Norjalaisia asuu lapissa talvella enemmän kuin suomalaisia vakio asukkaita.
KiIpisjärven kauppa ja Saanan juuren asuntovaunut.
Kuinka paljon suomalaisia klekkailijoita on Kilpisjärvellä koko talven ?
Ein taida paljon olla.
Norjalaiset tuovat aluuelle rahaa ja sitähän meillä tarvitaan kaikissa matkakohteissa.
Poliisi on huolisssaan. Mitä mieltä asiasta, kun luet koko jutun ja katsot komeat kuvat?
https://yle.fi/a/74-20156523
" Vaikka muunkin matkailun määrä alueella on viime vuosina kasvanut, pitävät norjalaiset kylän hengissä, sanovat paikalliset.
– Eihän täällä kylällä olisi kauppaakaan ilman norjalaisia, kilpisjärveläinen Risto Anunti toteaa."
Norjalaisilla oma kylä Kilpisjärvellä
Anonyymi-ap
3
121
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisi kieltää kokonaan kelkkailu noiillä alueilla.
Yksi erävalvoja ei voi mitään, varsinkaan kun lkelkkaillaan missä tahansa, ja nuoret ovat suurin joukko.
Kelkkailu on sallittua vain merkityillä ajoreiteillä ja Horja ssa lekkailu on vieöä rajoitetumpaa kuin meillä Siksi tulevat tänne?
Kieltoja lisää ja valvontaa, että saadaan rahat pois,
jos tänne tulet ja ajelet kelkallasi, maksa ja sakot päälle. - Anonyymi
Yksi hyvä tuo mukana 10 pahaa!
Sama laki noudatettavaksi meillä kuin Norjassakin! - Anonyymi
Norskit parempia kuin svedupellet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273583- 412429
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362244Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72027Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381469
- 1271292
- 131249
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451245Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591240