Ketä ovat nämä 144 valittua Siionin vuorella

Anonyymi-ap

Ja minä näin, ja katso, karitsa seisoi Zhion’n vuoren yllä, ja hänen kanssaan ne 144 ruhtinasta, joiden yllä on hänen nimensä,
ja hänen isänsä nimi, otsiinsa kirjoitettuina.
Ja minä kuulin taivaista äänen, kuin monien vesien ääni, ja kuin valtavan ukkosen ääni, ja se kuulosti siltä, kuin monet
kitaristit soittaisivat kitaroitaan.
Ja he lauloivat kuin uutta ylistyslaulua valtaistuimen edessä, ja neljän olennon edessä, ja vanhimpien edessä, eikä ihminen voi
oppia sitä ylistyslaulua, ainoastaan ne 144 ruhtinasta, maasta lunastetut.
He ovat niitä, jotka eivät ole naisten kanssa saastuneet, sillä he ovat neitsyet, heillä on sama mieli kuin karitsalla kaikkialla,
minne hän menee. He ovat ihmisten ensihedelmät, lunastetut Jumalalle ja karitsalle.
Heidän suustaan ei löydetä valhetta, sillä heissä ei ole virhettä.

47

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi.
      Kyseessä on taivaassa olevien esikoisten juhlajoukko: taivaissa kirjoitettujen esikoisten juhlajoukon...

• Anonyymi

Ja minä näin toisen enkelin lentävän keskellä taivaita, ja hänellä oli mukanaan iankaikkinen toivo, julistettavaksi maan päällä
        asuville, ja kaikille ihmisille ja kansoille, ja sukupolville ja kielille.
        Sanoen valtavalla äänellä, että ”ylistäkää Jumalaa, ja hänen on kirkkaus, koska on tullut tuomion hetki, ja häntä palvokaa,
        joka on tehnyt taivaat ja maan, ja meren ja vesien lähteet”.
        Ja toinen seurasi toista, ja sanoi, ”sortunut, sortunut on se valtava Babil, joka haureutensa intohimosta tarjoili kaikille
        kansakunnille!”
        Ja toinen enkeli, kolmas, seurasi heitä, sanoen valtavalla äänellä, ”Kuka palvoi sitä olentoa ja patsasta, ja sai merkin
        otsaansa?”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minä näin toisen enkelin lentävän keskellä taivaita, ja hänellä oli mukanaan iankaikkinen toivo, julistettavaksi maan päällä
        asuville, ja kaikille ihmisille ja kansoille, ja sukupolville ja kielille.
        Sanoen valtavalla äänellä, että ”ylistäkää Jumalaa, ja hänen on kirkkaus, koska on tullut tuomion hetki, ja häntä palvokaa,
        joka on tehnyt taivaat ja maan, ja meren ja vesien lähteet”.
        Ja toinen seurasi toista, ja sanoi, ”sortunut, sortunut on se valtava Babil, joka haureutensa intohimosta tarjoili kaikille
        kansakunnille!”
        Ja toinen enkeli, kolmas, seurasi heitä, sanoen valtavalla äänellä, ”Kuka palvoi sitä olentoa ja patsasta, ja sai merkin
        otsaansa?”

Kukas se peto on?????
        Myös hän on juova Herran intohimon viinistä, joka on sekoitettu, laimentamattomana, vihan maljassa, ja häntä tullaan
        kiduttamaan tulessa ja tulikivessä, pyhien enkelien edessä ja karitsan edessä.
        Ja heidän kidutuksensa savu nousee aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole oleva lepoa päivällä ja yöllä; niillä, jotka palvovat
        olentoa ja patsasta, ja sillä, joka ottaa sen nimen merkin.
        Tämä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeshuan uskon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukas se peto on?????
        Myös hän on juova Herran intohimon viinistä, joka on sekoitettu, laimentamattomana, vihan maljassa, ja häntä tullaan
        Ja heidän kidutuksensa savu nousee aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole oleva lepoa päivällä ja yöllä; niillä, jotka palvovat
        Tämä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeshuan uskon.

lesta puhujat sanoo et nero mulle covid-19

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sain mohammadistakin 666

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sain mohammadistakin 666

Tietysti jos siihen tuli virhe

• Anonyymi kirjoitti:

jumalanterve! Olavi ei ole 666. jumalanrauhaa.

