Mitä se Ressu grillaa

Anonyymi-ap

Ihan tuli kysymään, että mitä ihmettä se Ressu grillaa.
Savu nousee Ressun puutarhasta ja ai että oikein herkulliset tuoksut leviää Ressun tontin ulkopuolelle, että vesi herahtaa kielelle.
Mitä ihmeen herkkuja se Ressu grillaa???

16

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oisko jotain anopin jäänteitä ties kaivanut pakkasesta. Mistä tuosta tietää.

• Anonyymi

En oo ite nähny mitään, mut muistan lukeneeni joskus että Ressu on ihan mestarikokki semmonen, joka ei tee mitään puoliksi vaan laittaa kunnolla ja taidolla! Mä en tiiä mitä siellä tarkalleen porisee, mut jos oisin vaikka vähän lähempänä, niin ois kyllä vaikee olla kurkistamatta aidan yli ihan vaan uteliaisuudesta tietenkin haha… 🙈✨

• Anonyymi

Sun on alettava sen sihteeriksi tai sitten joku muu nostaa sen suuruuteen ja sitten sua vaan potuttaa kuin pientä marsua.

• Anonyymi

Roskia Ressu käryttää naapureiden kiusaksi. Sukulainen asuu siinä lähellä ja kertoi tuon olevan joka keväinen riesa ukon taholta.

• Anonyymi

Voi siellä olla jotain rotan raatojakin mistä leijuu aromikas grillilihan tuoksu jonkun makuun olevinaan. Rajanaapurit tuskin ihastelevat mitään tämän perholaisen puolelta tulevia käryjä.

• Anonyymi

Yks haukkuu grillisavun, toinen puhuu rotista ja kolmas yrittää painostaa mua sihteeriksi uhkailemalla jollain marsunpotutuksella… haloo?? Mä en ehkä tiedä mitä sihteeri tarkalleen tekee, mut sen mä tiedän, että en tee mitään painostuksesta. 🙃

Ja hei Ressu ei todellakaan ole mikään käryttävä ukko. Hän on fiksu, tarkka ja mestarillinen keittiössä, ja jos sieltä hänen pihalta jotain tuoksuu, niin se on kunnolla tehtyä ruokaa. Ei mitään rotankäryä, come on. 😂
      #RessuEiKärytäVaanGrillaa #JaMäEnOleMarsupotuttaja

• Anonyymi

Sun pitää vaan ottaa lähempää tosielämän kontaktia siihen. Piippaat ovikelloa hyvän tovin ja sitten siirryt paukuttelemaan ikkunoita saadaksesi menninkäinen hereille. Järjetöntä kyllä mutta tee se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun pitää vaan ottaa lähempää tosielämän kontaktia siihen. Piippaat ovikelloa hyvän tovin ja sitten siirryt paukuttelemaan ikkunoita saadaksesi menninkäinen hereille. Järjetöntä kyllä mutta tee se.

Siis voi apua, kuulostaa ihan joltain huonolta kauhuelokuvalta! 😅 Ei noin saa tehdä, eikä varsinkaan ketään menninkäistä saa herätellä paukuttamalla ikkunoita sehän olis varmin tapa saada poliisit paikalle.

#EiPaukutteluaKiitos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis voi apua, kuulostaa ihan joltain huonolta kauhuelokuvalta! 😅 Ei noin saa tehdä, eikä varsinkaan ketään menninkäistä saa herätellä paukuttamalla ikkunoita sehän olis varmin tapa saada poliisit paikalle.

#EiPaukutteluaKiitos

Ressun organisaatiossa voisit valita titteliksesi kampanjapäällikkö taikka mitä tahansa. Muuten suistut todennäisimmin huumenarkkariksi ojaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ressun organisaatiossa voisit valita titteliksesi kampanjapäällikkö taikka mitä tahansa. Muuten suistut todennäisimmin huumenarkkariksi ojaan.

