Kannattaako investointi ja miksi
Itse lämpene kun
Talvella jolloin kallista sähköö mener 3000kek kk ei ne tuota mitään lumen alls
Ja surimkolsssn ei psista
Edes yöllä
Mitä mieltä aurinko pamerleidts
4
205
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä mieltä aurinko pamerleidts
Anonyymi-ap
2025-04-20 19:57:52
Ilmoita
Kannattaako investointi ja miksi
Itse lämpene kun
Talvella jolloin kallista sähköö mener 3000kek kk ei ne tuota mitään lumen alls
Ja surimkolsssn ei psista
Edes yöllä - Anonyymi
Oikeen hyvät , mutta investointi tuskin maksaa takaisin koskaan.
Koska paneelit ei tuota silloin kun sähköö kuluu oaljon ja se on kallista mitään .
Senkin tahan. Voisi laitaa sähkölaskuun , kuten minä teen - Anonyymi
Jos omistat sähköauton ja ajat kesällä paljon niin että lataat kotona niin siinä tapauksessa ne maksavat itsensä takaisin.
Muuten ei talvella eivät tuota ja kesällä pörssisähkö halpaa niin ylituotetusta sähköstäkään et saa mitään.- Anonyymi
Sekin Sulaa siinä että sähköauton arvo tippuu nopeasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754306Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112303- 1651484
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431446- 1211281
- 1151217
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721139Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81106- 601020
- 35946