• Anonyymi
        Moaukko kirjoitti:

Lamekista käytettiin deltaa eli anagrammi oviad

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luther oli aluksi luder ja muutti th deeksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luther oli aluksi luder ja muutti th deeksi

dude tuthe h=s niin tutse tutsi dutse saksalainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vois muuttaa oman sukunimen itsjuinen-duomatola

• Anonyymi
        Moaukko kirjoitti:

no ei oo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kumoan koko sanomani

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukas se peto on?????

Peto on maailman valta tai maailman valtias. Petoa varten paavi pitää saat--nan valtaistuinta lämpimänä. Ilmestyskirja kuvaa paavin kirkon loppua: ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ja peto, ne vihaavat porttoa ja riisuvat hänet paljaaksi ja alastomaksi ja syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tulessa. Pedon valta kestää vain yhden hetken: viides enkeli vuodatti maljansa pedon valtaistuimelle, ja sen valtakunta pimeni; ja he pureskelivat kielensä rikki tuskissansa

• Anonyymi

Noin jäitte ulos niinkuin oli kirjoitettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukas se peto on?????

Kuka kumartaa kultapatsaita.

• Anonyymi

Luku 144 tulee 12 kertaa 12. Kaksitoista on täydellisyyden luku. Ennen "Isän täydellisyyden" saavuttamista seksuaalisuus on ihmiselle pakottava tarve.

• Anonyymi

Kaksitoista on juutalaisen luku. Seitsemän on täydellisyyden luku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaksitoista on juutalaisen luku. Seitsemän on täydellisyyden luku.

13 on täydelliyyden luku se on 6. alkuluku 7. pariton 6 + 7 = 13

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

13 on täydelliyyden luku se on 6. alkuluku 7. pariton 6 7 = 13

13*13=169 16+9=25 16*9=144
        169-(16+9)=16*9

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

13 on täydelliyyden luku se on 6. alkuluku 7. pariton 6 7 = 13

(160+9)-78-0+1+3*4 = 6. alkuluku * 6. alkuluku + 6 * 6. alkuluku + 6. alkuluku
        eli 6 * 6 + 6 * 6 + 6 mikä todistaa et se on täydellisyyden luku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

(160 9)-78-0 1 3*4 = 6. alkuluku * 6. alkuluku 6 * 6. alkuluku 6. alkuluku
        eli 6 * 6 6 * 6 6 mikä todistaa et se on täydellisyyden luku

Joka on 6 * 6. alkuluku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oon syntynyt oikeasti 21.6.1578 ja tänään on 31.1.2025 eli 31.1.69*(16+9)=käänteisesti 87+9+0+16=16+0+9+78 113=311

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oon syntynyt oikeasti 21.6.1578 ja tänään on 31.1.2025 eli 31.1.69*(16 9)=käänteisesti 87 9 0 16=16 0 9 78 113=311

eilu 31.1.1725

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eilu 31.1.1725

hetkinen 1625

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hetkinen 1625

Oikeasti en tiiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja 16+0+9+78+0+134= 6. alkuluku * (6. alkuluku + 6) =
        (16 - 9) * (16 + 9) - 9 + 9 * 9 = 16 * 16 - 9

• Anonyymi

Nämä valitut taisi olla Kertun ja Kalevin lapsenlapsia. Lapsenlapsia oli kaikkiaan 200. Lapsista 56 jätti uskon ja elivät normaalia elämää.

• Sehän on kirjoiettu Raamattuun, He ovat Israelin kansalaisia, josta ota osan esille; Ensimmäisessä katkelmassa 144 000 sinetillä merkittyä esitellään Israelin heimoina. Johannes sanoo, että sinetin sai edustajia kaikista Israelin heimoista. Lausunnon jälkeen Johannes luettelee kaksitoista Israelin heimoa, joista 12 000 edustajaa kustakin sukukunnasta sai sinetin otsaansa.

Voit varmistua Kirjasta, Ilmestyskirjan 7:4-8:ssa ja 14:1-5:ssä kerrotaan siitä.

