kuvitteelista ruokapulaa. Pelaavat siis itänaapurin lukuun.
Pellervolaiset lietsovat
23
235
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tyhmyyden huipuksi sen tekee se, että jokainen voi itse käydä kaupassa toteamassa tilanteen. Mistään pulasta minkään väitetyn tuotteen osalta ei ole nähtykään.
Tästähän seuraa tietenkin se, että noiden uskottavuus on romahtanut tyystin ja se tietysti säteilee kaikkeen muuhunkin noiden tekemisiin…. - Anonyymi
Just oli tänään kirjoitus, kun kaupunkilaiset etsivät lähintä lihan suoramyyntilaa, kun ei kaupoista ole enää löytynyt jauhelihaa.
- Anonyymi
Jos jostain syystä on lähikauppa jättänyt tilaamatta tai tilannut liian vähän, niin lienee luonnollista hakea toinen ostospaikka. Jossain syrjäkylillä saattaa olla niin, ettei toista kauppaa olekaan, mutta ehkä suoramyyntiin satsannut ja kykenevä tila.
Meillä kaupungissa tilanne on paljon helpompi, kun ruokakauppoja on runsaasti valittavissa, joten vastaavaa tilannetta ei hevin tule. - Anonyymi
Mökillä ollessani olen ostanut muutaman kerran suoramyyntitilalta lihaa. En siksi, etteikö kaupasta olisi löytynyt, vaan ihan kannatuksen vuoksi ja väitetyn paremman laadun vuoksi.
No laatueroja en syödessä oikeastaan mitenkään huomannut ’perusliha’ osalta. Makkarat olivat hyviä. , mutta hinta oli kaupan tuotteisiin nähden melkoisesti korkeampi. Luultavasti selvästi korkeampaa hintaa selittää ko tilan investoinnit suoramyyntiä varten ja lopulta melko vähäinen myynti investointeihin nähden. Sinänsä ansiokasta on, että ko tila ei tyytynyt vain raaka-ainetuotantoon, vaan on satsannut pidemmälle jopa ruoan tuotantoon kuluttajille.
Luultavasti käyn siellä mökkikautena taas, mutta vakipaikaksi lihan ostoon siitä ei tule.
- Anonyymi
Kaikkea ne hesan pellervolaiset sitten keksiikin...
- Anonyymi
Miksi kaupunkilaiset syövät muutakuin itse viljelemiään tuotteita. Olisi mukavaa puuhaa ilta- ja vapaa- ajan puhteina viljellä omaa ryytimaata. Lapsetkin voi ottaa mukaan. Siinä kuluu mukavasti vapaat , ei tarvitse lähteä baareihin, ei saleille. Lisäksi saa raikasta ulkoilmas ja mieli virkistyy.
- Anonyymi
Ainakin minä olen elänyt edellä mainitun ryytimaa kulttuurin. Lapsena nautiin kasvien kylvämisestä, niiden kasvun ihmeestä, yhteisestä tekemisestä perheen kanssa. Syksyllä saimme korjata satoa, oli perunaa porkkanaa, punajuuria kaalia herneitä, sipulia , salaattia, yms. Koskaan ei tullut mieleenkään vastustaa ryytimaalle menoa. Ryytimaa oli parasta tekemistä mitä lapsena sai tehdä. Se halpa ruoka, ai että kun sai hyviä kasviksia edullisesti. Miettikääpä tätä. Nykyajan hektisen työelämän vastapainona suosittelen kokeilemaan. Auttaa mielenrauhaan
- Anonyymi
Siinähän ne majailee, Eerikinkatu, Simonkatu,.... Helsinki.
Kaikkea ne saa päähänsä.- Anonyymi
Hesalaisten pitäisi lopettaa lietsominen!
- Anonyymi
Pellervolaiset, nuo valheita levittävät putinistit
- Anonyymi
Etelä Suomen tukinilkit ja mamut. Kalliita kela rahoja muun Suomen veronmaksajille.
- Anonyymi
Sofia Virta jäi kiinni metsänhakkuu tiedottamisesta. Varsinainen kommari , luulee olevan fiksu ja filmaattinen. Kun totuuden tuska osuu omaan nilkkaan ...on vain pakko nöyrtyä kakistamaan suunsa puhtaaksi ja huomata rikka omassa silmässä. Miksi Virran mies hakkasi liikaa aukkoja . Sofia ei ole saanut miestään uskomaan vihreyden kultaiseen mantraansa. Jäi nyt kiinni , samoin kuin raakku geississä toimivat .
- Anonyymi
Ruokapulasta höpöttävät vain putinistit
- Anonyymi
He ovat sekoittaneet Suomen ja Venäjän tilanteen. Tahallaan varmaankin.
- Anonyymi
Alkaako Virran Sofia maataloustuottajaksi. Sen haluan nähdä ja kuulla miten tuottaa halpaa ruokaa..tahtoo olla niin että toisen duuni on helpompaa kuin oma . Sofia tienaa muhkeat rahat politiikasta ..hänellä on fiksu työ kun ei tarvitse ostaa satojen tuhansien eurojen - miljoonan euron työpaikkaa. Ja suojella luontoa.
- Anonyymi
sinäkin saat tukesi, ja siten leivän pöytääsi, kaavakkeita täyttämällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinäkin saat tukesi, ja siten leivän pöytääsi, kaavakkeita täyttämällä
Voivoi noita hesan pellervolaisia.... en tiedä pitääkö itkeä vai nauraa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voivoi noita hesan pellervolaisia.... en tiedä pitääkö itkeä vai nauraa...
eikö ole helpompi nauraa kun saa nostaa EUn korkeimpia elinkeinotukia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikö ole helpompi nauraa kun saa nostaa EUn korkeimpia elinkeinotukia?
En osaa sanoa mitä nuo hesan pellervolaiset tekee...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa sanoa mitä nuo hesan pellervolaiset tekee...
mutta sinä nostat EUn korkeimpia elinkeinotukia... ja saat niillä syödäksesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta sinä nostat EUn korkeimpia elinkeinotukia... ja saat niillä syödäksesi
Otsikossa luki "Pellervolaiset lietsovat"
Minä en ole koskaan nostanut mitään elinkeinotukia. Ruokaa olen kyllä ostanut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otsikossa luki "Pellervolaiset lietsovat"
Minä en ole koskaan nostanut mitään elinkeinotukia. Ruokaa olen kyllä ostanut.Ai, liian kova pala kysyä kummasta saat elantosi? Työkköristä vai kelalta?
- Anonyymi
Kun nähtäisiin ruokapula! Oikeasti. On siinä BMW autojen komeat pojat ja Audi - ladyt ihmeessä jos auton etunokka on ajettava landelle saisiko tienisteillä ruokaa reppuunsa. Muutaman kuukauden nälkäkuuri olisi paikallaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457422
- 324088
- 573635
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522366- 532327
- 432268
- 372258
- 162246