VIHREÄTÄ METSÄNHOITOA - vihreiden puheenjohtajan perhe näyttää esimerkkiä!

Anonyymi-ap

Silmänkantamattomiin avohakkuuta, ei puun puuta ja käkikin joutuu kukkumaan kannon nokassa. Tämä on vihreiden puheenjohtaja Sofia Virran perheen metsänhoitoa. Virta vastustaa henkeen ja vereen metsiemme hakkuita mutta oma ukko tekeekin toisin. Tässäkin pätee se sanonta "älkää tehkö niin kuin minä teen vaan tehkää niin kuin minä sanon!"

15

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä mieltä on Silja Keränen puheenjohtajansa metsänhoidosta?

• Anonyymi

Silja ei varmasti hyväksy - Silja haluaa suojella metsiä ja Linnanvirran sorsia.

• Anonyymi

Yleensä miehet eivät kuuntele akkojaan näissä asioissa. Tuskin Sofiakaan olisi pystynyt vaikuttamaan ukkonsa metsätyöskentelyyn yhteismetsässä. Turhaa älämölöä koko uutisointi.

• Anonyymi

Vai turhaa.... Niinhän se on korppi ei toista korppia noki.

• Anonyymi

Melko moni poliitikko puhuu toisin kuin tekee. Onhan näitä esimerkkejä pilvin pimein. Ei kannata paljon puheisiin luottaa.

• Anonyymi

Jokainen tekee tavallaan ,se ei toisille kuulu!

• Anonyymi

Omilla mailla saa tehä mitä lystää. Tiedän vihreitä jotka syövät makkaraa ja ajavat ihan tavan autolla, ei se mikään uskonlahko ole. Koetatte vaan jurdaanot kärjistää, suurin vitutuksen syy teillä on kateus kun ette omista kuin vaatteet ja rasvasen maksan.

• Anonyymi

Lihansyöjä vihreilläkin rasvamaksa. Ei sovi Sofia enää puheenjohtajaksi. Omistaa todennäköisesti puolet hakatuista puista ja osaa kyllä papattaa kaadetunkin metsän viheralueeksi.

• Anonyymi

Kissat tappaa Suomen linnut, jotkut väittää.

• Anonyymi

Just näin. Kaupunkilais tytteli yrittää yrittää olla puun halaaja

• Anonyymi

Vihreät on suurin tuholaispuolue.

• Anonyymi

Naamiot on riisuttu: vain kylmät kasvot näkyvät.

• Anonyymi

Vihreille oikeinta hommaa on koppakuoriaisten paimentaminen. Ei niitä enää onneksi päästetä päättämään mistään.

• Anonyymi

Sinua ei päästetä edes roskia viemään

• Anonyymi

Näinhän se on, että älä tee miten minä teen vaan tee miten minä sanon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2398
    2. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      182
      2084
    3. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      45
      2027
    4. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1798
    5. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      31
      1761
    6. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      183
      1476
    7. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      207
      1379
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      26
      1215
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      1002
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      80
      1001
    Aihe