisi joutunut uusimaan akkuja 5 - 10 kertaa, jos niitä edes saa vanhaan ajokkiin ja hintaa akkujen uusinalle kertyisi niin paljon, ettei siinä ole mitään järkeä. Sähköllä toimiva moottoripyörä on jo ajatuksenakin kuolleena syntynyt, ensin pitää keksiä täysin uudentyyppinen akku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ja Intiassa tehdään eniten moottoripyöriä maailmassa. Pelkästään sisämarkkinoille enemmän kuin muualla yhteensä.
Kyllä noita Euroopan pyöriä, Ducati, BMW , Norton, KTM,Triumph kait myydään reilusti? Eikö motoristin kannata ajaa oman maanosan tuotteilla, eikä lähettää rahoja Ameriikkaan ja Japaniin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä noita Euroopan pyöriä, Ducati, BMW , Norton, KTM,Triumph kait myydään reilusti? Eikö motoristin kannata ajaa oman maanosan tuotteilla, eikä lähettää rahoja Ameriikkaan ja Japaniin?
Ei kannata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Euroopassa, eikä jenkkilässä osata/haluta tehdä laadukkaita ja kestäviä moottoripyöriä. Japanissa valmistettu moottoripyörä hämmästyttää laadullaan, voi ajaa 10 vuottakin, ettei mitään hajoa, kuluneita renkaita ja öljyjä vaan vaihtelee.
- Anonyymi
Kyykyt ovat pellepyöriä lapsille.
Ajan Street Trash SFC:n väreissä. - Anonyymi
Sellanen muovi luoti tuntuu oudolta ajaa.
Ei o samanlaista.
Nopee ja ketterä, mut vähän sellasta homostelua pienellä vehkeellä.
Käy ny vaikka liikkeessä koeajolla.
Löytyis vaikka ratkasua.
Hd:t on aivan mahtavia, mutta kaikissa pyörissä on omat hyvät juttunsa.
Jostain muustakin voi saada iloa irti. - Anonyymi
Autossa on mukavat penkit, ei kastu, ei vedä niskaan jne… suosittelen.
- Anonyymi
Ajo-opettajani sanoi aikoinaan että avoauto ja moottoripyörä ei eroa mitenkään toisistaan. Harrastaa molempia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajo-opettajani sanoi aikoinaan että avoauto ja moottoripyörä ei eroa mitenkään toisistaan. Harrastaa molempia.
Myin moponi pois viikko sitten ja ajattelin kokeilla pitääkö väite paikkaansa ja ostaa avoauton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös niissä avoautoissa ole myös mahdollista nostaa katto suojaksi? Ajavat niillä myös talvisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös niissä avoautoissa ole myös mahdollista nostaa katto suojaksi? Ajavat niillä myös talvisin?
Kyllä niissä katto on. Ja nykyään hyvä onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niissä katto on. Ja nykyään hyvä onkin.
Mutta onko avoautossa kaksi pyörää, jalkavaihteet, käsikytkin, käsikaasu, etupyörään käsijarru? Taisi olla ajo-opettaja melkoinen satuilija, toivottavasti muut opit eivät olleet samaa tasoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onko avoautossa kaksi pyörää, jalkavaihteet, käsikytkin, käsikaasu, etupyörään käsijarru? Taisi olla ajo-opettaja melkoinen satuilija, toivottavasti muut opit eivät olleet samaa tasoa.
Kannattaisiko ottaa asiat hieman rennommin. On varmasti kamalaa kun jonkun puolitosissaan sanottu heitto ottaa noin kovasti päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisiko ottaa asiat hieman rennommin. On varmasti kamalaa kun jonkun puolitosissaan sanottu heitto ottaa noin kovasti päälle.
Ota vähän rennommin, äläkä raivostu, jos joku esittää faktat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo täällä ei monikaan ymmärrä mikä on läppää ja asiat otetaan tosissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo täällä ei monikaan ymmärrä mikä on läppää ja asiat otetaan tosissaan.
Tosikot on putinisteja!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi2121553Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931518Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?781258- 901155
- 831085
- 841020
Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡971005Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v931004- 411003
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa69983