• Anonyymi

Ok kiitos vinkistä

• Anonyymi

eiku nämä ruhtinaat on erikseen Israelin suku kunnista ja lopuksi mainitaan muut
        Jehudan sukukunnasta kaksitoista ruhtinasta, Rubilin sukukunnasta kaksitoista ruhtinasta, Gadin sukukunnasta kaksitoista
        ruhtinasta..
        Asherin sukukunnasta kaksitoista ruhtinasta, Naftalin sukukunnasta kaksitoista ruhtinasta, Manassen sukukunnasta
        kaksitoista ruhtinasta.
        Shimeonin sukukunnasta kaksitoista ruhtinasta, Issakarin sukukunnasta kaksitoista ruhtinasta, Levin sukukunnasta
        kaksitoista ruhtinasta.
        Zebulonin sukukunnasta kaksitoista ruhtinasta, Josefin sukukunnasta kaksitoista ruhtinasta, Benjaminin sukukunnasta
        kaksitoista ruhtinasta – sinetöity!
        Sen jälkeen minä näin monet kansanjoukot, joita ei ollut mahdollista laskea, kaikista kansoista ja sukukunnista, ja
        kansakunnista ja kielistä, jotka seisoivat valtaistuimen edessä, ja Karitsan edessä, pukeutuneina valkoisiin vaatteisiin, ja
        palmun lehdet käsissää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eiku nämä ruhtinaat on erikseen Israelin suku kunnista ja lopuksi mainitaan muut
        Jehudan sukukunnasta kaksitoista ruhtinasta, Rubilin sukukunnasta kaksitoista ruhtinasta, Gadin sukukunnasta kaksitoista
        ruhtinasta..
        Asherin sukukunnasta kaksitoista ruhtinasta, Naftalin sukukunnasta kaksitoista ruhtinasta, Manassen sukukunnasta
        kaksitoista ruhtinasta.
        Shimeonin sukukunnasta kaksitoista ruhtinasta, Issakarin sukukunnasta kaksitoista ruhtinasta, Levin sukukunnasta
        kaksitoista ruhtinasta.
        Zebulonin sukukunnasta kaksitoista ruhtinasta, Josefin sukukunnasta kaksitoista ruhtinasta, Benjaminin sukukunnasta
        kaksitoista ruhtinasta – sinetöity!
        Sen jälkeen minä näin monet kansanjoukot, joita ei ollut mahdollista laskea, kaikista kansoista ja sukukunnista, ja
        kansakunnista ja kielistä, jotka seisoivat valtaistuimen edessä, ja Karitsan edessä, pukeutuneina valkoisiin vaatteisiin, ja
        palmun lehdet käsissää

Tai sitten 144 israelilaista pelastuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten 144 israelilaista pelastuu

16*9=144

• Anonyymi

144 000 sinetillä merkittyä on jo taivaassa.

• Anonyymi kirjoitti:

144 000 sinetillä merkittyä on jo taivaassa.

Ei ole, kun Manalassa, paremmalla puolella.

Joh. 3:13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika.

Toisaalta, mistä tiedät, että kaikki sinetit on jo käyetty?

• Anonyymi kirjoitti:

16*9=144

Naurettavaa;

Raamattu sanoo näin;

Room. 11:26 Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.

Vahvistus Jes. 59:20.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Naurettavaa;

Raamattu sanoo näin;

Room. 11:26 Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.

pilkkaaja, ja hän tekee kauhistuksia. Ja minä revin pois hänen kuninkuutensa ja myös hänen kohtalonsa on toiset vihollisen kuninkaat. Ja minun kasvoni kätkeytyvät Israelilta ja kuninkuus palaa monille kansoille. Ja Israelin pojat itkevät raskaan ikeen tähden, heidän vankeutensa maassa, eikä ole siellä pelastajaa, sillä he ovat halveksineet minun asetuksiani ja heidän sielunsa inhonnut minun lakiani. Sen tähden minä olen kätkenyt kasvoni, kunnes heidän pahuutensa on täyttynyt. Ja tämä on heille merkkinä, heidän pahuutensa täyttymyksestä. Sillä minä olen hylännyt maan heidän sydämensä ylpeyden tähden, minua kohtaan, eivätkä he ole ymmärtäneet, että minä olen heitä halveksinut, ja jälleen he tulevat tekemään pahaa, joka on suurempaa kuin aikaisempi pahuus. Ja he rikkovat sen liiton, jonka minä säädin Aabrahamin kanssa ja Iisakin ja Jaakobin kanssa. Noina päivinä nousee kansoista kuningas, pilkkaaja, ja hän tulee tekemään pahaa. Hänen päivinään minä lopetan Israelin olemasta kansa. Hänen päivinään minä särjen Egyptin kuninkuuden ... Egypti ... ja minä särjen Israelin, ja johdatan heidät miekalle ...

