Voit tutustua jätevesien tarkkoihin sijainteihin Teneriffan uimarantojen läheisyydessä tällä kartalla: https://www.canarianweekly.com/posts/New-map-shows-Tenerife-s-popular-beaches-are-surrounded-by-sewage-discharges
Odotan kiinnostuneena samanlaisen Gran Canarian kartan julkaisua.
Kartta jätevesien laittomista päästöpaikoista Teneriffalla
13
380
Vastaukset
- Anonyymi
Onpa hyvä artikkeli karttoineen.
- Anonyymi
Homo seksuaalisuus on parasta ikinä.
- Anonyymi
Onko se vielä parempaa kuin kirjoitus taidottomuus? 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se vielä parempaa kuin kirjoitus taidottomuus? 😁
Kirjoitus taidosta en osaa sanoo mutta asia kirjottajien ja sisällön tuottajien ali arvioiminen ja haukkuminen ei ole asian mukaista. Mitä mieltä itse olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitus taidosta en osaa sanoo mutta asia kirjottajien ja sisällön tuottajien ali arvioiminen ja haukkuminen ei ole asian mukaista. Mitä mieltä itse olet.
"Kirjoitus taidosta en osaa sanoo mutta asia kirjottajien ja sisällön tuottajien ali arvioiminen ja haukkuminen ei ole asian mukaista."
Tarkoitatko kirjoittajia, jotka kirjoittavat ketjun otsikon alle asiasisällöltään sopivia juttuja? Ilmoita minulle, jos löydät sellaisen!
- Anonyymi
Ainakin kaksi ulosterantaa on avattu taas uimareille, jos heitä jostakin löytyy:
https://www.canarianweekly.com/posts/Two-beaches-closed-in-the-south-of-Tenerife-due-to-faecal-bacteria-contamination-are-reopened
Sopivasta suunnasta käypä tuuli ja merivirrat palauttavat tilanteen helposti ennalleen. - Anonyymi
Minnehän Karhu-baari laskee jätevetensä.
- Anonyymi
Karaoke baari kupari pannuun tietysti.
- Anonyymi
Sinne minne kaikki muutkin, mereen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinne minne kaikki muutkin, mereen!
Kupari pannu baarin tiskin kautta.
- Anonyymi
”Turistit uivat p*skassa” – suomalaisten suosikkikohteessa
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011257928.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=is_tf&utm_source=aamulehti.fi&utm_content=artikkeli-right
"Kymmenet surffaajat ja ilmastoaktivistit osoittivat mieltään jätevesipäästöjä vastaan Teneriffan Playa de las Americasin rannoilla sunnuntaina. Asiasta kertovat muun muassa Canarian Weekly ja Expressen."
Tilanne vaikuttaa todella vakavalta. Mitä Espanja tuumaa, eikös se omista Kanarian?- Anonyymi
Vanhusten paska vaipat siellä lilluu kun ne heittelee ne kaikki mereen. Sitten syytellään viemäri poikia tai muita hyvä osaisia joille ollaan kateellisia. Ihme sakkia noi tylsät heterot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhusten paska vaipat siellä lilluu kun ne heittelee ne kaikki mereen. Sitten syytellään viemäri poikia tai muita hyvä osaisia joille ollaan kateellisia. Ihme sakkia noi tylsät heterot.
Kyllä heteron voi eheyttää homoksi...hihihihihiii
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824797- 1882128
- 1321802
- 1751435
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161301ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191175- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3131030- 781003
- 541003