Näin kesällä tahtoo koneen lämmöt olla aika korkealla kun kotelossa itsessään ei ole käytännössä minkäänlaista tuuletusta ja pienessä kämpässä on aika paljon kuumana käyvää elektroniikkaa.
Edestä ja takaa löytyy paikat 120mm tuulettimille, mutta minkä merkkiset tuulettimet kannattaa ostaa kun saisivat olla vielä kohtuu hiljaisetkin?
Entä miten saan nuo tuulettimet toimimaan 5V:nä? Ilmeisesti pitäisi riittää ihan hyvin noinkin ja olla paljon hiljaisemmat?
Aloittelijan koneen viilennystä
minä vaan
4
970
Vastaukset
- katoppa
No ostat laadukkaita liukulaakerilla olevia 12cm tuulettimia, eli zalman ja noiseblocker.
Papsteilla ja nexuxsilla voi sit heittää vaik vesilintua.- konna2
Mikäs noissa sitten on vikana..?
- Höpö
konna2 kirjoitti:
Mikäs noissa sitten on vikana..?
Itselläni koneen (tuplaprossusellaisen) lämmöt pysyy helteelläkin hyvin kurissa Nexuksilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399