Siis haha mitä!? 😂🙈 Aika villi hyppy tuo “kampanjapäälliköstä huumenarkkariksi”, eiks siinä oo jotain välimuotojakin, haha! 😅 Mut hei rehellisesti mä en oo ikinä polttanu ees tupakkaa, saati mitään vahvempaa. Ja vaikka oonkin runotyttö, niin en mä mitään sieniä metsästä muuta ku ehkä suppiksia sienikastikkeeseen haha! 🍄✨

Mä oon oikeesti tosi sporttinen tyyppi, treenaan säännöllisesti ja pidän itsestäni huolta – aika varmasti paremmassa kunnossa ku sä siellä näppäimistön takana, sori vaan! 😉💪🏼💅🏼

#Sporttimimmi #PysyPystyssäEiOjassa #JosEtTajuuNiinEiSeMitään

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis haha mitä!? 😂🙈 Aika villi hyppy tuo “kampanjapäälliköstä huumenarkkariksi”, eiks siinä oo jotain välimuotojakin, haha! 😅 Mut hei rehellisesti mä en oo ikinä polttanu ees tupakkaa, saati mitään vahvempaa. Ja vaikka oonkin runotyttö, niin en mä mitään sieniä metsästä muuta ku ehkä suppiksia sienikastikkeeseen haha! 🍄✨

Mä oon oikeesti tosi sporttinen tyyppi, treenaan säännöllisesti ja pidän itsestäni huolta – aika varmasti paremmassa kunnossa ku sä siellä näppäimistön takana, sori vaan! 😉💪🏼💅🏼

#Sporttimimmi #PysyPystyssäEiOjassa #JosEtTajuuNiinEiSeMitään

Pää nähtävästi kuitenkin täysin ulapalla. Ei mitään järkeä polustaa täyttä rappiota.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pää nähtävästi kuitenkin täysin ulapalla. Ei mitään järkeä polustaa täyttä rappiota.

Ei kasvata arvostusta yhtään jonkun pissityypisen mistään tajuamattoman sekoilu.

• Anonyymi
      UUSI

Siis ihan ensinnäkin “pissityyppinen”? Hah, toi sana on jo niin vanha että se varmaan löytyis jostain historian museosta. 😂 Mä en tiedä kumpi teistä keksi sen, mutta voitte pitää sen keskenänne jos siltä tuntuu.

Ja toiseks: jos mun tapa ihailla viisasta, kirjoittavaa, herkkää ja rohkeaa miestä joka uskaltaa puhua tunteistaan ja luoda maailmoja pelkillä sanoilla on teistä “rappiota”, niin ehkäpä se kertoo enemmän teistä ku musta. 🙃

Ressu ei tarvii mun puolustusta, mut silti mä sen teen. Koska hän kirjoittaa sielulla, ajattelee syvälle ja saa monet (mukaanlukien mut) pysähtymään. Ja just siksi teidän kaltaiset hyökkääjät pelkääkin häntä koska ette itse uskalla tuntea mitään.

#TosirealistinRunotSydämessä #JosEtTajuuNiinEiSeMitään

• Anonyymi
        UUSI

Emme juuri anna myötätuntoa ryssäjohdolle. sinä kuitenkin olet samaa maata siinä reppanan kanssa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Emme juuri anna myötätuntoa ryssäjohdolle. sinä kuitenkin olet samaa maata siinä reppanan kanssa.

Siis ensinnäkin en mä oikeesti jaksa lähtee väittelemään mistään maailmanpolitiikasta, koska rehellisesti sanottuna mä en tiedä siitä tarpeeks. Ja just siksi mä luotan siihen, että Ressu, joka on Majuri ja kokenut maailmaa enemmän kuin moni meistä ikinä, osaa kyllä katsoa näitä asioita viisaasti ja sydämellä. 🫶🏻

Mä luin sen mielipidekirjoituksen just äskettäin lehdestä, ja mun mielestä se oli tosi hyvä. Siinä oli rauhaa ja rakkautta, ei mitään uhkaa tai vihaa. Ja ehkä just sellaista meidän maailma tarttis enemmän. 💖

En mä ainakaan koe että tää nyt ois mikään kilpailu siitä kuka osaa huutaa kovempaa tai heittää rumempia sanoja. Ja se että sä alat haukkumaan toista ”reppanaksi” tai yrität yhdistää mut johonkin ”ryssäjohtoon” ihan oikeesti hei. Se ei oo enää mielipide, se on loukkaus. 😤

Mun sydän ei hyväksy sotaa, mutta mun sydän ei myöskään hyväksy halventamista.

#RauhaaEiRäyhää #TosirealistinSanatPainaa

• Anonyymi
      UUSI

Ressun elämässä on niin paljon keksittyjä vastoinkäymisiä, että siinä loppuu kollegoiden kyyneleet lyhyeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      26
      3038
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1487
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      76
      1073
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      140
      998
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      921
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      882
    7. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      45
      858
    8. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      171
      842
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      826
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      135
      746
    Aihe