aikoinnaan luhangankunnan johtaja urtti ja hänen telekaatijonsa pirkkalainen ja pankki pekka eli östelä myivät luhangan kesäniemmessä olevan rantatontin nimeltään myllyniemi joissa oli rasitteita kuntalaisille tarkoitetuissa kalastus ja virkistyskäyttöön samalla myös venevalkampaikkoja ja nämä alueet ovat viläkin minulla ja monella muulla kauppakirjoissa luettavissa niin ihmetysttä herättää se että miten maanmittaus insinööri voi lyödä kepinsä kun rasiteita ei ole poistettu joku mättää ja pahasti no minä pidin tänään venettäni siinä paikassa missä se aina on ollut kunnes sielltä syöksyi vihainnen etelän mulukku ja rupes paasamaan poliseilla ja pään katkisulla neuvottelu yhteyttä tähän en saannut olli sen verran mömmöisään joten katsoin parhamaksi perääntyä ja siirtää paattini muualle ja olihan meillä ennekin pankinjohtaja koiruksia tehnyt niin miksei se olisi onnistunnut nytkin kyllä kaupanvahvistajalle kuuluu se että se on laillinen ja jos jostakin saisi sen karpon takaisin niin tästä kyllä juttua riittäisi nimimerkillä .nimimerkillä petoste uhrit .
onko tultu huijatuksi tonttikaupoissa luhagassa
7
459
Vastaukset
- Anonyymi
Missä Pirde — siellä petos !
- Anonyymi
Kannattaa paatille kysellä paikkaa kaupalta. Te taidatte puhua samaa kieltä.
- Anonyymi
en tuosta sammasta kielestä niin tiedä mutta jos asijoita tarkastellaan oikeusoppisesti ja lainkannalta niin eikös se olisi kaikkien kansalaisten kannalta edunmukaista että asijat etenesivät niissä puitteissa mitä laki edelyttää eikä minulla tarvetta ole kenenkään kanssa riidellä vaan hakea se oikeus mikä minulle kuuluu sillä elämehän oikeusvaltiossa
- Anonyymi
Aika sankari kun saa sotkettua kaupan joka asiaan 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika sankari kun saa sotkettua kaupan joka asiaan 🤣
No kielioppi ja kirjoitustaito samaa luokkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kielioppi ja kirjoitustaito samaa luokkaa.
sillä on pärjättävä mitä on ja jos lisää tarttet täältä pesee
- Anonyymi
Älä luota joutsalaiseen arvioitsijaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2333335Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa162799Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4511590Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1231441Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2161371- 1161370
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5501351- 1131265
- 46994
- 66974