Olen päiväkodissa työssäoppimisessa ja huomenna pitäisi vetää jumppa alle 3v lapsille, mutta ei mitään ideoita. Olen ollut kipeänä, joten en ole voinut mennä varastoon katsomaan mitä siellä on, joten en voi laskea tavaroiden varaan. Ongelmana on, että ryhmäni lapset eivät jaksa keskittyä jumppaan ellei siinä ole tavaroita mukana. Yksi idea on, mutta se olisi täysi kopio ohjaajani vetämästä jumpasta. Se pilaisi taas pointin siitä, että tehtävänä olisi itse suunnitella tai käyttää netistä löytviä juttuja inspiraationa. Olen yrittänyt googletella, mutta mitään ei löydy. Asiaa vaikeuttaa etten teidä vedänkö jumpan pienemmille(1-2v) vai isommille (vajaa 3 tai 3v). Sitä ei voi siirtääkkään, koska se sirettiin jo viime viikolta ja jumppasali on kerran viikossa käytössä.
Jos kenelläkään on mitään ideoita jumppaan niin laittakaa alas, kiitos
jumppa alle 3v lapsille
Anonyymi-ap
0
114
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982025
- 241883
- 301606
- 231602
- 1531445
- 341233