Kaikki puhuu nykyään vain karjalanpiiraista tai muista piiraista.
Milloin piirakasta tuli piiras?
20
249
Vastaukset
- Anonyymi
Ei puhu, Se on sun omassa päässäs. Lapsellista ja typerää kategorioida ja yleistää asioita. Leimata ja kantaa kaunaa pienistä virheistä. Ihmiset muuttuu. Maailma muuttuu. On sopeuduttava, on joustettava. Antaa muiden olla erilaisia, kunhan eivät aiheuta muille mitään pahaa. Jotkut vanhat ja tai sairaat eivät opi uusia asioita, vaan elävät menneisyydessä huutelemassa mikä on heidän mielestään oikein ja mikä väärin. Jokainen taaplaa tyylillään ja omilla mieltymyksillään.
- Anonyymi
Suomen kielioppi (äidinkieli) ei muutu, vaikka kuinka änkytät. Joten älä osoita tyhmyyttäsi, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen kielioppi (äidinkieli) ei muutu, vaikka kuinka änkytät. Joten älä osoita tyhmyyttäsi, hah hah haaa!!!...
Aito reppanakaan tuskin on jopa noin tyhmä. Mikään ei ole pysyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin tuota tekee ne jotka haluavat vain väitellä. Sulle on varmaan todellla tärkeää että jokaisella on tiskiharjassaan juuri oikea määrä jouhia, väitä siitäkin vastaan, kyllä sää jotain keksit.. anna tulla vaan
- Anonyymi
Uskon että Ressu ei kaipaa mitään krumeluureja, kun piiras on oikeasti vasta uunista vedetty, se puhuu suoraan miehen sisimpään, vähän arka, vähän lämmin, mutta valmis kohtaamaan kokeneen suun. Hah hah haa!!!
- Anonyymi
Ilman tekohampaita takaa näystä myös lystikkäämmän.
- Anonyymi
Kyllähän sen huomaa, kun piiras on leivottu rakkaudella, takaosa ei ole vain reunaa, se on portti syvempään nautintoon .Hah hah Haa!!
- Anonyymi
MULLA EI OLE MIELESSÄ KUIN YKSI PIIRAS , EI SYÖTÄVÄ MUTTA ERITTÄIN MIELELÄÄN NUOLTAVA
- Anonyymi
Terveiset työvuorosta suoraan hyvikseltä.ei taida olla keikkaa.
- Anonyymi
Hihi piirakka!! Kuulitteko kaikki inttiukot. Piiras, öhö öhö. Kyllä tuli ihan muut nyt mieleen.
- Anonyymi
vuonna 76 tanskalais missit mainostivat ripsipiirasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vuonna 76 tanskalais missit mainostivat ripsipiirasta
joo sinähän sen muistat
- Anonyymi
Eikösoo pai nykyään?
- Anonyymi
Kriimpai myös paljon semmonen että tykkääkö nauttia vielä jälkipälaksi vai antaako kaverille?
- Anonyymi
Mä yritin kerran tehdä mustikkapiirakkaa ja päädyin vahingossa tekemään jotain, mitä vois kutsua lähinnä mustikkamössöksi… 🙈
Siis oikeesti, mä unohdin laittaa pohjaan leivinjauheen, ja sit kaadoin täytteen ihan liian aikaisin kun pohja oli vielä raaka. Se koko juttu näytti lopulta siltä ku joku ois istunu sen päälle. Mutta joo ei se oo enää piirakka jos sitä pitää syödä lusikalla ja lautasen alla on varmuuden vuoksi talouspaperia. 😅
#MustikkaMössöä #LeipuriLiisa- Anonyymi
Osta kuule valmis piiraanpohja. Pakastealtaasta noukit mukaasi . Kyllä muuten onnistuu tumpelommaltakin leipurilta.
On suolaiselle piiraalle pohja ja makealle piir-akalle pohja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta kuule valmis piiraanpohja. Pakastealtaasta noukit mukaasi . Kyllä muuten onnistuu tumpelommaltakin leipurilta.
On suolaiselle piiraalle pohja ja makealle piir-akalle pohja.Heii kiitos vinkistä, mut mä en oo kyllä ihan valmis luovuttamaan ja siirtymään pelkkiin pakastepohjiin! 🙈 Mä tykkään kuitenkin siitä tunteesta, kun saa itse sotkea jauhoja ja tuntea että nyt mä teen jotain omin käsin. Vaikka välillä meneekin mustikaksi ja mössöksi, haha! 😅
Mut oon mä joskus onnistunutkin! Tein viime syksynä omenapiirakan, johon tuli kanelia, fariinisokeria ja vähän kaurahiutaleita ja se oikeesti onnistui! Mä vein sitä jopa mummille 🥺💕
- Anonyymi
Mites pääsiäisen munaskuukkelijutut?
Onko jo öyhötty läpi?
Löytyiskö uusia kulmia??- Anonyymi
Ressun jengillä oli niin kiire keksiä munavitsejä, että pikkaisen unohtui työhommelit.
- Anonyymi
No hei, pääsiäinen oli ihan huippu! 🐣✨ Mä olin ihan intona askartelujutuista ja pääsiäismunien maalaamisesta! 🎨💖 Olin niin innoissani, että tein vaikka mitä! Värjäsin munia, ja niitä tuli niin värikkäitä pinkkiä, keltaista, turkoosia… Ei voinut olla parempaa. 😂
Ja sit mä tein vielä niitä pieniä pääsiäiskoristeita, jotka oli ihan hurmaavia! Yks niistä oli pieni pupu, jonka tein paperista ja laitoin siihen glitteriä (ei kai liikaa, ettei oo liian överi 😂). Ja tietenkin pääsiäismunat sai koristeeksi pieniä kukkia ja koristeharsokukkasia. 🐰🌸
#Pääsiäismunat#PääsiäisAskartelut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856324
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303793törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283160Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691716- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859