Reilu viikko etteenpäin ja tuas on sosialistien vappusatanen kilahtamassa tilille ja vajjoo kuukaus etteenpäen, nin sosijalistisen ossuuskaupan yljiämät täättää tilityhjiöö. Tulloo yltäkylläne Juhannus!
Rahhoo on tulossa
19
180
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä ketä kiinnostaa?
- Anonyymi
JYTKY JYTKY JYTKYN JYTKY. Jytkytellään taas vappuna. Tähän jytkytykseen ei persuilla ole asiaa.
- Anonyymi
Varsinkaan sulla
- Anonyymi
Varsinkaan sulla
- Anonyymi
Nyt tuli sellainen vaalitulos että kaikki köyhät alkavat voimaan paremmin väriin katsomatta.
Hienoa sillä kuten jo Marini lupasi niin ollemme klopaalisti avoin yhteiskunta ja täällä päsrjäävät kaikki.
Vaan pitääkö lupaukset ? Saavatko kaikki somalit töitä ja moskeijoita pittä alkaa ilmestymään kanssa koska sillä on jo työllistävä vaikutus skanskalle , yitille ja pienemmillekkin urakoitsijoille.
Suomi nousuun !- Anonyymi
Samaa shaisee ei se miksikään meno muutu
- Anonyymi
Joko Suvimäen Klubitalon kävijöitä aletaan palkkaamaan Citymarketiin!?
- Anonyymi
Kääkö katteeks toiset saa sinä et
- Anonyymi
Hyllyttäjänkin tulee olla lukutaitoinen. Ei kelpaa klubin vajaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta siellähän käy korkeasti koulutettuja akateemisia ihmisiä, klubitalolla nimittäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta siellähän käy korkeasti koulutettuja akateemisia ihmisiä, klubitalolla nimittäin.
- Anonyymi
Ei tuo siltä näytä! Yksi kerta riittää, ääliö!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo siltä näytä! Yksi kerta riittää, ääliö!
Menee paremmin perille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko elämänkorkeakoulua?
- Anonyymi
No, psyykkiset sairaudet tulevat monesti nuorena aikuisena kesken parhaimman opiskeluiän. Varsinkin moni Klubitalon naiskävijä kerennyt opiskelemaan pitkällekin ennen sairastumistaan. Ei se akateemisuus häviä vaikka muu elämä häviääkin sairauden myötä. Ruokajonossa on sitten hyvää aikaa miettiä miten elämä olisi mennyt terveenä..
- Anonyymi
Klubitalolla käy "kahden kerroksen väkeä" syntymähullut ja kroonikot sekä akateemiset opintonsa aikoinaan kesken jättäneet , mutta elämässä jotenkuten pärjäävät. Kaikki tietenkin samanarvoisia talolla.
- Anonyymi
Minulle akateemisuutta edustavat klubitalolla lähinnä palkattu henkilöstö keskiluokkaisine puheenaiheineen..
- Anonyymi
Juuri näin on.
- Anonyymi
Onko siellä joku saanut koko peruskoulun läpi?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614297
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373120Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262598- 452287
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52049- 221974
- 1881831
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941526Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91368