Oon aina rakastanut valokuvausta, mutta en koskaan ollut kiinnostunut keikkahommista tai studiokuvauksista. Mietin pitkään, voisiko tätä osaamista hyödyntää jotenkin muuten fiksummalla, vapaammalla tavalla.
Löysin alkuvuodesta 5 päivän ilmaisen verkkotapahtuman, jossa käytiin läpi, miten oma osaaminen (kuten valokuvaus!) voidaan tuotteistaa digitaalisesti tai yhdistää sisältömarkkinointiin, tekoälyyn ja passiivisiin tuloihin.
Mulle tää avasi ihan uuden näkökulman siihen, miten valokuvaus voi olla osa isompaa kokonaisuutta – ilman että tarvitsee olla "yrittäjä" isolla Y:llä tai asiakkaiden armoilla.
Jos sua kiinnostaa tienata valokuvaustaidolla toisella tavalla, niin suosittelen lämpimästi kurkkaamaan:
👉 https://pakosuunnitelma.fi/?fpr=vapaus
Tapahtuma on maksuton ja sopii erityisesti luoville tyypeille, jotka haluavat tehdä asioita omalla tavalla.
Voiko valokuvaustaidolla oikeasti tienata ilman keikkatyötä tai asiakkaita?
Anonyymi-ap
3
197
Vastaukset
- Anonyymi
Nykyään valokuvilla tienaa vain liikenteen kameratolpat.
- Anonyymi
Voihan sitä yrittää alkaa vaikka höynäyttää aloittelijoita jollain höpöhöpö-verkkokursseilla.
... Niin, paitsi, eihän sillä olekaan mitään tekemistä valokuvauksen kanssa. - Anonyymi
Paljonko olet rikastunut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682887
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642496- 2032199
- 731819
- 1021763
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91611- 921373
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171141- 811110
- 951069