Mun arki menee näin: herätys 6:30, aamukiire, lapset hoitoon, työpäivä, nopea salaatti lounaaksi, kotiin, ruoanlaitto, kotityöt, lapset nukkumaan, hetki telkkaria. Sitten itse nukkumaan. Ja sama alusta.
Olen käynyt korkeakoulun, tehnyt "kaiken oikein" Ura, perhe, arki rullaa. Mutta silti tuntuu välillä: kenelle mä elän tätä elämää?
Kaikki on periaatteessa ihan hyvin, mutta samaan aikaan jokin ei osu kohdalleen. Tuntuu kuin eläisin käsikirjoitusta, jonka joku muu on kirjoittanut mun puolesta.
Pahinta on, että vaikka kaipaan muutosta, niin samaan aikaan pelottaa. Entä jos lähden tästä oravanpyörästä, mitä sitten? Onko se vaan tyhjä pudotus, vai voiko olla jotain kolmatta vaihtoehtoa?
Onko muilla samoja fiiliksiä? Ooteko tehneet jotain toisin? Mistä lähditte liikkeelle?
Onko tää se onnellinen elämä, jota varten me opiskellaan ja painetaan töitä 40v?
3
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mun elämä oli just tällaista vielä puli vuotta sitten. Alkuvuodesta aloin miettiä tosissani, että jotain on pakko muuttua ja aloitin varovasti sivutoimisena yrittäjänä. Silloin osallistuin yhteen ilmaiseen 5 päivän koulutukseen, josta sain ihan älyttömästi uusia ideoita ja uutta näkökulmaa. En siis hypännyt heti mihinkään hurjaan muutokseen, mutta se antoi ekan kipinän ja suunnan.
Nyt se sama koulutus on taas tulossa ja ajattelin vinkata tänne, jos joku muukin miettii vapaampaa arkea ja töitä, joita on mahdollista tehdä etänä.
Tässä on linkki siihen, jos kiinnostaa:
https://pakosuunnitelma.fi/?fpr=vapaus - AnonyymiUUSI
Jos vaikka lopettaisit itses
- AnonyymiUUSI
Suurin osa tekee paskaa duunia, eikä siitä tilasta pääse millään pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746