Olen päiväkodissa työssäoppimisessa ja huomenna pitäisi vetää jumppa alle 3v lapsille, mutta ei mitään ideoita. Olen ollut kipeänä, joten en ole voinut mennä varastoon katsomaan mitä siellä on, joten en voi laskea tavaroiden varaan. Ongelmana on, että ryhmäni lapset eivät jaksa keskittyä jumppaan ellei siinä ole tavaroita mukana. Yksi idea on, mutta se olisi täysi kopio ohjaajani vetämästä jumpasta. Se pilaisi taas pointin siitä, että tehtävänä olisi itse suunnitella tai käyttää netistä löytviä juttuja inspiraationa. Olen yrittänyt googletella, mutta mitään ei löydy. Asiaa vaikeuttaa etten teidä vedänkö jumpan pienemmille(1-2v) vai isommille (vajaa 3 tai 3v). Sitä ei voi siirtääkkään, koska se sirettiin jo viime viikolta ja jumppasali on kerran viikossa käytössä.
Jos kenelläkään on mitään ideoita jumppaan niin laittakaa alas, kiitos
jumppa alle 3v lapsille
Anonyymi-ap
1
195
Luetuimmat keskustelut
- 2041974
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481156Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1721044- 81966
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 99752
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?76709Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.330647- 24645