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Naurettavaa;

Raamattu sanoo näin;

Jes 10:
        22 Tiedä, Israel: vaikka kansasi olisi lukuisa kuin merenrannan hiekka, siitä jää vain rippeet. Hävitys tulee, niin on päätetty, ja se tulee vanhurskauden tulvana. [1. Moos. 22:17+ | Room. 9:27]
        23 Ja Jumala, Herra Sebaot, toteuttaa päätöksensä, hävityksen kaikkialla maan päällä.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Naurettavaa;

Raamattu sanoo näin;

Mutta Ishaia julisti Israelin lapsia vastaan, että ”jos Israelin lasten lukumäärä olisi kuin hiekka, joka
        on meressä, vain jäännös heistä saa elää.”
        Sen sanan hän on vahvistanut, ja lähettänyt liikkeelle, ja sen Herra on tekevä maan päällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta Ishaia julisti Israelin lapsia vastaan, että ”jos Israelin lasten lukumäärä olisi kuin hiekka, joka
        Sen sanan hän on vahvistanut, ja lähettänyt liikkeelle, ja sen Herra on tekevä maan päällä.

Ja Jeremia puhui näin Pashurille; mutta kaikki sinun päiväsi sinä olet taisteleva totuutta vastaan, isiesi kanssa, ja niiden poikiesi kanssa, jotka tulevat sinun jälkeesi. Ja he tekevät synnin, joka on enemmän kirottu kuin tämä sinun omasi, he myyvät hänet, jonka arvoa ei voi mitata, ja he satuttavat häntä, joka parantaa tuskat, ja he tuomitsevat hänet, joka antaa synnnit anteeksi, ja he ottavat kolmekymmentä hopearahaa, hinnan, jonka arvoiseksi hänet katsottiin, hänet israelilaisten lapset myyvät, ja antavat sen rahan savenvalajan pellosta. Niin kuin Herra minua käski, niin minä puhun. Ja sen tähden heille on tuleva tuomio ja iankaikkinen kadotus, ja heidän lapsilleen heidän jälkeensä, sillä siinä tuomiossaan he ovat vuodattaneet sen viattoman veren.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kun tuo varas oli niin sanonut, Jeesus sanoi hänelle: ”Totisesti, totisesti, minä sanon sinulle, Demas, että tänä päivänä sinä olet oleva minun kanssani paratiisissa; mutta valtakunnan lapset, Aabrahamin, Iisakin, Jaakobin ja Mooseksen lapset heitetään kauimmaiseen pimeyteen, siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Naurettavaa;

Raamattu sanoo näin;

Käännös menee näin
        Samoin kirjoitettu on, että ”Zionista on tuleva lunastus, ja kääntävä sen
        vääryyden pois Jakobista
        Tulkinnallisesti Jeesus ilmestyi juutalaisille mut nepä pisti sen ristille ja toi koko Israel on eläväkin voidaan tulkita toive ajatteluna joka ei toteutunut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käännös menee näin
        Samoin kirjoitettu on, että ”Zionista on tuleva lunastus, ja kääntävä sen
        vääryyden pois Jakobista
        Tulkinnallisesti Jeesus ilmestyi juutalaisille mut nepä pisti sen ristille ja toi koko Israel on eläväkin voidaan tulkita toive ajatteluna joka ei toteutunut

Tiä vaikka olis ollu Johannes kastaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiä vaikka olis ollu Johannes kastaja

Tiä miten on menny jossain luki et se ois saanu 7 000 sielua

• Anonyymi kirjoitti:

Tiä miten on menny jossain luki et se ois saanu 7 000 sielua

Ilmeisesti josain, mutta ei Raamatussa.

• Melko tyhmiä kysmyksiä?
      Eikö Sinullamole Raamattua, Lue Ilm 7: 14 niin alkaa auteta, muutama jae lisää niinm aukeaa kokonaisuudessaan, mutta He ovat Jumalan omaisuuskansaa, eikä SRK;sta mainita snaakaan.

4 Minä kuulin myös sinetillä merkittävien määrän. Sinetin sai sataneljäkymmentäneljätuhatta, ja heitä oli kaikista Israelin heimoista

• Anonyymi

ja tympeitä vastauksia saalemista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      67
      17477
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      43
      5291
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      303
      2886
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      166
      2307
    5. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      36
      2285
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      24
      1834
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      140
      1698
    8. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      12
      1672
    9. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      411
      1628
    10. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      5
      1627
    Aihe