nöffeiltä terveiset!

Jenni

Hei vaan! Aika moni on ilmeisesti huolestuneena seurannut tälläkin palstalla ollutta kirjoittelua kahdesta pohjanmaan nöffikaveruksesta. Kyseessä olivat 3v narttu ja 11v uros, jotka ovat kokeneet kovia. Ajateltiin laittaa terveiset tälle palstalle, että koirat ovat kotiutuneet meille, ovat tervehtyneet ja voivat hyvin :}

11

1049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123

      no kiva juttu:) mutta mistä pohjanmaan jutusta oli kyse?en oo kuullu.

    • sanja

      Hienoa,että koirat ovat kotiutuneet!Käytkö nf-yhdistyksen palstalla?Siksi kysyn,kun siellä oli juttua myös sopeutumisesta ja muistin täältä lukeneeni myös.Itsellä myös aikuinen kodinvaihtaja,myös jo edesmennyt nöffimme oli aikuinen vaihdokas.

      • Jenni

        Olenhan minä nöffien omallakin palstalla käynyt ja kertonut myös näistä meidän ystävyksistä siellä (mm. mainitsemassasi ketjussa, en aloittaja). Otin nämä koirat kotiini "annetaan"-palstan kautta, jossa olikin linkkejä useisiin eri keskusteluihin tällä palstalla (koskien koirien luovutusta, ihottumaa, takkuja, ruokapulaa..). Moni oli huolestunut koirien kohtalosta ja otti kantaa, joten ajattelin nyt siis lähettää terveiset, että hengissä ollaan ja hyvin voidaan :}


    • hilfan

      Meidän nöffimme, Mörri, lähettää terveisiä Teidän nöffeille.. Meijän Mörriskä on kohta 8kk..Ja ittepäisyyttä sillä riittää uros kun on.. Sen yleisin hupi on kun sitä yritetään ottaa kinni se odottaa niin kauan kun menet sen lähelle ja yrität ottaa sitä kiinni se lähtee juoksemaan toiseen suuntaan.Sitten se kattoo vähän matkan päästä et hei yritäppäs nyt ottaa kiinni hahhahhaa.. Siinä sitten yrittää komentaa et Mörri paikka!!Jee..Millä sais pois onko neuvoja??

      • Jenni

        Kiitos terveisistä vaan...minä olen jo sisäistänyt tuon, etteivät nöffit tee aina niin kuin halutaan. Tekevät jos huvittaa ja siitä on jotain hyvää luvassa ;) mutta, meillä onkin jo aikuiset koirat, teillä on varmaan vielä toivoa :D


      • vieläkö
        Jenni kirjoitti:

        Kiitos terveisistä vaan...minä olen jo sisäistänyt tuon, etteivät nöffit tee aina niin kuin halutaan. Tekevät jos huvittaa ja siitä on jotain hyvää luvassa ;) mutta, meillä onkin jo aikuiset koirat, teillä on varmaan vielä toivoa :D

        vieläkö suunnittelet niiden pennuttamista?


      • että
        Jenni kirjoitti:

        Kiitos terveisistä vaan...minä olen jo sisäistänyt tuon, etteivät nöffit tee aina niin kuin halutaan. Tekevät jos huvittaa ja siitä on jotain hyvää luvassa ;) mutta, meillä onkin jo aikuiset koirat, teillä on varmaan vielä toivoa :D

        eikös ne olleet jostain Ilmajoelta,en oo varma kun en seurannut asiaa silloin.
        Nyt olis vain tärkeä tietää onko sama paikka mistä nyt on torilla jaossa useampia koiria.
        Olisi vain muistikuva että osoite on tuttu.
        Jos on sama,niin voisko joku kertoa.Aiempia viestejä aiheesta ei ollut tarkistettavaksi.


      • Jenni
        että kirjoitti:

        eikös ne olleet jostain Ilmajoelta,en oo varma kun en seurannut asiaa silloin.
        Nyt olis vain tärkeä tietää onko sama paikka mistä nyt on torilla jaossa useampia koiria.
        Olisi vain muistikuva että osoite on tuttu.
        Jos on sama,niin voisko joku kertoa.Aiempia viestejä aiheesta ei ollut tarkistettavaksi.

        En suunnittele pennuttamista. mutta onko edellinen kirjoittaja nyt mahdollisesti nimim:tiedonhakuinen (tai siihen suuntaan) joka kyselit minua toisella palstalla?


      • 321
        Jenni kirjoitti:

        En suunnittele pennuttamista. mutta onko edellinen kirjoittaja nyt mahdollisesti nimim:tiedonhakuinen (tai siihen suuntaan) joka kyselit minua toisella palstalla?

        muutti mielesi?


      • Nimetön
        321 kirjoitti:

        muutti mielesi?

        Varmaankin se, että otin paremmin selvää asioista kuten vastuuntuntoisen koiranomistajan kuuluukin.

        - Jenni


      • 321
        Nimetön kirjoitti:

        Varmaankin se, että otin paremmin selvää asioista kuten vastuuntuntoisen koiranomistajan kuuluukin.

        - Jenni

        hyvä ,hyvä!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe