Käytiin tuossa poikani kanssa mukavan keskustelu kun kysyin häneltä hiu mai niin hän vastasi hiukoo ja grillaa mulle muu, niin kun olen kin imlau, lähdetään ostaan mulle toosap.
No siinä kun muistelin että naapurin pojalla oli polkupyörä ja katselin sängyllä nukkuvaa vaimoani, joka 42x:n matkahaaveissa oli hänen kanssaan, että mitä mahtaa toosap maksaa Pattayalla.
Tietääkö kukaan toosapin hintaa, ai niin tietysti täytyy ensin tietää mikä toosap on, mutta jos ei nyt sattuisi olemaan mitään tosiasiallista kontaktia esimerkiksi kihlattuunsa tai kuukauden seuralaiseensa jolta voisi kysyä, niin ainahan voi kysyä Herra Numbalta joka on kanssani ainoa täällä Thaimaassa.
Toosap = ?
AviomiesSenseiOriginal
2018-04-18 06:56:48
Toinenkin kielitieteilijä täällä Thaimaassa...
Anonyymi-ap
4
72
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sisäpiirin Apinalla on puuhaa selaillen vuosien 2018 aloituksia oireilujensa perusteeksi.
Pysyypähän ainakin poissa ihmisten ilmoita pussikaljoineen.- AnonyymiUUSI
Upeaa thaikieltä, aivan kuin jokin jälkeenjäänyt.
- AnonyymiUUSI
Toosap = ดิลโด้
> By Pankkineidin (joka ei osaa sanoa R -kirjainta) onnellinen aviomies <- AnonyymiUUSI
Lildo = ฮ่าๆ
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172403
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694