Oon aina rakastanut valokuvausta, mutta en koskaan ollut kiinnostunut keikkahommista tai studiokuvauksista. Mietin pitkään, voisiko tätä osaamista hyödyntää jotenkin muuten fiksummalla, vapaammalla tavalla.
Löysin alkuvuodesta 5 päivän ilmaisen verkkotapahtuman, jossa käytiin läpi, miten oma osaaminen (kuten valokuvaus!) voidaan tuotteistaa digitaalisesti tai yhdistää sisältömarkkinointiin, tekoälyyn ja passiivisiin tuloihin.
Mulle tää avasi ihan uuden näkökulman siihen, miten valokuvaus voi olla osa isompaa kokonaisuutta – ilman että tarvitsee olla "yrittäjä" isolla Y:llä tai asiakkaiden armoilla.
Jos sua kiinnostaa tienata valokuvaustaidolla toisella tavalla, niin suosittelen lämpimästi kurkkaamaan:
👉 https://pakosuunnitelma.fi/?fpr=vapaus
Tapahtuma on maksuton ja sopii erityisesti luoville tyypeille, jotka haluavat tehdä asioita omalla tavalla.
Voiko valokuvaustaidolla oikeasti tienata ilman keikkatyötä tai asiakkaita?
Anonyymi-ap
3
229
Vastaukset
- Anonyymi
Nykyään valokuvilla tienaa vain liikenteen kameratolpat.
- Anonyymi
Voihan sitä yrittää alkaa vaikka höynäyttää aloittelijoita jollain höpöhöpö-verkkokursseilla.
... Niin, paitsi, eihän sillä olekaan mitään tekemistä valokuvauksen kanssa. - Anonyymi
Paljonko olet rikastunut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422562Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423112217- 241940
- 241635
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471586Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251509- 441386
- 1001369
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391325- 361106