olen itse lesbo mutta ystäväni on hetero naispuolinen joka on varattu mutta olen kyllä hämmentynyt tilanteessa kun tunnemme 3 vuotta nyt ja hän on minua nuorempi 8 vuotta. Alusta lähtien käyttäytyimme normaalisti, hauskanpitoa ja tanssimalla hänen kotona mutta tapahtui ehkä 2 kuukautta sitten niin olimme kännissä ( olin järjissään) niin hän kiusata leikkiä tökkimään minunkin kylkeen ja myös kutittaa mutta hän kosketti minun rintoja muutaman sekunnin eli en tiedä onko se vahingossa 🤷. Toiseksi olin istumalla sängyssä reunan välillä ja hän teki minulle stripparia tanssimalla peffaa minun päin vasten vatsaani/ rintoja välillä en voinut tehdä mitään. En ole suuttunut mutta en tajua miksi näin meni.
Voiko tehdä ystävä ystävälle näin tavalla ja onko normaalia?
Saa nähdä seuraavaksi taas toisen kerta viettää hänen kanssaan, että onko uudelleen taas samaa.
En ole koskaan nähnyt tämmöisiä joka ystävä voisi tehdä eikä minulle käynyt ennen tavalla.
Tuskin hän tekee muille hänen ystäville.
Hän tietää etten ole hetero ja hänelle on ok.
Mielestäni normaalia jos tanssimalla kahdestaan hauskaa mutta kosketella rintoja ja stripparia 🤔 tapahtunut.
Kyse ystävästäni
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jutellaanko salaa? 💋 Tsekkaa täältä https://Kristin.hoty.lat/Kristin#/?/?/ir7ehktu3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521757
- 621692
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101248- 611061
- 491024
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41775Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118637Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86630Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566