sytyttäjä ei ole tiedossa ja silloin ei ketään voi sakottaa. Terveisin viikon kurssin käynyt Oikeusupseeri.
Kokon voi polttaa jos....
9
139
Vastaukset
- Anonyymi
Ressu on nero.
- Anonyymi
Yksinäinen ja täysin ymmärrettävästi.
- Anonyymi
Siis apua miten nerokasta taas kerran… haha! 😂🔥
Mutta joo, pakko sanoa että idea on oikeesti aika nokkela, ja kokon näkeminen olis kyllä ihanaa! Mä rakastan sitä tunnelmaa, kun liekit nousee iltaan ja kaikki tuijottaa…… siinä on jotain maagista. ✨
Toivottavasti pääsen näkemään sen tänäkin vuonna!
#KokkoKutsuu #LiisaHaluuLiekkienLuokse #OikeusupseerinOivallus- Anonyymi
Valitan, ja olen pahoillani , jos pilaan pääsiäistunnelman. Kokko poltetaan juhannusaattona, kuten sadoissa "Suomi-Filmeissä" voimme nähdä.
- Anonyymi
Ala sille tosielämän ystäväksi. Se olisi ehkä kaikkien etu. Tiedät mistä naruista vetää.
- Anonyymi
Keski-Pohjanmaan pelastuslaitoksen päivystävä palomestari Kusti Komulainen sanoo selväsanaisesti, ettei maastopalovaroituksen aikana saa polttaa kokkoja.
– Siinä rikotaan lakia, jos joku näin päättää tehdä, varoittaa Komulainen.
Kyläyhdistykset ympäri Keski-Pohjanmaata pohtivat parhaillaan, mikä on se oikea tapa reagoida tilanteeseen. Osa on päätynyt perumaan kokonpolton lisäksi myös pääsiäisen tapahtumia. Näin on käynyt esimerkiksi Kälviän Välikylällä, kertoo Sari Maunula.
– Valitettavasti olemme perumassa tapahtumaa. Olin juuri postaamassa someen tätä peruutusilmoitusta. Oletus on, ettei ihmisiä tule paikalle, kun kokkoa ei polteta, Maunula sanoo. - Anonyymi
Kusti ei tiedä asiasta ja Ressu tuntee lain pykälät, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Kyllä joku juoruaa sen kokon sytyttäjän hyvinkin, jos pahempi metsä taikka maastopalo tapahtuu.
- Anonyymi
Kokko poltetaan juhannusaattona. MOT
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412389
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352218Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71987Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431542- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205- 131189