Kaikki ne porukat, jotka ovat arkkitehtuurin tai sisustussuunnittelun kanssa jossain tekemisissä, ovat pelkkiä bilettäjiä jotka kikattavat punaviinilasi kädessä yötä myöten. Miehet ovat homoja ja naiset lesboja. Ei sellaisessa työympäristössä voi olla kukaan täysipäinen.
Kaiken lisäksi voit tehdä duunia 40 vuotta etkä ole saanut yhtäkään merkittävää työtä aikaiseksi. Korkeintaan jonkun omakotitalon.
Jos haluaa katkeroitua persaukisena niin arkkitehdin homma on juuri sopiva.
Nimim. Kokemusta löytyy.
Arkkitehdin työ on homojen hommaa
1
367
Vastaukset 1
- Anonyymi00002
Itse laitoshuoltajana voin sanoa että vihaan ajatusta että arkkitehdille annetaan vapaat kädet suunnitella toimitilat! Arkkitehdeillä ei ole minkäänlaista ymmärrystä siitä miten sisätilat suunnitellaan. Siivoojan vihollinen on arkkitehti, juuri se tyyppi joka aiheuttaa suurimmat ongelmat siivouksen tehokkaalle suoritulselle. Pieniä huoneita , kapeita käytäviä, sokkeloisuutta, esim
Päiväkodissa ryhmäosastot ovat sijoitettu kauas toisistaan. Siivoustyöntekijän askelien määrä on sanoin kuvaamaton. Tehokas toiminta siivouksessa ei onnistu mitenkään jos käveleminen paikasta toiseen kuluttaa ison osan työntunneista. Työn ilo katoaa, jalat ja selkä kipeytyvät, työtyytyväisyys on näistä syistä koetulsella. Eräs kirjasto oli arkkitehdin suunnittelema ; sielä oli heikko valaistus, hyllyt niin lähellä toisiaan ettei niiden väliin mahtunut kunnolla, tilan sijoittelu oli ala- arvoista. Täysin käsityämätöntä että nämä itseään korjea arvoisrna pitävät kynämiehet voivat suunnitella työntekijöille työpaikan jossa tulisi viihtyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493