ei pitkäaikais työtön mitään töitä mistään saa.
Onneksi näille sivuille ei ole pakko tulla
15
217
Vastaukset
- Anonyymi
Tulit silti tänne ?
- Anonyymi
en minäkään töihin halua, juominen on paljon hauskempaa, otetaan vain lisää
- Anonyymi
niin ei ole ei täällä on kovasti huudeltu asioista.
- Anonyymi
pitkäaikais rukoilee, pylkkäsee kumartaa, ja ajankuluksi siittää, pyhä työtön,
kela loma rukoilija puhdasoppisesti välttää hikistä työtä, joka ei pyhille miehille kuulu - Anonyymi
ei saa ei
- Anonyymi
Saa saa
- Anonyymi
Epäasiallista paljolti
- Anonyymi
Voisiks lopettaa tuon spämmimisen vai keräätkö sääliä elämäntilanteesi vuoksi?
Jos sääliä kefäät, niin ala kiertään joka päivä kymmenen naapurin luona.
Täältä kymmenientuhansien sivujen joukosta et sääliä kerää, ne kun ei täällä vaikuta kenenkään elämään.- Anonyymi
Se mitä sinä huutelet on kuin tuuleen menisi.
Yhdentekevää. - Anonyymi
Mistä sinä kenenkään elämäntilannetta tiedät …🤣? Täällä 10.000 joukossa ?
- Anonyymi
Sääliä täällä kerää ihan muut.
- Anonyymi
Lopeta itse.
- Anonyymi
Sama tyyppi täällä huutelee alvariinsa.
- Anonyymi
Yrittää kylvää tiettyä ilmapiiriä toisiin ihmisiin kera ystäviensä. Kun jotain pitää ajan kuluksi tehdä.
Ei muutakaan ole.
Mutta kaikille avoin tämä on. Toki.
Sana on vapaa.
- Anonyymi
Täällähän on pitkään ollut sijaisia huutelemassa. .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 68882
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842