Pieni ja treenatun näköinen rouva, koska sormus oli vasemmassa nimettömässä. Olin silloin 17 v. ja tuo nainen ehkä 40 v. Olin hämilläni tuosta ja nainen yritti ...no rauhoitella. Kahden tanssin jälkeen hän meni ilmeisesti miehensä luo. Mies oli sellainen painnonstajan näköinen lihaskimppu. Kokonsa puolesta epäsuhtainen pari.
Viimeinen valssi alkoi ja tuo nainen, jonka nimeä en edes tiennyt, tuli hakemaan ja kysyi osaisinko valssia. Nyökkäsin, ja sanoin, että kait jotenkin. Nainen nauroi ja sanoi, että hän voi opettaa. Hiukan kompuroinniksi se minulta meni, mutta onnellisesti siitä selvittiin.
Bändi alkoi kerätä kamojaan ja nainen kysyi yllättäen, lähtisinkö jatkoille ? Kun vastaus takertui kurkkuun, nainen totesi, että vaikeneminen on myöntymisen merkki. Hän tarttui käteeni ja talutti minut tuon mörssärimiehen luo. Sanoi nauraen, katso mitä löysin tuolta nurkasta istumasta. Lupasi lähteä mukaamme jatkoille.
En luvannut, mutta nainen oli vaikenemiseni sellaiseksi tulkinnut. Mies nauroi, ja sanoi, että mikäs siinä, lähdetään sitten. Nainen avasi ison maasturin takaoven ja työnsi minut takapenkille ja tuli itse perässä.
Puolen tunnin ajomatkan aikana nainen näytti puhelimestaan heidän kotinsa ja reitin sinne. Perillä oli todella iso omakotitalo. Tammiovi ja kaikesta näki, että ainakaan rakentaminen ei ollut rahasta kiinni.
Mies esitteli kuntosaliaan ja laitteita, sillä aikaa kun vaimo kävi suihkussa. Vaimo oli harrastanut aikaisemmin fitnestä, mutta oli siihen liian hento ja pienikokoinen miehen mielestä.
Yllättäen mies kysyi, haluatko panna vaimoani. Taas en saanut sanaa suustani, siis ainakaan mitään järkevää. Mies taputti olkapäälle ja sanoi, no sitä minäkin ajattelin. Hän meni spa osastolle, siksi hän tuota osaa talosta ainakin nimitti. Huusi jotakin vaimolleen ja palasi takaisin olohuoneeseen.
Vaimo tuli 15 minuutin päästä, fitness bikiniin ja korkokenkiin pukeutuneen. Nuo on sellaiset, joita ei saa kilpailussa käyttää, kun ovat niin ohuet ja paljastavat, sanoi mies. Ostin ne aikoinaan Enlannista, mies selitti. Todellakin, kaikki näkyi lävitse. Pienet rinnat, olisko ollut A kokoiset ja pieni haarapala alaosassa, sekin näkyi läpi.
No kelpaako, kysyi mies. Nainen tuli luokseni ja riisui paitani ja housuni... näytti kelpaavan, vaikka olisin väittänyt vastaan. Nainen oli yhtä timmiä lihasta, päästä jalkoihin ja siltä väliltä. Pieni peppu ja pienet rinnat, joista nännit törröttivät.
Nainen otti minua kiinni kädestä ja ohjasi makuuhuoneeseen, meni kontalleen sängylle ja siirsi kädellä pikkaria sivuun. Siinä se oli. Menin takaapäin, mutta siinä kävi sitten niin, että poikuus meni poikkipäin, enkä saanut puolijäykkää naisen sisään. Liekö syynä, että mies näki avoimesta ovesta makuuhuoneeseen.
Nainen pyörähti ympäri ja otti kalun suuhuni ja hetkessä se oli taas kunnossa. Nopeasti hän pyörähti alkuperäiseen asentoon ja ohjasi elimeni sisäänsä ja työnsipä vielä avuksi . Sinne meni, siis uskomattoman tiukka suulta ja kehoituksesta työnsin pohjaan asti.
Aika menetti tarkoituksen, jossakin vaiheessa nainen sanoi, että vedä sitten pois, kun sulta tulee. Eka roiskahdus meni sisälle ja loput naisen pakaroille ja selkään.
Nainen tuli hakemaan minua tanssimaan
Anonyymi-ap
1
2389
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko takana pieni siitoshomma. Mies vedellyt testot ja anaboliset, ja pelistä ei tule kuin surgasmeja. Jälkeläistä piti saada ja ukko kyvytön niitä tekemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165317
- 685080
- 914144
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603238- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381683