Silmänkantamattomiin avohakkuuta, ei puun puuta ja käkikin joutuu kukkumaan kannon nokassa. Tämä on vihreiden puheenjohtaja Sofia Virran perheen metsänhoitoa. Virta vastustaa henkeen ja vereen metsiemme hakkuita mutta oma ukko tekeekin toisin. Tässäkin pätee se sanonta "älkää tehkö niin kuin minä teen vaan tehkää niin kuin minä sanon!"
VIHREÄTÄ METSÄNHOITOA - vihreiden puheenjohtajan perhe näyttää esimerkkiä!
15
257
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä mieltä on Silja Keränen puheenjohtajansa metsänhoidosta?
- Anonyymi
Silja ei varmasti hyväksy - Silja haluaa suojella metsiä ja Linnanvirran sorsia.
- Anonyymi
Yleensä miehet eivät kuuntele akkojaan näissä asioissa. Tuskin Sofiakaan olisi pystynyt vaikuttamaan ukkonsa metsätyöskentelyyn yhteismetsässä. Turhaa älämölöä koko uutisointi.
- Anonyymi
Vai turhaa.... Niinhän se on korppi ei toista korppia noki.
- Anonyymi
Melko moni poliitikko puhuu toisin kuin tekee. Onhan näitä esimerkkejä pilvin pimein. Ei kannata paljon puheisiin luottaa.
- Anonyymi
Jokainen tekee tavallaan ,se ei toisille kuulu!
- Anonyymi
Omilla mailla saa tehä mitä lystää. Tiedän vihreitä jotka syövät makkaraa ja ajavat ihan tavan autolla, ei se mikään uskonlahko ole. Koetatte vaan jurdaanot kärjistää, suurin vitutuksen syy teillä on kateus kun ette omista kuin vaatteet ja rasvasen maksan.
- Anonyymi
Lihansyöjä vihreilläkin rasvamaksa. Ei sovi Sofia enää puheenjohtajaksi. Omistaa todennäköisesti puolet hakatuista puista ja osaa kyllä papattaa kaadetunkin metsän viheralueeksi.
- Anonyymi
Kissat tappaa Suomen linnut, jotkut väittää.
- Anonyymi
Just näin. Kaupunkilais tytteli yrittää yrittää olla puun halaaja
- Anonyymi
Vihreät on suurin tuholaispuolue.
- Anonyymi
Naamiot on riisuttu: vain kylmät kasvot näkyvät.
- Anonyymi
Vihreille oikeinta hommaa on koppakuoriaisten paimentaminen. Ei niitä enää onneksi päästetä päättämään mistään.
- Anonyymi
Sinua ei päästetä edes roskia viemään
- Anonyymi
Näinhän se on, että älä tee miten minä teen vaan tee miten minä sanon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662398Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1822084Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.452027Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1191798Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣311761Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1831476Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2071379Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261215En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.91002- 801001