Voit tutustua jätevesien tarkkoihin sijainteihin Teneriffan uimarantojen läheisyydessä tällä kartalla: https://www.canarianweekly.com/posts/New-map-shows-Tenerife-s-popular-beaches-are-surrounded-by-sewage-discharges
Odotan kiinnostuneena samanlaisen Gran Canarian kartan julkaisua.
Kartta jätevesien laittomista päästöpaikoista Teneriffalla
14
430
Vastaukset
- Anonyymi
Onpa hyvä artikkeli karttoineen.
- Anonyymi
Homo seksuaalisuus on parasta ikinä.
- Anonyymi
Onko se vielä parempaa kuin kirjoitus taidottomuus? 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se vielä parempaa kuin kirjoitus taidottomuus? 😁
Kirjoitus taidosta en osaa sanoo mutta asia kirjottajien ja sisällön tuottajien ali arvioiminen ja haukkuminen ei ole asian mukaista. Mitä mieltä itse olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitus taidosta en osaa sanoo mutta asia kirjottajien ja sisällön tuottajien ali arvioiminen ja haukkuminen ei ole asian mukaista. Mitä mieltä itse olet.
"Kirjoitus taidosta en osaa sanoo mutta asia kirjottajien ja sisällön tuottajien ali arvioiminen ja haukkuminen ei ole asian mukaista."
Tarkoitatko kirjoittajia, jotka kirjoittavat ketjun otsikon alle asiasisällöltään sopivia juttuja? Ilmoita minulle, jos löydät sellaisen!
- Anonyymi
Ainakin kaksi ulosterantaa on avattu taas uimareille, jos heitä jostakin löytyy:
https://www.canarianweekly.com/posts/Two-beaches-closed-in-the-south-of-Tenerife-due-to-faecal-bacteria-contamination-are-reopened
Sopivasta suunnasta käypä tuuli ja merivirrat palauttavat tilanteen helposti ennalleen. - Anonyymi
Minnehän Karhu-baari laskee jätevetensä.
- Anonyymi
Karaoke baari kupari pannuun tietysti.
- Anonyymi
Sinne minne kaikki muutkin, mereen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinne minne kaikki muutkin, mereen!
Kupari pannu baarin tiskin kautta.
- Anonyymi
”Turistit uivat p*skassa” – suomalaisten suosikkikohteessa
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011257928.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=is_tf&utm_source=aamulehti.fi&utm_content=artikkeli-right
"Kymmenet surffaajat ja ilmastoaktivistit osoittivat mieltään jätevesipäästöjä vastaan Teneriffan Playa de las Americasin rannoilla sunnuntaina. Asiasta kertovat muun muassa Canarian Weekly ja Expressen."
Tilanne vaikuttaa todella vakavalta. Mitä Espanja tuumaa, eikös se omista Kanarian?- Anonyymi
Vanhusten paska vaipat siellä lilluu kun ne heittelee ne kaikki mereen. Sitten syytellään viemäri poikia tai muita hyvä osaisia joille ollaan kateellisia. Ihme sakkia noi tylsät heterot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhusten paska vaipat siellä lilluu kun ne heittelee ne kaikki mereen. Sitten syytellään viemäri poikia tai muita hyvä osaisia joille ollaan kateellisia. Ihme sakkia noi tylsät heterot.
Kyllä heteron voi eheyttää homoksi...hihihihihiii
- Anonyymi
Sama ongelma on Lanzarotella. Jätevedet lasketaan suoraan mereen, ja rantoja suljetaan.
https://www.canarianweekly.com/posts/Playa-Dorada-Beach-closed-over-water-contamination-fears
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su17310438- 785335
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1494922Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234152Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.433922Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko363793Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383628- 483313
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?443219- 492854