Mies Ruususta

Anonyymi-ap

Tämä tapahtui yhtenä perjantai-iltana joskus marras—joulukuussa jokunen vuosi sitten, joka tapauksessa ennen koronaa. Takana oli taas vaihteeksi yksi työviikko. Eikä siinä vielä kaikki: olin luvannut olla järjestämässä firman pikkujouluja seuraavan päivänä. Palleissa kuitenkin painoi koko viikon lastit. Ne oli päästettävä vapauteen, siemen oli vuodatettava maahan. Aikaa ei kuitenkaan ollut millekään romanssille tai edes perjantaiyössä roikkumiselle helpotuksen toivossa. Niinpä lähdin Ruusuun, josta yleensä saa nopeaa paineentasausta.
Maksoin itseni elokuviin. Oli vielä varhainen ilta, joten väkeä ei ollut tungokseksi asti. Pari äijää kulki käytävillä kehää, ja joku vakihoro panetti itseään yläkerran slingi-huoneessa. Ei siis mitään ihmeellistä. Sitten näin hänet. Se oli noin 45-vuotias äijä: iso, lihaksikas, kalju pää ja täyteläiset huulet. Hänellä ehkä oli vatsaa, mutta niin sitä on minullakin. Ajattelin, että tuolta kun saisi!
Kävelin muina miehinä yläkerran ensimmäiseen kalterihuoneeseen ja odotin, josko karju astuisi toiseen. Näin kävi. Koskin jätkän kaljua, hamusin hänen suutaan suutani vasten kaltereitten läpi. Me suudeltiin. Pitkään. Eläessäni ei ole kenenkään ihmisen suudelma tuntunut niin hyvältä. Hankasimme huuliamme vastakkain, söimme toistemme suita ahnaasti, syvällä halulla. Sähkövirta kulki lävitseni. Jossain välissä annoin kaverin tehdä työt. Olin passiivinen, ja karju suuteli minua paksuilla, täyteläisillä huulillaan.
Käteni vaelsi jäbän vartalolla. Sillä oli kehittyneet rintalihakset, jotka se puristi yhteen ja näytti samalla hauistaan. Se rakasti olla iso, maskuliininen mies. Otin jätkän nännin suuhun ja imin sitä. Kundilla oli jalassaan valkoiset alushousut, joitten läpi se hinkkasi munaansa. Se kai arasteli näyttää minulle asettaan. Oma kaluni oli jo päässyt vapauteen. Kyrpäni valui kiimalimaa. Rukkasin itseäni.
Jätkä kääntyi selin. Työnsin pari sormea sen persevakoon. Kaverilla oli niin isot ja kiinteät pakarat, että sitä olisi pystynyt naimaan pakaroiden väliin. Painoin sinne paratiisin portin eteiseen pari työntöä. Hyvää teki! Jäppinen kuitenkin kääntyi ja otti munansa esiin. Se oli tuollainen 13-senttinen seisokissa. Pallit sillä oli yllättävän pienet. Koskettelin jätkän munaa kädelläni. Kai se siitä tykkäsi?
Oma heppini on juhlakunnossa 16-senttinen, paksu ja suonikas — kunnon kyrpä. Sillä ei kuitenkaan kaikkiin reikiin pääse, joten usein tyydyn imettämään herkkutattiani. Moni mies on värkkiäni kehunut. Tämäkin jätkä polvistui palvomaan kyrpääni. Vetelin siinä hänen silmiensä alla esinahkaani hitaasi edestakaisin. Kaivoin taskustani kumin ja rullasin sen kivikovan jortikkani päälle. Jätkä halusi ottaa suihin, ja saamansa piti. Työnsin melani hänen kiduksiinsa ja tunsin kundin täyteläiset huulet kaluni ympärillä. Se teki hyvää se! Nain jätkää suuhun ensin hitaammin mutta sitten tahtia kiihdyttäen. Olin niin kiimoissani, etten kestänyt tätä käsittelyä kovin kauan vaan laukesin korahdellen äijän suuhun, tai siis kortsuun.
Vetäisin kaluni ulos karjun suusta, rullasin kumin pois ja heitin viikon lastin sen mukana roskakoriin. Pyyhin loput sotkut paperiin, ja se oli siinä. Kiitin miestä, joka totesi: ”Ei kestä!” Kävelin ulos kaamoksen pimeyteen ja otin ratikan kotiin. Tämä ei kuitenkaan ollut tässä. Vielä tammikuun lopulla minun kroppani huusi tuota miestä itseään vasten. Huuleni hamusivat turhaan hänen suutaan suudelmaan. Töissä lauloin vain ”rakasta, kärsi ja unhoita…”

1

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

Vois olla pidempikin, tykkäsin. Kappalejaot vois helpottaa lukemista, mutta kirjotusvirheitä ei ollut. Ja enemmän kuvailua, tämä tarina voisi olla niin mehevä ja kiihottava, nyt vähän lattea. Enemmän plussaa kuitenkin kuin monissa tän palstan tarinoista yhteensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
      Rovaniemi
      32
      2508
    2. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      105
      1260
    3. Pidätkö kaivattuasi

Haluttavana? Miksi erityisesti?
      Ikävä
      70
      1183
    4. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      43
      1145
    5. Mitä antaisit nainen ensimmäiseksi?

Kaipaamallesi miehelle.
      Ikävä
      79
      944
    6. Tiedätkö mikä mulle

On vaikeaa?
      Ikävä
      44
      940
    7. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      92
      896
    8. Helpottaisi paljon

jos saisin tietää miten sulla menee.
      Ikävä
      54
      881
    9. Koirahyökkäys filpuntiellä.

Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu
      Pori
      90
      805
    10. Paavi on kuollut

Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill
      70 plus
      116
      782
    Aihe