Miehen entinen muikki on ärsyttävä

Anonyymi-ap

Littelee miehen kännyyn viestejä jatkuvasti ja lapset soittaa jatkuvasti, meil ei oo yhtään rauhaa olla kotona ja missään kaupassakaan kun puhelin soi koko ajan. Kersat on lähes kakskymppisiä enkä oo heitä nähny kun ei haluu tulla meille, onneksi kuitnekin, en jaksaisi passata, ruokkia enkä kasvattaa heitä, omani kun ovat hienoja lapsia ja hyvin kasvatettuja, niin ei viittis alusta alkaa.

Eksä yrittää koko ajan rikkoo meidän perheen ja kiusaa meitä, mut mies ei vlitä, makselee kersojen juttuja ja vastailee entiselle muijalleen ja käy heidän kanssaan lomamatkoilla.
Minusta eks isän ei pidä maksaa heidän elämistään vaan meidän, mun lasten asiat on nyt tärkeitä ja miehellekin pitäisi olla . Menkööt miehen kersat jo duuniin, saa omaa rahaa eikä meiltä kiua joka hetki. Muutenkin on huonosti kasvatettuja ja ilkeit. Koulu ei suju eikä mikään muukaan, verrattuna mun lapsiin, kaikki menee upeesti. Olen itsekin kaunis nainen verrattuna eksään.. mutta maukunsa on miehellä joskus ollu,

2

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ohhoh, Lissu, oletko sinä vielä elossa, luulin, että olet kuollut .🐥

• Anonyymi

Tuollasii ne on kun vievät toisten miehen ja perheen isän. Järkyttäviä kertomuksia naikkosista. Mitä ne saavat siitä kun hajottaa perheen, iloisen mielen ja täytettä elämäänsä, kun ovat jääneet ilman miestä ja perhettä, niin pitää mies varastaa perheestä.

Sakkoja 25000 jokaselle lapselle ja vaimolle 50 000 ja 20 000 e elarit joka kuussa.

Ei ne muuten opi että miestä ei viedä perheestä jos ei rangaista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      104
      5490
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      90
      4791
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      139
      4742
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      367
      2169
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      103
      1917
    6. 104
      1738
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      256
      1547
    8. 370
      1298
    9. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      59
      1131
    10. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      203
      1054
    Aihe